דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחייה לבית - כמה זה עולה? 

מאת    [ 28/01/2021 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1085 פעמים ]

תכנון בריכה ביתית הוא צעד נכון לכיוון עלייה ברמת החיים והעלאת הערך של הנכס. אם קבלתם החלטה שהגיע הזמן להגשים את החלום ואתם אכן מקימים בריכה – כדאי להתייעץ עם יועץ בריכות שחיה ולקבל כל מידע מלא ולהכיר את כל אפשרויות הפעולה. תכנון נכון הוא המפתח למיצוי מלא של השטח שברשותכם, ניהול תקציב וקבלת מענה מדויק לצרכים ולציפיות של כל בני הבית. ההשקעה בבריכה היא השקעה לטווח הארוך כך שכדאי לבחור נכון את המיקום, הגודל, העומק של המים, סוג הבריכה. 

בריכה חפורה או בריכה עילית?

לרוב, כאשר מקימים בריכה קבועה נעדיף להתקין בריכה חפורה במתכונת של בריכת בטון יצוקה או בריכה מתועשת. בריכה חפורה תהיה נוחה ומהנה יותר, שימושית לטווח הארוך, קלה לתחזוקה ובעלת משמעות להעלאת שווי הנכס. בריכה עילית היא בריכת אינטקס אותה רוכשים בחנות ופותחים בחצר הבית. אין צורך בעבודת התקנה או חפירה כאשר בוחרים בריכה עילית. נציין גם שבריכה עילית אינה דורשת אישורי בנייה. יחד עם זאת, הבריכה העילית גם אינה מעלה את הערך של הנכס ואינה מהווה השקעה לטווח ארוך. בריכות עיליות מוגבלות במידות שלהן, הן לא משמשות לשחייה. 

כמה עולה להקים בריכה בחצר?

התחנה הראשונה בדרך אל בית עם בריכה היא שיחה עם אדריכל בריכות שחיה ביתיות לסקירת התנאים בשטח ואפשרויות הפעולה. אתם תתארו לאדריכל את בריכת החלומות שלכם והוא יסביר לכם אלו בריכות אפשר להתקין בחצר שלכם וכמה זה יעלה. תשמחו לגלות שענף הבריכות התרחב כך שניתן למצוא היום מחירים אטרקטיביים ומספר אופציות להקמת בריכות ביתיות. אתם בוחרים את הגודל של הבריכה, הצורה, העומק והמיקום (כמובן שנדרשת התאמה לתנאים בשטח). 

כל תכנון בריכה ביתית דורש השקעה ראשונית משמעותית ולאחר מכן הוצאות תחזוקה שוטפות. העלות של הפרויקט נקבעת בהתאם לגודל של הבריכה וסוגה. בריכה עשויה יציקת בטון נחשבת לאיכותית ביותר אך היא גם היקרה ביותר וזו שדורשת את זמן ההקמה הממושך ביותר. אופציות זולות יותר לבריכה חפורה הן בריכה מתועשת ובריכת פיברגלס. הסכום אותו תתבקשו להשקיע בעבור הקמת בריכה חפורה מתחיל מ-30,000 שקלים ויכול להגיע גם עד 200,000 שקלים בעבור בריכה בנויה מפוארת. 

תקנות תכנון בריכות ביתיות

מדינת ישראל קבעה תקינה שמסדירה את הקמת הבריכות בארץ. משמעות הדבר היא שעל הבריכה שאתם מקימים בחצר שלכם להתאים לתקינה הזו. השלב הראשון יהיה כמובן קבלת היתר בניה לבריכה בעוד ההיתר ניתן רק לאחר עמידה בבדיקה שמבטיחה שהשטח אכן תואם את דרישות החוק.

-תומר הבלוגר-




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב