דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיגון לאופנועים הוא כבר מזמן לא מותרות 

מאת    [ 15/11/2020 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 1505 פעמים ]

בעלי אופנועים חווים יתרונות רבים בהחזקת אופנוע לעומת החזקת מכונית. במדינת ישראל, שבה בעיית הפקקים והחניה היא חמורה ביותר, בעלי האופנועים יכולים להרשות לעצמם לצאת לעבודה מאוחר יותר בדקות רבות מבעלי מכוניות כיוון שהם לא יצטרכו לעמוד זמן רב בפקקים וגם לא להסתובב סחור סחור על מנת למצוא חניה שתתאים לגודלם.

אבל זהו לא היתרון היחיד בלהיות בעלי אופנוע, הרי בסופו של דבר רוב בעלי האופנוע קונים אופנוע בשל האהבה לחופש ולאדרנלין שהרכיבה על אופנוע מספקת. חלק משתמשים בו רק לנסיעות בערים ובין ערים, וחלק לקחו את האהבה הזו גם לנסיעות כביש או שטח מלאות אדרנלין.

בנוסף, גם המערכות של האופנוע פחות מסובכות ממערכות של מכונית ולכן טיפולים רבים ניתן לבצע לבד, אולי זה אומר להתלכלך מעט, אך חוסך כסף רב אצל המכונאי.

אך אליה וקוץ בה. על אף כל היתרונות המאוד גדולים של אופנוע יש לו גם חסרונות מהותיים: החופש הרב של להיות חשופים לגמרי על האופנוע גם מעלה את רמת הסיכון בתאונות הדרכים, מה שמעלה את מחיר הביטוח המקיף, ובנוסף לזה הופך את האופנוע להרבה יותר קל לגניבה. את עניין יוקר הביטוח אי אפשר באמת לפתור, את רמת הסיכון בתאונות הדרכים ניתן כמובן להוריד על ידי נהיגה בטוחה ושמירה על מיגון עצמי טוב.

מיגון בסיסי לאופנועים

לבעיות הגניבה ישנם מספר פתרונות אשר יכולים להעלים את הבעיה כמעט לגמרי או לגרום לכך שאופנוע שנגנב יושב לבעליו וכל זה נעשה על ידי מיגון לאופנועים.

מיגון לאופנועים הוא חלק בלתי נפרד מההחזקה שלהם והוא מתבטא בכמה צורות:

ראשית, חשוב להשקיע במנעול טוב – מנעול דיסק הוא אופציה אחת אשר תמנע מגלגלי האופנוע לנוע במידה וגנב התניע את האופנוע שלכם, או מנעול שרשרת המקבע את האופנוע לעמוד / גדר במקרה שהגנב פשוט רוצה להעמיס את האופנוע שלכם על גבי משאית (מה שמנעול הדיסק לא יכול למנוע).

חשוב להחנות בחניה סגורה אם יש לכם את האופציה, אך אם לא עדיף להחנות ברחוב אשר מואר גם בלילה ויש בו תנועה של אנשים – כך גנבים פחות יתקרבו אליו.

כיסוי האופנוע אמנם נראה לעיתים מיותר, אך הוא גם מגן על האופנוע מנזקי מזג האוויר, גם עושה אותו פחות בולט לעין לגנבים, וכולנו יודעים שהפרצה קוראת לגנב, לכן עדיף שיהיה מכוסה.

מערכות מיגון מתקדמות

זהו הבסיס למיגון לאופנועים, אך ניתן לעשות עוד צעדים אשר ישמרו על האופנוע שלכם מפני גנבים בצורה מאוד יעילה – ניתן להוסיף אזעקה, שפועלת על פי גלאי זעזועים ומחוברת לסוויץ' של האופנוע וכך תוכל להתריע לכם באופן שקט ומבלי שהגנב ידע שמנסים לגנוב לכם את האופנוע.

אפשרות נוספת היא התקנה של מערכת איתור לאופנוע אשר מחוברת גם אליכם לנייד באפליקציה ייעודית וגם למוקד מבצעי ויכולה לעקוב באופן רציף על מיקום האופנוע שלכם, כל פעולה חשודה בו, ובמקרה שנגנב למצוא את מיקומו בעזרת הג'י פי אס שבמערכת ולהשיבו לבעליו בעזרת כוחות הביטחון.

מיגון לאופנועים הוא צעד הכרחי למי שרוצה לישון בשקט בלילה ולא לדאוג אם מנסים לגנוב לו את האופנוע כל הזמן, דבר שלצערנו קורה מדי לילה בישראל. אל תוותרו עליו, החיסכון עוד עלול לעלות לכם ביוקר. 

yossi hen




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב