דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 יתרונות שתפיקו מקורס נגרות 

מאת    [ 05/07/2020 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 1773 פעמים ]

קורס נגרות הוא דרך נהדרת לתת לידיים ולגוף לעבוד, לשקוע לעשייה מהנה, להתנתק מן היומיום וללמוד מלאכה מסורתית אמיתית. הנה 5 סיבות למה לקחת קורס נגרות:


כי נגרות מסורתית היא תחום מרתק

כלי נגרות ידניים קלאסיים, עבודה בעץ מלא, בנייה בשתי ידיים...אין תחומים רבים שמציעים גיוון רב כל כך במלאכה אחת: חומר גלם שניתן לבנות ממנו פחות או יותר הכל, מוטוריקה גסה ועדינה, פעולה פיזית מאומצת בצד יצירתיות ומיקוד.
הנגרות המסורתית היא במובנים רבים הבסיס לכל המלאכות המסורתיות, ודרכה תלמדו כיצד להוציא תחת ידכם רהיט העשוי מעץ מלא, עם קונסטרוקציה נכונה וניראות מהוקצעת.

בגלל תחושת המסוגלות

תלמידות ותלמידים רבים מגיעים לקורס הנגרות למתחילים כשהם מהוססים, חסרי ביטחון, וספקנים לגבי יכולתם לבנות במו ידיהם בעץ מלא. "יש לי שתי ידיים שמאליות",  "אף פעם לא בניתי כלום" ועוד חששות רבים מלווים את כל התהליך עד שהם אוחזים מסור בידיהם בפעם הראשונה. המפגש עם נגר מומחה המדריך בצורה מעמיקה, תומך, מחזק ומסביר כל שלב, מפיג את החששות ומאפשר עבודה רציפה ומהנה. תחושת המסוגלות וההצלחה של התלמידות והתלמידים לאחר שהתגברו על המכשולים וסיימו בהצלחה את הקורס היא מתנה יקרת ערך לחיים. הם יוצאים מקורס הנגרות מחוזקים, מסופקים ובעיקר מאמינים ביכולתם ליצור בשתי ידיים.

כי המלאכה מרפאת

לא קל להיות אדם בחברה המודרנית. רובנו לא מזיזים מספיק את הגוף והידיים, שקועים בעבודה רפטטיבית, ומתמודדים עם לחצים רבים. ליציאה מהסביבה המוכרת אל הסטודיו ושקיעה אל תוך מלאכת ידיים ישנם יתרונות אדירים. המיקוד במלאכה, דיוק התנועות, פיתוח השליטה בכלי הנגרות השונים, המגע הישיר עם העץ וחומרי הגלם-כל אלו יאפשרו לכם ניתוק אמיתי מן היומיום. פיתוח המוטוריקה הגסה והעדינה ישפרו את הדרך בה אתם פועלים, חושבים, ונעים, המגע הרצוף עם חומר הגלם מצית את הדמיון, וההתרגשות מכל רעיון או פרוייקט חדש מוסיפה נופך חדש לחיים.

כי תחביב שלומדים כמו שצריך נשאר איתכם לכל החיים

מתודות העבודה והטכניקות שתיקחו איתכם מקורס הנגרות ילוו אתכם שנים קדימה.
היכולת ליצור בעץ בעצמכם תפתח בפניכם עולם חדש ומעניין, ואם תתמידו ותשמרו על רצף תגלו כי לא רק שהתוצאות הולכות ומשתפרות, גם היכולת להמציא צורות מן הדמיון, לגבש רעיונות ולהוציא אותם אל הפועל משתכללת פלאים.
הלימוד תחת עינו הפקוחה של נגר מומחה יקנה לכם את הכלים לפתח פרקטיקה אמיתית בנגרות מסורתית, לשלוט בכלי הנגרות השונים ולבנות בעץ בצורה נכונה ובטוחה. עם שולחן עבודה קטן, כמה כליבות, כלי נגרות ידניים, עצים ודבק נגרים תוכלו ליצור ולבנות בעץ מלא במו ידיכם ולהגיע לתוצאות מרשימות.

כי עץ הוא חומר מופלא

ארמונות, מטוסים, בתים, רהיטים...מעטים הדברים שאי אפשר לבנות מעץ.
התכונות הפיזיות של העץ מאפשרות לנו ליצור ממנו קשת רחבה מאד של אובייקטים. הוא חזק ועמיד דיו על מנת להחזיק קונסטרוקציות כבדות ומורכבות, ועם זאת גמיש וניתן לעיבוד, ולגימורים שונים ומגוונים. הוסיפו לזה ריח ממכר ומראה חם ותקבלו חומר גלם שתמיד יהיה רלוונטי, ללא קשר לאופנות וטרנדים.
בקורס הנגרות תלמדו כיצד לעבד את העץ, להכפיף אותו לרצונות שלכם ולבנות ממנו בצורה נכונה על מנת להביא אותו למצב אופטימלי וליהנות מיצירת אובייקטים אסתטיים ומשכנעים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב