דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין? ייעוץ עם עורך דין לדיני משפחה 

מאת    [ 27/12/2020 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 801 פעמים ]

גירושין הפכו בשנים האחרונות ל"מכת מדינה". סטטיסטיקות עדכניות מראות, כי כל זוג שלישי בישראל עובר הליך גירושין. בארצות הברית, סטטיסטיקה זו עומדת על אחד מכל שני זוגות המתגרש.

נוכח מספרים אלו, למרבה הצער, יש להיות ערוכים למצב בו התא המשפחתי עלול להתפרק. לשם כך, בטרם פניה להליך גירושין, חשוב להיוועץ בעו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל.


ייחודו של הליך הגירושין
הליך גירושין טומן בחובו שאלות משפטיות אך גם שאלות פסיכולוגיות. ברצוננו לפנות להליך גירושין על ידי עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, עלינו לזכור כי במסגרת הליך הגירושין יעלו סוגיות הנוגעות לכל תחומי החיים- שאלות כלכליות, שאלות בנוגע לילדים המשותפים וכד'.


על כן, חשוב לפנות לייעוץ על ידי עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, המכיר את המאטריה הרלוונטית. יש לזכור אף כי בין בני זוג, בטרם גירושיהם, לרוב ניטשים סכסוכים, חלקם אף סכסוכים מרים, אשר מהלך סכסוכים אלה יש אף בו כדי להשפיע על תוצאות הליך הגירושין.

כיצד מתנהל בישראל הליך גירושין?

בישראל ישנם שני בתי משפט הרשאים לדון בהליך גירושין (הכוונה לענייני רכוש, מזונות, משמורת ילדים ועוד), כפי שיוסבר על ידי עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל. את הליך הגירושין ניתן לקיים בבית הדין הרבני, או בבית המשפט לענייני משפחה. סמכויותיהם המלאות של בתי משפט אלה, קבועות בחוק בתי המשפט לענייני משפחה ובחוק שיפוט בתי הדין רבניים (נישואין וגירושין).


בישראל, נישואין וגירושין בין יהודים יערכו על פי חוקי התורה ("דין תורה"). כלומר, בית הדין הרבני הוא היחיד המוסמך לדון בנושא גירושין בין יהודים. בית המשפט לענייני משפחה רשאי לדון בסכסוכים הקשורים לגירושין. עם זאת, במידה והבעל או האשה פנו לבית הדין הרבני בבקשה למתן גט, הם רשאים לכרוך את הסוגיות הקשורות בהליך הגירושין בתביעת הגט, באופן שבית הדין הרבני ידון אף בהליך הפירוד, ולא במתן הגט בלבד.

בתי המשפט דנו רבות בסוגית ה"כריכה", מתי מותר לכרוך סוגיות הקשורות להליך הפירוד וכו'.
תביעות רכוש בהליך גירושין - עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, ימסור ללקוחו מידע אודות התביעות הרכושיות הכרוכות בהליך גירושין. ככלל, בית הדין הרבני ידון בתביעות רכושיות במסגרת הליך גירושין, רק במידה ותביעה זו נכרכה על ידי מגיש הבקשה למתן גט כדין ובתום לב.


בישראל קיימת למעשה תחרות בין גברים לנשים בבואם להתגרש, תחרות המכונה "מרוץ הסמכויות". הכוונה היא, כפי שיודעים עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, למרוץ הסמכויות שבין בתי המשפט לענייני משפחה לבין בתי הדין הרבניים, לגבי הנושאים שלבתי משפט אלה סמכות מקבילה לדון בהם. עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, ייעץ לבעל או לאישה לאיזו ערכאה רצוי שיפנו.


חשיבות קבלת ייעוץ בטרם הליך גירושין

פגישת ייעוץ עם עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, בטרם פותחים בהליך גירושין, עשויה להכתיב את הטון של המשך הליךמאבק הגירושין. עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל יעניק ייעוץ לבעל או לאישה, ויסביר מהו ההליך הצפוי במסגרת הגירושין.


עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל יבחן את עובדות המקרה, ויעניק ללקוח או ללקוחה מידע אודות זכויותיו וחובותיו במסגרת הליך הגירושין.


עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל יעניק מידע אודות ההחלטות אותן יש לקבל במסגרת הליך הפרידה הקודם לגירושין, ועד לגירושין ולאחריהם. לכל לקוח יש להתאים טקטיקת פעולה המתאימה לנסיבותיו האישיות, וזאת עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל יוכל לעשות בזכות הידע והמקצועיות שרכש בתחום דיני המשפחה.


לסיכום, למרבה הצער, נוכח סטטיסטיקות הגירושין בישראל, רצוי להיות ערוכים למצב אפשרי של גירושין. בישראל קיימות שתי ערכאות בעלות סמכות מקבילה לדון בעניינים הקשורים בהליך הגירושין, והן בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. להיוועצות עם עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל ישנה חשיבות מכרעת להשגת יתרון במסגרת הליך הגירושין, ועל כן מומלץ לפנות לעו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל בטרם פניה להליך גירושין.
 

 

כרמית טיטו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב