דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לפוריות - פתרון טבעי להריון בריא 

מאת    [ 03/02/2021 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 996 פעמים ]

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר זוגות שמתקשים להיכנס להיריון. לאחר מספר חודשים של ניסיונות הם פונים אל רופא פוריות להתייעצות, מופנים לבדיקות, מבצעים אותן ומקבלים תשובות. יהיו מקרים בהם הבדיקות אכן יחשפו בעיה שגורמת לאי פריון ויהיו מקרים (לא מעטים) בהם הבדיקות חוזרות תקינות והרופא אינו מצליח להסביר את בעיית הפוריות. בדיוק במקרים האלו בהם הרפואה המודרנית אינה מצליחה לתת מענה נכנסת לתמונה הרפואה הסינית עם טיפולי דיקור סיני לפוריות (גברים ונשים).

הכול תקין ואנחנו בכל זאת לא מצליחים

בעיות פוריות לא מוסברות קשות מאוד להתמודדות. זוגות רבים מקבלים מהרופא תשובה משמחת שהכול נראה תקין מבחינה רפואית ובכל זאת אינם מצליחים להשיג הריון. לכאורה אתם תשמחו לקבל תשובה שאין כל בעיה רפואית שמונעת מכם כניסה להיריון, אך באותה הנשימה גם תרגישו מעט אבודים. אם אין בעיה רפואית הרופא לא יוכל לסייע לכם בהגשמת חלום ההורות. כל מה שהרופא (גם מומחה) יוכל לעשות זה להמליץ לכם להמשיך לנסות, להירגע ולפנות אל טיפולים טבעיים עם דגש על רפואה סינית.

איך הרפואה הסינית יכולה לעזור בבעיות פוריות?

טיפולי דיקור סיני לפוריות ניתנים לגברים ונשים מתוך מטרה לשפר את התפקוד של מערכות הרבייה, להרגיע את הנפש, להסיר חסימות בזרימת האנרגיה ולחזק את הגוף לקראת הריון בריא. אצל גברים טיפולי דיקור סיני לפוריות מצליחים לשפר את איכות הזרע. בקרב נשים הדיקור מצליח לשפר את היכולת של הגוף לקלוט את ההיריון, לעודד הפרשת הורמונים שמגדילים את הסיכויים להיריון ולחזק את האישה במהלך ההיריון.

הרפואה הסינית מצליחה לתת מענה במקרים בהם הרפואה המודרנית אינה מצליחה להסביר את בעיית הפוריות. לעתים הגורם לבעיה הוא לחץ נפשי כך שטיפולי דיקור סיני מצליחים להפחית את המתח ופותרים את הבעיה. טיפולי דיקור הם טיפולים טבעיים נטולים כל תופעת לוואי כך שתוכלו רק להרוויח מהם. כדאי לבצע טיפולי דיקור סיני לפוריות גם כאשר אין לכם כל בעיית פוריות מאובחנת ואתם מבקשים רק לשפר את הסיכויים ולחזק את הגוף לקראת ההיריון.

איך מתבצעים הטיפולים?

טיפולי דיקור סיני מכל הסוגים מתבצעים בקליניקה מסודרת באווירה נעימה. המחטים חד פעמיות, סטריליות ודקות מאוד כך שהדיקור כמעט ואינו מורגש כלל. לאחר אבחון קצר המחטים יוצבו בנקודות הדיקור המתאימות ואתם תתבקשו לשבת / לשכב בנוחות למשך 20-30 דקות. טיפולי דיקור סיני חיוניים גם במהלך ההיריון להקלה על תופעות כמו בחילות, כאבי גב, לחץ נפשי ועוד.

רפאל רוזנסקי מטפל ברפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ.


 


054-5721258 https://rafaclinic.co.il/


 


 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב