דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לרכישת סמארטפון - כיצד לרכוש את הטלפון הנייד הטוב ביותר 

מאת    [ 20/12/2020 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1399 פעמים ]

ישנם כמה דברים שאתה צריך לזכור בעת רכישת הטלפון החכם המתאים עבורך. עליך לזהות לשם מה אתה משתמש בסמארטפון שלך. מדריך זה מעביר אותך בתהליך המלא של בחירת הטלפון הנייד הטוב ביותר.

טלפונים חכמים התפתחו כמעט לכל רגע בחיינו המונעים טכנולוגית. יותר אנשים קונים סמארטפונים, וגם מספר האפשרויות גדל. בחירה בסמארטפון מרשימת אפשרויות כה מוחצת עשויה להיות מבלבלת, ולכן הכנו מדריך שיעזור לכם לבחור את הסמארטפון המתאים ביותר לצרכים שלכם.

מה לשקול לפני רכישת סמארטפון? ביצועי סמארטפון: מעבד וזיכרון RAM

מעבד הסמארטפון שלך, המכונה גם ערכת השבבים או SoC, הוא הרכיב שאחראי כמעט על כל מה שמתפקד בסמארטפון שלך. זהו למעשה מוח המערכת, ורוב המעבדים הללו מצוידים גם ביכולות AI שבעצם הופכות את הטלפון החכם שלך ל"חכם "שהוא כיום.

המעבד לא רק מאפשר למכשיר שלך לפעול בצורה חלקה, אלא גם מסוגלת לשפר גורמים אחרים. דוגמה אחת היא עיבוד תמונה. באייפון 12 לדוגמא, יש מעבד בעל 6 ליבות

כשמגיעים ל- RAM, הכוונה היא לזיכרון המערכת בו משתמשים הטלפונים החכמים כדי להחזיק נתונים שבהם משתמשים ביישומים פעילים. חלק מה- RAM של הטלפון החכם מנוצל על ידי מערכת ההפעלה, כדי לשמור על תפקודו. 

אפשרות מערכת הפעלה

זה מסתכם בשתי אפשרויות - אנדרואיד או iOS. הבחירה למעשה מסובכת מכפי שאתה מתאר לעצמך מכיוון ששתי מערכות ההפעלה כוללות רשימה משמעותית של יתרונות וחסרונות. אם אתה מישהו שנהנה להתעסק עם המכשיר שלך ולהתאים אותו אישית לפי יכולתך, אתה בצוות של האנדרואיד. אם אתה אוהב מערכת הפעלה פשוטה וחזקה שמקבלת עדכוני תוכנה קבועים ונתמכת לתקופה ממושכת יותר, אתה בצוות ה iOS.גרסת האנדרואיד הנוכחית הפכה להרבה יותר פשוטה לשימוש מאשר בעבר. רק שתדעה כי iOS, כמערכת הפעלה, די מגבילה, בחלק מהמקרים. למשל, אינך יכול לטעון אפליקציות מהאינטרנט אם אינן זמינות ב- App Store, מצב המסך המפוצל עדיין אינו קיים במכשירי iPhone (רק מכשירי אייפד).

התקן הנוכחי הוא 64 ג'יגה בדגמים נמוכים יותר ו- 128 ג'יגה עד 512 ג'יגה באוניות הדגל. עם יישומים וטכנולוגיות שיתוף מהירים, כמעט כולנו מייבאים כל GB של נתונים מהטלפונים הקודמים שלנו לטלפונים החדשים. אז, אחסון הולם הוא חיוני. אנו ממליצים שלא תעבור לפחות מ -128 ג'יגה, מכיוון שזה ייתן לך מספיק מקום כדי לשמור על הנתונים שלך, כמו גם להוריד אפליקציות כמה שתרצה. כמו כן, עקוב אחר טלפונים עם אחסון זיכרון הניתן להרחבה.

חיי סוללה המתאימים לדרישות היומיומיות שלך

תקן הזהב של חיי הסוללה בסמארטפונים הדגליים הוא 6+ שעות. כל דבר עם יכולות גבוהות יותר יכול לרוב לאפשר גם למשתמשים כבדים לעבור באמצעותו. טלפוני הדגל, כמו גם כמה מהטלפונים הבינוניים, יכולים להגיע גם ל-8-10 שעות מסך בזמן, וזה מבריק. המטרה היא להשיג טלפון שיכול לפחות לעבור יום שלם של שימוש אינטנסיבי. לכן, הקפידו לבדוק בדיקות סוללה באופן מקוון לפני רכישת מכשיר. כמו כן, נסה לחקור אם הטלפון שאתה מתכנן לקנות יש מצב חסכון בחשמל.



מאמר בחסות חנות פרטנר - כל דגמי אייפון 12 עכשיו למכירה באתר


היכנסו לצפייה בקטלוג>>>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב