דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים ביטוח ? 

מאת    [ 01/09/2020 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1688 פעמים ]

אם תשאלו את עצמכם היטב מה הסיבות שבעקבותיהם תבחרו ביטוח כלשהוא סביר להניח שאלו יהיו הסיבות: מחיר, כיסויים המקנים לכם ביטוח והאם שירות הלקוחות נותן מענה מקיף ללקוחות.  האמת נמצאת אי שם באמצע כאשר מדובר על חיבור בין כל הגורמים יחד.

שירות לקוחות ומענה טלפוני

כיום אחד הנושאים המדוברים הוא מענה ללקוח בפרק הזמן הקצר ביותר. לאחרונה עבר חוק המחייב את החברות לענות דרך פרק זמן קצר של 3 דקות בלבד. בפועל המענה הטלפוני לרוב מקרטע ותמיד יהיה לקוח שיפול בין הכיסאות עם מענה ארוך לבעיה הדורשת מענה מיידי. עם זאת ואולי בכלל הדרישה לביטוחים שונים למסלולי החיים שלנו, עולם הביטוחים עובר טלטלה נוספת כאשר הטלפון הסלולרי נכנס לחיינו. כיום ניתן לבדוק הכל בטלפון הסלולרי, דרך הזמנת ביטוח רכב, ביטוח דירה ועד הזמנת טיול לחו"ל וכל זאת דרך האפליקציה. לכן זה מובן לחלוטין שניתן לבדוק ולהזמין ביטוח רכב או ביטוח דירה דרך הטלפון הסלולרי. זה השלב הבא של עולם הביטוחים הדיגיטליים.

היתרון של מענה דיגיטלי

שוק הבנקאות עבר תהליך דומה לזה ששוק הביטוחים עובר בשנה האחרונה. בנק הפועלים היה המוביל בתחום כאשר הוא הציע אתר אינטרנט מתקדם ומוביל ועם אפליקציה שמאפשרת העברת כספים, פתיחת חשבון, פתיחת פיקדונות וביצוע פעולות בבורסה. כל אלו מאפשרים ללקוחות לבצע פעולות מהירות דרך האינטרנט. למרות זאת, המעבר גילה גם קשי הסתגלות של הדור המבוגר יותר שהתקשה להתאים את עצמו לשינויים הטכנולוגיים בנוסף השימוש העצמי מענה בחלק מהלקוחות לקבל מידע עדכני על מצב חשבונם ואחרים התקשו לקבל מוצרים משלימים שהיו מסייעים להם לחסוך כסף.

בדומה לעולם הבנקאות גם עולם הביטוחים מזהה קושי בהזמנת ביטוח דרך האינטרנט. הלקוחות עדיין מסתייגים מחתימה על פוליסה שהם לא ממש מבינים, הם רוצים לדעת את הנקודות הקטנות שאולי הם לא קראו וגם להתעדכן האם המחיר שהוצע להם הוא באמת זול מספיק. טוב יעשו חברות הביטוח אם יתאימו את הממשקים שלהם לקהל הלקוחות המגוון וגם יציעו כלים לפשט את ההזמנה מסרטוני הדרכה לשימוש בממשק ודרך עמודי שאלות ותשובות מקיפות ואולי גם פורום מקיף שיסייע ללקוחות.

היעד הבא – מחיר זול

בזמן שהלקוח מבצע השוואת ביטוח דירה הוא יקבל מספר הצעות לביטוח שכוללות גם כיסוי ביטוחי שבהתאם לכך המחיר ישתנה. לקוח שאינו מתמצא בפוליסות ביטוח צריך לבדוק כמה פרמטרים בסיסיים, בינהם ביטול השתתפות עצמית, מה כולל ביטוח מקיף לדירה, מצד שני במקרה של מבנה  צריך לבדוק האם הפוליסה נותנת מענה לכיסוי מקיף למכשור אלקטרוני, תכשיטים, רהיטים וכדומה. המחיר יכול לרדת משמעותית אם הזמנתם ביטוח דרך מבצע שהחברה יצא איתו לתקופת זמן מוגבלת וגם מיעוט תביעות נגדכם תוזיל את העלויות.

כיסוי ביטוחי מקיף או חלקי?

פרמטר נוסף שחשוב להכיר בהזמנת ביטוחים הוא מה הוא מקנה ללקוח, האם מדובר על כיסוי מקיף שנותן רכב חלופי במקרה של תאונה, האם הביטוח לרכב שלכם מוגבל בקילומטראז', האם הביטוח תכולה מכסה את כל החפצים בבית או שאולי מומלץ לכם להזמין רק ביטוח מבנה.

לסיכום כל הפרמטרים הללו יאפשרו לכם להזמין ביטוח בזמן קצר ביותר שיתאים לצרכים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב