דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה ארצות הברית היא יעד פופולרי להגירה 

מאת    [ 18/03/2021 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 593 פעמים ]

למה ארצות הברית נחשבת כיעד הגירה מאוד אטרקטיבי? לא בטוח שנמצא את התשובה לשאלה הזאת, אבל נימוקים אולי כן. ישנם אנשים שטוענים, שמעבר הזה נחוץ לצורך התקדמות כלכלית או מקצועית. הרי לא סתם ארצות הברית נחשבת כארץ עם שפע של אפשרויות. אנשים רוצים לבנות את החיים במקום הזה ולקבל אפשרות לפתח קריירה מוצלחת, להתקדם, לעלות את רמת החיים.

אבל למרות שהעתיד נראה "זוהר" הדרך אילו ממש לא פשוטה: החל מהגשת בקשה לקבלת ויזות לארצות הברית עבורכם ועבור בני המשפחה ועד התאקלמות במקום. אבל אם אתם בטוחים ונחוצים בדעתכם אז רב הסיכויים שתצליחו לעבור על כל המכשולים.

אבל האם באמת הכל כל כך ורוד בארץ החלומות? לא, גם לתושבי ארצות הברית יש מספיק בעיות לפתור. בואו נתייחס לדבר הכי הכרחי – ביטוח בריאות. זה עניין מאוד יקר בארצות הברית ולכן במידה ואתם עובדים בחברה גדולה ומסודרת, ישנה לפעמים אפשרות שתצ'ופרו על ידי בעלי החברה בביטוח בריאות על חשבונם.

דרך אגב אם אתם מגיעים אם ילדים אז אתם צריכים להיות מוכנים שבתי הספר הטובים ביותר הם פרטיים ותצטרכו לשלם אליהם לא מעט. בוודאי זה לא אומר שבבתי הספר הציבוריים אין למידה טובה, אבל אם תרצו שילדיהם ימשיכו את השכלתם בהמשך במוסדות החינוך להשכלה גבוה הטובים ביותר אז הסיכויים יותר גבוהים לבוגרי בתי הספר הפרטיים וזה אומר שאין ברירה אלה לשלם.

זה רק קצה הקרחון של הדברים שיפגשו כל מי שיחליט להגר לארצות הברית. כמובן, כאשר מדובר על רילוקיישן מטעם משרום העבודה – עניין קצת שונה. בדרך כלל מקום העובדה מלווה בכל תהליך ההגירה ודואג לחלק מהדברים הנחוצים ביותר עבורכם מראש. עוד דבר שמאוד מקל, שאתם מגיעים עם ידיעה מאוש ברורה מה תעשו ביום לאחר הגעתכם.

נכון, שבשנה האחרונה עקב מגפת הקורונה כל התהליכי הגירה הושהו לפי צווים נשיאותיים, אבל עם כניסתו לתפקיד של ג'ו ביידן המצב התחיל קצת להשתחרר וקונסוליה של ארצות הברית שבה לפעילות אומנם חלקית אבל בכל מקרה זה כבר סימן מעודד.

אז לפני, שתקבלו החלטה תנסו לחשוב מה יש לכם להפסיד כאן בארץ במידה ואתם עוזבים או כפי שנהוג להגיד "יורדים מהארץ". אם אתם לא בדיוק בטוחים באיזה מסלול הגירה כדאי לכם לבחור תתיעצו עם עורך דין הגירה או כל גוף אחר, שמתמצא בעניין.

 

 

 

 

אלירן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב