דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת ציורים על קנבס - אומנות במגוון של סגנונות 

מאת    [ 05/01/2021 ]

מילים במאמר: 766   [ נצפה 837 פעמים ]

עיצוב הבית שלכם או המשרד שלכם הוא אחד הדברים הכי מרגשים שיכולים לקרות לכם. כי בכל זאת, מדובר ברגע חשוב בחיים שלכם. בין אם אתם במעבר דירה בשל מעבר עיר. או בשל שינוי סטטוס, עיצוב הבית או חלל העבודה שלכם הוא חשוב ביותר. 

לעיצוב יש השפעה מדהימה על הנפש שלנו. לא בכדי ישנם אנשים שמאמינים שעיצוב על פי הפנג שואי למשל יכול לחולל פלאים. 

אבל לא צריך ללכת לפי הפנג שואי כדי לעצב בית שיגרום לכם להרגיש נפלא. אפשר פשוט להקשיב לתחושות הבטן ולתת לעצמכם להתבטא כמו שאתם אוהבים. 

הדפסת ציורים על קנבס – איפה כדאי למקם בבית?

אין באמת חוקים על איפה למקם ציורי קנבס. אבל אנחנו כן יכולים להמליץ לכם איפה זה יכול להיראות נפלא. הדפסת ציור שמן על קנבס הוא רעיון נפלא לציור שיכול להאיר את הבית. לכן, אם אתם מחליטים על ציור בסגנון הזה כדאי למקם אותו בסלון. 

זה לא אומר שעכשיו אתם פותחים תערוכה בסלון שלכם. הדפסת תמונות על קנבס מתאימה גם לעיצוב ביתי ואפשר לשלב בה ציורים גם לסלון. וגם לחדר השינה, המסדרון ואפילו למטבח. 

אם אתם חושבים על הדפסה על קנבס גדול ציור לחדר השינה בהחלט יתאים. אם אתם אנשים שאוהבים פסטורליות, ציור פסטורלי של יער. או נוף ירוק ומרגיע יגרום לכם להרגיש בחופשה תמידית. 

במטבח תוכלו למקם ציורים מודרניים שקשורים לאוכל, ריהוט מטבח ובישולים. עיצוב הדפסת ציורים על קנבס צבעוניים וססגוניים למטבח ישברו את ה'לבן' בקירות. 

תוכלו גם תמיד לעצב קיר שלם בבית עבור ציור אחד אם הוא מאד משמעותי עבורכם. התאמת צבע הקיר לציור יכולה להיות אקט עיצובי מושלם. ממש כמו קיר תמונות, קיר שכל העיצוב שלו מושפע מהציור. פוטו קנבס בשנים האחרונות היא דרך פופולרית לעצב את הבית, ואתם אפילו לא תצטרכו מעצב פנים לשם כך. רק את חוש העיצוב שלכם, והרצון להיות בבית שיש בו אווירה נעימה שאתם יצרתם. 

הדפסה על קנבס ללא מתיחה היא לא רק עניין של עלויות. וגם אם כן, הן לא כל כך שונות אחת מהשניה בהרבה. השינוי מורגש באופן מינורי לכאן או לכאן. הרענון הגדול הוא בבד הקנבס, הוא שבד הקנבס עצמו מעניק אווירה אומנותית לבית. זה לא אומר שעכשיו אתם תפתחו אולם תערוכות בסלון. אבל זה כן אומר, שהעליתם את עיצוב הבית לרמה גבוהה יותר. אפילו ניתן לומר אצילית ויוקרתית יותר. גם אם אינה נמדדת כיוקרה בעלות ובשווי או במחיר, היא נמדדת במוניטין של בד הקנבס.

בד הקנבס עשה דרך מאד ארוכה מהיותו בד שמצפה סירות קאנו, או בד שממנו מכינים אוהלים ומפרשיות. מבד שהיה תעשייתי עד מאד, הוא הפך להיות הבד הכי פופולרי לציור בצבעי שמן. עד כדי כך פופולרי שגדולי האומנים הונציאניים הצהירו שבד הקנבס הוא הבד הכי נגיש להם לציורים. בעוד שלפני שגילו את הקנבס, ציירו על לוחות עץ ועם צבעי טמפרה. 

כמה זה עולה לכם

מחירים של הדפסות שונות ומגוונות על קנבס יכולים להתחיל מעשרות שקלים, ועד למאות שקלים. היופי בפעולה הזאת הוא שאתם בעצם בשליטה מאד גבוהה על התקציב. המחיר דינמי בהתאם לגודל הקנבס. כמובן, שגם לציור או לצילום יש עלות ברוב המקרים והיא מתווספת לכך. 

במידה ואתם בעצמכם הציירים, אז זה ברור שאתם תשלמו על ההדפסה עצמה בלבד. או אם אתם צלמים ואתם מדפיסים על קנבס צילום שלכם, אז זה אותו הסיפור. התשלום הוא על ההדפסה בלבד. אך אם אינכם לא הציירים, ולא הצלמים, זה כבר סיפור אחר. 

המתנות היותר פופולריות היום, בין אם לעצמכם ובין אם לאחרים, הן הדפסה על קנבס. ההדפסה היא של ציורים, או של צילומים. לרוב, מדובר בקולאז'ים מעוצבים ואלו מעוצבים על ידי גרפיקאי מקצועי. אם יש לכם נגיעה עיצובית, לא חייב שתשכרו גרפיקאי מקצועי.

כיום יש תוכנות מאד נוחות ונגישות שלמעשה מעניקות לכם הרשאה לעריכה של תבניות שבבסיסן מעוצבות. 

התבניות נותנות לכם אלמנטים לעיצוב וכך אתם יכולים לעצב לכם יופי של קולאז'. רוב התוכנות הללו הן על בסיס תשלום בודד וחד פעמי לא יקר מדי. וישנן גם כאלו שהן חינמיות לחלוטין. זה מפחית מחיר אין ספק, אך מצריך מכם התעסקות. התעסקות שבמידה ואין לכם חשק או נגיעה לה ברמה העיצובית, אז או שתלמדו משהו חדש. או שתשכרו בסופו של דבר איש מקצוע לשם כך. 

להתאהב בקירות הבית שלכם

בסופו של דבר, עיצוב הוא עניין אישי מאד. ממש כמו בחירת בושם, או בגד מסוים. ולכן כשאתם באים לעצב את קירות הבית שלכם רק אתם יודעים מה יעשה לכם טוב בלב. אתם יכולים כמובן להקשיב לעצות של אחרים. לעצות של אנשי מקצוע, או טיפים של חברים ומשפחה קרובה. אבל ההחלטה היא לחלוטין שלכם. 

בין אם קיר מעוצב במיוחד עבור תמונה או ציור מודפסים על קנבס. ובין אם קיר תמונות, הכי חשוב היא התחושה שלכם ברגע שבו אתם דורכים בבית. כי הבית הוא המקום הבטוח של כולנו, בטח ובטח בימים האלו שבהם כולנו נמצאים בבית ללא הפסקה כמעט.

-תומר הבלוגר-




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב