דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחיה ביתיות בנויות - זה משתלם 

מאת    [ 10/01/2021 ]

מילים במאמר: 762   [ נצפה 1111 פעמים ]

אנחנו נמצאים בתקופה שבה זאת לא בושה לרצות דברים למען עצמך. בעבר, היה קשה יותר להשיג דברים לרווחתנו. לא רק כלכלית, אלא גם ברמה האישית. לכולם תמיד היה מה להגיד. אנחנו נמצאים בתקופה אחרת, בעידן אחר. דינמי יותר, וזה רק הגיוני שאם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו זה בסדר שנעשה את זה.

כך אחד החלומות היותר גדולים של בעלי בתים פרטיים או בעלי פנטהאוז מתגשם. בריכות שחייה לגינה בבית הפרטי, או לגג או למרפסת, זה כבר לא חלום. ובהחלט ניתן ואפשר להשיג אותו, ובטווח מחירים גמיש במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה סקר שוק מספיק נרחב כדי לדעת מה אתם רוצים. להגדיר תקציב, גם אם הוא יזוז מעט לכאן או לכאן. ולשים בראש סדר העדיפויות שלכם את הבטיחות, האמינות, והחוזק. 

איך מתחילים?

לפני הכל, חשוב שתדעו. אם אתם בדרך לתהליך שבו תבצעו בניית בריכת שחיה ביתית יש בירוקרטיה. בניית בריכה ביתית השקועה באדמה מצריכה מכם קבלת היתר בניה מאושר. למה? כי יש חוק עזר עירוני. והחוק אומר, שכל שינוי מהותי בביתכם בסדר גודל כזה, הופך ל'מבנה קבע'. מבנה קבע מחויב בהיתר בניה. חשוב גם לדעת, שהיתר בניה מחויב בהיטל השבחה, ובארנונה. 

על מנת להשיג את היתר הבניה הנכסף והמאושר התהליך הוא פשוט. עליכם לגשת אל הרשות המקומית בעיר בה אתם גרים עם תכנית עבודה מסודרת. אך בבירוקרטיה, כמו בבירוקרטיה, אתם עלולים להתקל בקשיים. ועל כן, מומלץ לעשות זאת יחד עם קבלן בריכות השחיה ששכרתם. או עם אדריכל עיצוב בריכות השחיה ששכרתם. 

מהרגע שתקבלו את היתר הבניה, כל מה שתצטרכו לעשות זה להתחיל להתרגש. ובמקביל כמובן להתחיל גם לחפש את הבריכה המתאימה לכם. אם אתם כבר מרגישים את הפרפרים בבטן, אנחנו לחלוטין מבינים למה. 

להתאהב בבית מחדש

שינוי ושדרוג איכות החיים בבית מאז ומתמיד גרמה להתרגשות. נכון, ישנם כאלו שיראו בכך אולי כאב ראש. אבל בסופו של תהליך, כולנו מודים בכך. זה עושה לנו טוב. זאת התחושה של ההתחלה החדשה, או של חלק חדש שמתחיל בחיים שלנו. ובכלל, שינויים והתחדשות, הם טובים לנפש. 

כך למשל, אם נוצרה ההחלטה לשדרג את איכות החיים בבית, זה רק הגיוני שתעשו זאת באמצעות בריכה. אם אתם מחליטים על בריכות שחיה ביתיות בנויות מחירים הם פרמטר לחשוב עליו. נכון, מדובר בעלות כספית שיכולה להתחיל באלפי שקלים ולהגיע גם למאות אלפי שקלים. אבל בסופו של יום, בהסתכלות של איכות החיים, החיים שלכם הולכים להשתנות. ומעבר לכך, בהסתכלות כלכלית, זוהי השקעה מאד משמעותית שגם תניב לכם רווח. הערך הכספי של הבית שלכם יעלה באופן מהותי. וכשתרצו למכור אותו, תוכלו למכור אותו בעלות גבוהה יותר, בשל התוספת היוקרתית הזאת.

איזה בריכות מתאימות לכם

אם אתם חושבים על עולם הבריכות בניית בריכות שחייה על הגג, או על המרפסת מדובר בתהליך שונה. יש לקחת בחשבון עומסי משקל קבועים, ועומסי משקל משתנים. עומסי המשקל הקבועים הם לרוב הבטון, הריהוט, וציוד קבוע שנמצא על השטח. עומסי המשקל המשתנים הם כמות המים, וכמות האנשים המשתמשים בבריכה.  

כל אלו, הם פרמטרים קריטיים שצריך לקחת בחשבון כשבונים בריכה על הגג, או על המרפסת. הפרמטרים הללו הם בטיחותיים והם השומרים עליכם, על בני ביתכם, ועל השכנים שלכם. 

אם התהליך הוא בניית בריכה ביתית בחצר הבית או בגינה, זהו כבר תהליך אחר. אבל גם כאן, עליכם לחשוב דבר ראשון על הבטיחות, העמידות וגם על חסכון בזמן ומקום. כל אלו, יהפכו את החוויה להרבה יותר נעימה ויעילה. 

לפני סקירת הבריכות, חשוב לדעת שקיימות גם בריכות אינטקס שאינן מצריכות כלל שינוי מהותי. משמע, הבריכות הללו מגיעות בקופסא ממש, להרכבה עצמית. וכל מה שצריך לעשות הוא לעקוב אחר ההוראות על מנת להרכיב אותן כראוי. נדרשת כאן משמעת עצמית, סבלנות ולא מעט תפעול. אבל עבור מי שמעוניין לחסוך בתקציב, ולא צריך יותר מזה, הבריכה הזו בהחלט מתאימה. וגם ניתן לבנות מסביבה עיצוב נעים שיאפשר מראה יוקרתי וחוויה נעימה. 

מבחינת בריכות מובנות בתוך הקרקע ישנן מספר אופציות. כשחושבים על בריכה ביתית פיברגלס מחיר הוא גם משהו שצריך לקחת בחשבון. היות והמחירים של בריכות פיברגלס הם מחירים דינמיים. מדובר בבריכה מאד חזקה, וחומר גמיש, שהופך את מחיר הבריכה למשתנה בהתאם. 

ובכלל, כשאתם מתכננים בניה של בריכה ביתית מחיר הבריכה נטו הוא רק חלק מההשקעה. יש לקחת בחשבון גם תחזוקה חודשית והוצאות לא צפויות כמו בכל שיפוץ. כך שכל התהליך עצמו, הוא דינמי וכדאי להתכונן לכך מראש.

אם אתם בונים על בניית בריכה עם רצפה עולה מחיר הוא גם משהו שצריך לחשוב עליו ללא ספק. לכל הדעות, מדובר באחת הבריכות היותר חדשניות בעולם בריכות השחיה. עולם אחר ממש! מדובר בבריכה שחוסכת מקום באופן מהותי, ניתנת לעיצוב אישי. ובטיחותית ברמה גבוהה. 

בריכות שחיה נוספות שהפכו מאד פופולריות הן בריכות שחיהSp בעלת פטנט ייחודי. בריכת שחיה זו עשויה מבטון, ומאפשרת לכם להתקין אותה בתוך כמה ימים (לרוב שלושה). תוך כך, היא חוסכת המון זמן, לכלוך, ואת ההתעסקות עם השדרוג והשיפוץ בגינה.

-תומר הבלוגר-




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב