דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון רשתות נגד יתושים 

מאת    [ 08/01/2021 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 856 פעמים ]

איך מתקנים רשת יתושים קרועה

 

רשת היתושים היא דבר מאוד חשוב בבית. אם אין בחלונות ובדלתות שלכם רשתות נגד יתושים, הקיץ שלכם עשוי להפוך לסיוט. היתושים חשים בפליטת הפחמן הדו חמצני מגופכם ובמהרה נכנסים דרך כל פתח. עקיצתם מטרידה מאוד וגם יכולה לחשוף אתכם למחלות שונות. אם רשת היתושים שלכם נקרעה, כתוצאה מבלאי, נזק של בעלי חיים או כל תאונה אחרת יש לתקנה. אם ברשת יש חריץ היתושים ימצאו את דרכם פנימה. אז כיצד מתקנים רשת נגד יתושים בשיטת עשה זאת בעצמך?

תיקון רשת יתושים - עשה את בעצמך

 

ראשית כל חשוב להדגיש שלא מתקנים רשת נגד יתושים, אלא פשוט מחליפים את הרשת. אין צורך להחליף את כל המסגרת, אלא רק את הרשת. אך לפני שמבצעים את ההחלפה כדאי שתחליטו איזו סוג רשת תרצו להתקין - האם תסתפקו ברשת רגילה שככל הנראה לא תחזיק מעמד הרבה זמן, האם תרצו להשקיע ברשת שקופה וחזקה או אולי אתם זקוקים לרשת עמידה בפני חיות? אלו הן החלטות שעליכם לקבל, והן משפיעות על המחיר.

 

לאחר שהחלטתם על סוג הרשת עליכם למדוד את המסגרת ולרכוש רשת במידה הנכונה. שימו לב שהרשת גדולה בכמה סנטימטרים מהחלק הנגלה לעין. לכן הוסיפו כמה סנטימטרים למידת המסגרת - 5 ס“מ יספיקו.

 

אם מדובר בחלון הזזה יש לשלוף את המסגרת מתוך המסילות. שימו לב שבחלקה העליון והתחתון של המסגרת ישנו מגן פלסטיק. יש לשחרר אותו בעזרת מברג על מנת שתוכלו לשלוף את המסגרת מתוך המסילה. את השליפה עושים באמצעות תנועת הרמה ואז משיכה לכיוונכם.

 

לאחר שהוצאתם את המסגרת הניחו אותה על משטח עבודה. שימו לב שבהיקפה ישנה גומייה, את הגומייה הזו יש לשלוף (שוב באמצעות מברג). לאחר שהסרתם את הגומייה תוכלו לשלוף את הרשת הקרועה בקלות.

 

השלב הבא הוא הנחת הרשת החדשה והתקינה על גבי המסגרת. הניחו את הרשת על המסגרת וודאו שכל שטח החלון מכוסה. לאחר שהרשת במקום יש לקבע אותה באמצעות הגומייה. הצורה הכי נוחה לעשות זאת היא באמצעות גלגלת ייעודית למטרה זו, אותה תוכלו לרכוש תמורת 10-20 שקלים. גלגלת מאפשרת לכם לעשות זאת במהירות ובקלות, ובמידה ועליכם להחליף הרבה רשתות בהחלט חשוב לרכוש גלגלת. במידה ומדובר בתיקון של רשת אחת בלבד, תוכלו להסתדר עם מברג וקצת עזרה מהאצבעות.

 

תוך כדי החדרת הגומייה עליכם גם למתוח את הרשת. עשו זאת בצורה הבאה - קבעו את הגומייה בצד אחד, מתחו את הרשת מהצד הנגדי ואז המשיכו לקבע את הגומייה בצלע השנייה. לאחר מכן מתחו שוב את הרשת בצד הנגדי והמשיכו בקיבוע הגומייה.

 

אם הצלחתם לקבע את הרשת בצורה יפה ומתוחה תוכלו לחתוך את הקצוות המיותרים בעזרת סכין יפנית. במידה והניסיון הראשון לא יצא כל כך מתוח תוכלו לנסות שוב.  עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה להחזיר את המסגרת למקומה.

 

 

אנדריי סמצוב- מומחה לייצור והתקנת רשתות לחלונות https://www.screenmesh.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב