דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הוא מנעולן מוסמך 

מאת    [ 16/08/2020 ]

מילים במאמר: 883   [ נצפה 960 פעמים ]

פריצת מכוניות
פריצה לא חוקית לרכב דינו כפשע שבעקבותיו אפשרי להישפט ולהענש למאסר ממושך. ישנו בעל מקצוע אחד שלרשותו רישיון והיתר לפרוץ לכלי רכב בצורה חוקית. המקצוע הזה מכונה מנעולן רכבים, למעשה בעל המקצוע היחידי שיש לו הסמכה לפריצה חוקית לרכבים, לבתים ולכספות. ובכל זאת, גם פורץ המנעולים לא מסוגל לפרוץ לכל מנעול וגם לכספת שחפצה נפשו, אלא בזמנה ובהסכמה של בעל הבית שאמור להיפרץ. אם ורצונכם בפורץ רכבים, חשוב לדעת שהנכם נותנים אישור לעבודת הפריצה למנעולן מורשה בלבד. מי זה פורץ הרכבים ומה ההתמקצעות שלו? ההבדל בין איש מנעולים מורשה לפורץ רכבים שאינו מורשה? באיזה רגע ניתן לבקש עזרה ממנעולן הרכב ומתי לא? מה עלות שירות פריצת רכבים? בכתוב לפניכם תוכלו למצוא פתרונות לנושאים הנל.
מי זה פורץ המנעולים?
אם אתם מחפשים מנעולן רכב מסביבתכם, אתם בהחלט מעוניינים במקצוען הנקרא פורץ מנעולים שכביכול נותן את שירותיו בעירכם. ללא אבחון מקצועי מצד הלקוח מדובר למעשה בעוד אחת מהעבודות שלא מצריכות אישור מיוחד. למעשה שבכל זאת היעוד הוא פריצת דירות, ולפרט הזה ישנה חשיבות עליונה ולכן נחוץ עד מאוד להבחין שהנכם נעזרים מקצועית בבעל המקצוע הנכון. מנעולן למעשה מההמקצועות המחייבים קורס מקצועי כל שהוא. קורס המנעולן נרכש רק במסגרת השתלמות שנמשך כמה חודשים לאחר הלימודים או ההשתלמות ולאחר שעבר את המבחנים הופך התלמיד למנעולן מורשה, אבל על פי חוק הוא עדיין לא מסוגל לעבוד בכל מה שלמד. על מנת להביא שירות של פריצת רכבים, בתי עסק וכספות חייב המנעולן לקבל תעודת הסמכה ותעודת יושר לעסוק במנעולנות, ואת תעודת  היושר רשאי לקבל ממשטרת ישראל. במסגרת בו המשטרה מנפיקה את הרקע של הפורץ על מנת לבדוק עבר פלילי, לאחר מכן נותנת המשטרה לפורץ המנעולים את תעודת העדר עבר פלילי. אישור זה הוא מעין קבלת עברו של המנעולן כמתבקש וזה נותן לו על פי חוק את הפעולה והאישור לעשות פריצות חוקיות לדירות, רכבים וכספות ע"פ דרישת הלקוח. לאחר המצאת המסמכים, יכול איש המנעולים לפרוץ כל סוגי מנעולים ללא פחד, כל זה בתנאי שפריצה מבוצעת כחוק לפי בקשתו של הלקוח. סוגי המנעולים שיוכל לפרוץ תלוי בעיקר בוותק המקצועי של המנעולן ובמיומנות שרכש. לפי כך, סוג העבודה של מנעולן הרכב לא ניתן על ידי מנעולנים שונים, כך שמרביתם מתמחים בפריצה של בתים ודירות. מעט מנעולנים המתעסקים גם בפתיחת רכבים נעולים וגם מעטים יותר בפתיחת כספות מגוונות.

מה עליכם לבדוק כשאתם מעוניינים להזמין מנעולן רכבים מאזור מגורכם
קריאה לפורץ רכבים שהוא מנעולן  מומלצת לעיתים בבעיות כגון - הרכב ננעל, צרור המפתחות נשאר בתוך האוטו או צרור המפתחות של הרכב אבד. בתרחיש כזה אנחנו ממליצים לחפש מנעולן רכב, לבדוק שהמחיר סביר וגם לברר מספר פרטים לגביו, שפה נפרט עליהם. בתרחיש שכזה יהיה סביר שאם לא נבדוק את הנתונים הנדרשים ובכל הרצינות הנחוצה קרוב לוודאי ככל שנמעיק יותר למעשה ניתן לעצמנו את חוויית השירות שאנו רוצים. ובכן, מה מומלץ לבדוק? לפני הכול לאשר שמולכם נמצא פורץ מנעולים מורשה שברשותו תעודה בתוקף שלוחת בית ספר למנעולנות וברשותו גם תעודת יושר. אכן דבר חיוני כדי למנוע אפשרות שלא הזמנתם עבריין ולא מנעולן, שיתאפשר לו לקבל הזדמנות לשכפל את המפתחות שלכם ובבוא העת ייגש לבתכם או לרכבכם למטרת פריצה.
דבר נוסף שמומלץ לבדוק הוא שהמנעולן באמת בודק עליכם פרטים. כאמור, אלו אחת הבדיקות החשובות שיש לכך שמולכם מנעולן ולא חובבן, וכל זאת תצליחו כבר בשיחה הטלפונית הראשונה לדעת שאתם נותנים למנעולן את האישור לפרוץ למכוניתכם, כדאי להבין שהוא אכן רוצה לדעת שזו באמת מכוניתכם. אם לא עלול סתם אדם להזמין פורץ מנעולים שיכנס לכל מכונית שירצה מבלי שפורץ הרכבים יבדוק תעודות שבאמת הרכב שייך לו. מנעולן שמגיע ללא פחד זה לא פורץ המנעולים שהייתם רוצים שיספק לכם שירות פריצה. ובכן תשאלו את איש המנעולים איזה אישורים עליכם להביא ע"מ לאשר לו שאמנם הנכם בעלי הרכב. היה ותגובתו שלא צריך כלום צריך להדליק אצלכם נורה אדומה ולהזמין מנעולן אחר..
כיום קשה לשער כמה גניבות נעשו על ידי פורצי מנעולים מתחזים, קיימים תרחישים לדאבוננו בהם אנשים הציגו עצמם כפורצי מנעולים, ניצלו לרעה את הניתן להם על מנת לפתוח את הנכס באיזה שלב שירצו. חישבו על אפשרות שבו מנעולן התקין לכם מנעול בדלת ולקח לעצמו מפתחות עבורו. במקרה זה הוא יוכל לבוא באיזה שהוא יום, או חודשים ולפתוח את הדלת כאילו הנכס היה בבעלותו, לפרוץ ולבזוז ואחר כך גם לנעול ביציאה כאילו לא אירע דבר. תופעות כאלה היו בעבר ולדאבוננו יקרו גם בעתיד, חשוב לדעת שאתם מזעיקים איש מנעולים חשוב ביותר לדעת על חוקים וסטנדרטים גבוהים שישדרו על רצינותו והתמקצעותו של איש המנעולים שהזמנתם. ישנם חברות מנעולים המבטיחות זמן תגובה הכי מהיר שאפשר. ניתן למצוא פורצי מנעולים שמציעים זמן הגעה גם עשר דקות עד עשרים דקות ממועד השיחה בינכם. קיימים גם פורצי מנעולים שונים שמתחמקים ממועד ההגעה ורצונם לקבוע לשעה נוחה יותר להם במהלך היום או אפילו למחרת או למועד רחוק יותר. הזמינות של המנעולן היא מקור ידע מצויין לטיב השירות של כל מנעולן. שירות פריצת רכב נעה סביב 250-550 שח תלוי בסוג הרכב, לדוגמת בפריצת מנעולים והחלפות מנעולים בדירה העלות משתנה לפי סוג הצילינדר או סוג הרכב..
ישנם עוד פרמטרים לבדיקת המקצועיות של אותו מנעולן, הם בשעות העבודה שהוא מציע במהלך היממה. רוב המנעולנים יום העבודה שלהם מסתיים ב5 בערב לערך ועבודות נוספות במידה ויהיו ינסו לדחות ליום מחרת. להבדיל מהרבה מנעולנים שנותנים שירות 24 שעות מסביב לשעון זה מראה ששירות מסביב לשעון מדגיש שלאותו מנעולן יש ההבנה ואכפתיות עבור לקוחותיו, לעומת אנשי מנעולים שעובדים במקצוע בשעות מוגדרות ולפיכך הם מעידים שזמני העבודה אינן גמישות וחשוב לציין שרוב עבודות המנעולן הן דחופות ובלתי ניתנות לשינוי מועד, ובכן טלפנו לשירות מנעולנים 24 שעות באיזור מגוריכם שזמינים 24/7.      

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב