דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לדיכאון וחרדה - מה צריך לדעת בשביל להצליח? 

מאת    [ 01/12/2020 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1107 פעמים ]

לאחרונה, חלה עלייה במספר המטופלים שפונים לקבלת טיפול טבעי בעקבות קשיים רגשיים. טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה מצליחים לסייע לגברים ונשים בכל רחבי העולם בהתמודדות עם תקופת הקורונה המורכבת מבחינה כלכלית, נפשית, חברתית ובריאותית. ההתמודדות העולמית עם וירוס קורונה הולידה מצב בו שגרת החיים של כולנו השתבשה או השתנתה.

הרפואה הסינית יודעת איך לסייע לגוף ולנפש בהתמודדות עם שינויים והסתגלות למצבים חדשים. טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה ידועים כבעלי השפעה מרגיעה. המטופלים מסיימים את הטיפולים מלאים במוטיבציה ואנרגיה טובה. אם אתם מרגישים לאחרונה מדוכדכים או חרדים – טיפולי דיקור סיני הם הדרך בה תצליחו לחזור להרגיש טוב יותר ולתפקד באופן שגרתי ללא תרופות.

המפתח לטיפול מוצלח

על מנת לקבל טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה יהיה עליכם תחילה לאתר מטפל מנוסה שמתמחה בתחום. בחירה נבונה תהיה מטפל עם הכשרה נרחבת וניסיון שכבר הצליח לסייע למטופלים במצב דומה. מקדו את החיפוש שלכם במטפלים שידועים ביכולת שלהם לסייע במקרים של דיכאון וחרדה. אל תשכחו לברר פרטים אודות ההכשרה של המטפל, תחומי ההתמחות ורקע אישי.

היכולת שלכם להיות רגועים ולסמוך על המטפל בעיניים עצומות משפיעה על הצלחת הטיפול. חפשו מטפל שאתם מרגישים בנוח במחיצתו. המלצות של מטופלים קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה. במידת האפשר כדאי לשוחח עם מטופלים קודמים ולשאול אותם את כל השאלות שמטרידות אתכם (גם שאלות שנראות לכם טיפשיות). החשש שלכם לקראת טיפול דיקור סיני ראשון לגיטימי לחלוטין.

האם הטיפול כואב?

טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה מתבססים על שימוש במחטים זעירות ודקות. הצבת המחטים כמעט ואינה מורגשת כלל. רוב המטופלים אינם מרגישים כל כאב במהלך הטיפול ואחריו. הם קוראים ספר או מאזינים למוזיקה מרגיעה במהלך הטיפול. נציין שמדובר במחטים סטריליות חד פעמיות.

החופש בחיים ללא דיכאון וחרדות

הרפואה הסינית רואה בגוף ובנפש מכלול אחד. לאחר שתטפלו בדיכאון ובחרדה תרגישו שיפור כללי בהרגשה. פעמים רבות, קשיים נפשיים באים לידי ביטוי בכאב פיזי ובשיבוש פעילות של מערכות אחרות בגוף. כך למשל, מטופלים שסובלים מדיכאון וחרדות מדווחים גם על כאבי ראש חזקים, כאבי בטן, בעיות עיכול, מחלות עור, קשיים בשינה, בעיות פוריות ועוד.

יש לדיקור הסיני את היכולת לעזור לכם לחזור להרגיש טוב יותר. אל תרימו ידיים לפני שתעברו סדרת טיפולים ותייעצו עם מטפל בעל ניסיון בתחום. אפשר לנצח את הדיכאון ואת החרדות בשיטה טבעית ונטולת תרופות.

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 


https://rafaclinic.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב