דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולמים לפתח מסעדה? שקלו זכיינות בתחום המזון 

מאת    [ 04/02/2021 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 780 פעמים ]

פתיחת עסק מוצלח בתחום המזון היא תהליך מורכב שדורש ידע מקצועי, ניסיון ולא מעט קשרים. אם יש לכם חלום לפתוח עסק כזה, כדאי שתשקלו להפוך לזכיינים. בתור זכיינים של רשת גדולה תוכלו לקבל הכוונה ועזרה שוטפת בבניית תכנית העסק ואסטרטגיית השיווק שלו. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על זכיינות מזון.

אין לכם ניסיון עסקי אבל אתם מאוד רוצים לפתוח עסק? זכיינות של חברה גדולה יכולה להיות בחירה טובה עבורכם. שימו לב - תהליך הקבלה לזכיינות לוקח זמן, החברה תבחן אתכם רבות לפני שהיא תאשר את הבקשה שלכם כדי לוודא שאתם שומרים על המוניטין שלה. החברה תבדוק האם יש לכם גב כלכלי, האם אתם אמינים, חרוצים, בעלי יחסי אנוש טובים ומודעות שירותית. לאחר שתעברו את המבחנים תוכלו להתחיל את ההכשרה המקיפה.

מהו זכיין?

זכיין הוא אדם המקבל זכות מרשת גדולה להשתמש בשם ובסממנים המסחריים שלה תמורת תשלום או אחוזים מהרווח. זכיינות היא שיטה מאוד נפוצה ומקובלת בארץ וברחבי העולם.

מה היתרונות של עסק בזכיינות?


    • מינימום השקעה מקסימום פוטנציאל רווח - אם הייתם מקימים עסק מאפס, הייתם צריכים למתג אותו ולהשקיע בשיווק ובפרסום כדי לקבל הכרה. לעומת זאת, זכיין מקבל עסק מוכן עם תכנית עסקית, מיתוג ומוניטין. זכיינות של רשת מזון מוכרת ומשגשגת יכולה למשוך תשומת לב חיובית שתגרום לקהל להגיע. נניח שאכלתם במסעדה מוכרת ורחוקה מהבית שלכם ומאוד התחברתם לאוכל, ואתם מגלים שפתחו סניף שלה קרוב לביתכם - אין סיכוי שלא תלכו לאכול בה.
    • יש "אבא ואמא" שיעזרו לכם עם הקשיים - לנהל עסק זה לא דבר פשוט וכשיש לך חברה חזקה שעומדת מאחוריך זה יכול לעזור מאוד.החברה מתחייבת להעניק לכם ליווי עסקיצמודולסייע לכם לעבור את הקשיים. היא תהיה מעורבת ברוב האספקטים של העסק, החל מבחירת מיקום לעסק וקניית הציוד ועד לגיוס והכוונה של עובדים.

מה החסרונות של עסק בזכיינות?

אין הרבה חסרונות בזכיינות, אבל כדאי שתכירו אותם לפני שאתם קופצים למים:


    • זכיינות לא מתאימה לאנשים שקשה להם לקבל מרות - כזכיינים תצטרכו להתייעץ עם נציג החברה המזכה על כל שינוי שתרצו לעשות בעסק. אם אתם רגילים לעבוד לבד ולא לתת את הדין לאף אחד, ייתכן שהנקודה הזו תהיה בעייתית עבורכם.
    • רכישת הזכיינות עלולה להיות יקרה בחלק מהמקרים - לעיתים סכום רכישת הזכיינות גבוה מאוד ועלול להגיע למאות אלפי שקלים, כמובן שלא לכולם זה מתאים.

אם אתם מחליטים שתחום הזכיינות מעניין אתכם, בצעו בדיקה מוקדמת על החברה כדי שתדעו עם מי אתם הולכים לעשות עסקים. כדי לצמצם סיכונים כדאי לקחת זכיינות של רשת גדולה ומצליחה המשווקת מוצר איכותי ומבוקש. אם אתם שוקלים להפוך לזכיינים התייעצו עם המרכז הישראלי לזכיינות. נשמח לייעץ לכם ולהשיב לכם על כל שאלה.

BUZZ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב