דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רייקי ומיינדפולנס 

מאת    [ 18/12/2020 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 974 פעמים ]

תלמידי מיקאו אוסואי, מייסד מערכת הרייקי, תרגלו מיינדפולנס בשלב רייקי 1 היפני. חוויית המיינדפולנס העמיקה בשלב רייקי 2. מבחינת תרגול רייקי, מיינדפולנס זה להיות מודע בתרגול לרגע הזה, ללא דאגות ולהעניק תשומת לב לעכשיו, רק להיום.

האידיאלים של הרייקי, הם מפת דרכים שמלמדת אותנו לא לשפוט, אלא פשוט להתבונן ברגע בו אנו נמצאים, להיות מודעים לנשימה במדיטציית הרייקי "גאשו", נשימה אחר נשימה נוכל להתחבר לאנרגיית היקום של הרייקי.

באמצעות רייקי אנו יכולים למצוא את השקט בתוכנו למרות הסערות שבסביבה שלנו. השקט איננו משהו חיצוני לנו, הוא תמיד נמצא בתוכנו, אך תרגול רייקי עוזר לנו להקשיב לשקט הזה, בסבלנות, גם אם בהתחלה זה קצת קשה. כשמרגלים רייקי לאורך זמן, אנחנו מתרוקנים ממחשבות והופכים לכלי ריק שיכול לקבל את הנוכחות המודעת של הרגע הזה.

רייקי מתעסק הרבה עם סוגיית הכעס והדאגה. מבחינת הרייקי, כעס ודאגה נחשבים להסחות דעת, שמרחיקים אותנו מלהיות נוכחים ברגע הזה. לכן האידיאלים של הרייקי אומרים לנו "רק להיום: אל תכעס, אל תדאג" וכשאנו מודעים לכך, אנו לא חיים בעבר או בעתיד, אלא בהווה. 

אנו יכולים ללמוד לשחרר את הכבילות שלנו לעבר ולעתיד ופשוט "להיות" עכשיו, מרוצים ומקבלים את הרגע הזה באמצעות תרגול רייקי. התרגול גורם לנו לקבלה וסליחה לעצמנו, וכך אנו מתחילים לשחרר את הכעס והדאגה. לעיתים התרגול מעורר בנו רגשות של שיעמום, חוסר סבלנות, וזה סימן טוב. זה מראה שעדיין יש לעבוד ולנקות את הכלי שלנו יום אחר יום בלי לשפוט את עצמנו. 

כשאנחנו מתרגלים רייקי, אנחנו מתמזגים עם האנרגיה ומאפשרים לרייקי לעשות את עבודתה; אנו יוצרים מרחב קדוש לריפוי. במהלך מדיטציית רייקי אם המחשבות שלנו מתעוררות, בעדינות אנו מחזירים את תשומת ליבנו להווה ולמה שאנחנו עושים. אנו הופכים להיות אחד עם האנרגיה כפי שהיא זורמת דרכנו, אנו צופים, ולא משתתפים.

רייקי ומיינדפולנס הם המפתח לריפוי הפיזי והרוחני. באמצעות המיינדפולנס נוכל להיות צינור נקי יותר שמעביר את האנרגיה לכל הממדים האנרגטיים שלנו בקלות ובאופן מושלם. אנחנו נרפאים כפועל יוצא של תרגול רייקי במצב של מיינדפולנס. כל מגע ידיים הוא מגע בהווה. כל נשימה היא נוכחות של הרגע הזה. 

המטרה של תרגול רייקי הוא לשכפל את מצב המודעות לרגע הזה מהתרגול אל היומיום: במשפחה, בזוגיות, בעבודה, בכל תחום. כאשר מתרגלים רייקי - מתרגלים מיינדפולנס. כל תחומי החיים הינם תרגול מיינדפולנס, ורייקי מאפשר לנו ליישם את השקט של הרגע הזה, את ההתבוננות ללא שיפוט בכל תחום בחיינו.

רז, מורה רייקי מוסמך
קורס רייקי והרצאות רוחניות
בית הרייקי reikihome.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב