דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות תעסוקה בתל אביב בזמן קורונה 

מאת    [ 21/09/2020 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1404 פעמים ]

תקופה הקורונה מביאה עמה לא מעט אתגרים כלכליים. מקומות עבודה רבים הופכים בהדרגה לא רלוונטיים כך שצעירים רבים נאלצים לחפש לעצמם מקור הכנסה חדש או נוסף. אם גם אתם מחפשים את הדרך להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם בכדי לשמור את הראש מעל המים לחודש נוסף – הגעתם למקום הנכון. כמעט כל אחד יוכל למצוא לעצמו ברשימה הבאה אופציה מתאימה אחת לפחות.

ניקיון משרדים

רוב המשרדים ממשיכים לעבוד כבשגרה כך שישנו ביקוש לעובדי ניקיון משרדים בתל אביב ובערים גדולות נוספות. העבודה מתבצעת במתכונת של משרה מלאה או משרה חלקית. ניתן לעבוד בשעות הערב או בשעות היום בהתאם לתנאי ההעסקה. עובדי ניקיון משרדים בתל אביב מועסקים על ידי חברות כוח אדם או חברות שמספקות שירותי ניקיון למשרדים ומוסדות באופן קבוע. העבודה בניקיון אינה דורשת ניסיון או הכשרה. המשרה מתאימה לגברים ונשים כאחד בכל הגילאים. הסכנה לחשיפה לנגיף מינורית. העבודות מתבצעות כמעט תמיד כאשר המשרדים ריקים מעובדים.

שירות משלוחים

כל בעלי העסקים שמסוגלים להמשיך לפעול במתכונת של שירותי משלוחים עושים זאת. כך נוצר מצב של חוסר בשליחים. חברות השליחויות הגדולות וחברות חדשות שהוקמו לכבוד הקורונה מגייסות שליחים חדשים לעבודה בכל רחבי הארץ. העבודה מיועדת לבעלי רישיון נהיגה עם עדיפות לבעלי רישיון לאופנוע שמחזיקים בקטנוע או אופנוע. שעות העבודה מתפרסות על פני שעות הבוקר והצהריים. אלו שמעוניינים בעבודה בשעות הלילה יוכלו למצוא משרות של חלוקת עיתונים. החשיפה לנגיף במשרות של שליחים מינימלית. המשלוחים נמסרים ללא מגע (השליח מניח את החבילה מחוץ לדלת).

עבודה בסופרמרקט

כולנו מסכימים שכל עבודה מכבדת את בעליה ובהתאם אנו ממליצים לצעירים ומבוגרים על משרות בסופרמרקטים. ניתן למצוא משרות פנויות בכל רחבי הארץ ברשתות הגדולות ובמרכולים שכונתיים. אלו שכבר התחילו לעבודה בסופרמרקטים מדווחים על תנאי העסקה הוגנים ואווירה טובה. בין המשרות הזמינות תוכלו למצוא משרות של ליקוט מוצרים, תפעול קופה, ניקיון, שירות ומחסנאות. העבודה מתבצעת ברובה בשעות היום במתכונת של משמרות.

שיווק באינטרנט

רשת האינטרנט מאפשרת לנו עבודה אונליין בכל רחבי העולם. קורסים בתחום השיווק זמינים חינם ברשת החברתית כך שאפשר ללמוד את התחום מבלי לרכוש קורס יקר. העבודה בהמשך מתבצעת בשעה העברית או בשפה האנגלית. אם יש לכם אופי של יזמים אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש חדש. העבודה מתבצעת מהבית בשעות גמישות. אתם קובעים לעצמכם את שעות העבודה ואת המוצרים אותם תשווקו.

 

הורים למען הורים - שורדים את הקורונה יחד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב