דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפוט אדם לפי תוצאות מעשיו ולא לפי דיבוריו. שני מנהלים - שני סיפורים עם סוף עצוב. 

מאת    [ 25/06/2020 ]

מילים במאמר: 674   [ נצפה 1167 פעמים ]

 

 

הסיפור של המנהלים קייזמן ורון אינו יוצא דופן. מפעם לפעם מפציעים בשוק המקומי יזמים ומנהלים, עם כריזמה ויכולות שיווק מרשימות, שמציעים הצעות להשקעה, ומפתים את מנהלי החברות הגדולות או את  האזרחים, תוך שימוש בכושר דיבור ומכירה מרשימים. בלא מעט מקרים, עם הזמן, החברה נקלעת לקשיים מסיבות שונות ומשונות, והכסף נעלם.

התרשמתי שלשני המנהלים קייזמן ורון יש כושר שכנוע מדהים. "באחד על אחד" הם מאוד מרשימים, משכנעים וכריזמטיים. אבל הם לא תמיד מדייקים ואין להם בעיה להגזים במה שהם אומרים. כיום, אפשר לבדוק את כישורי הניהול של מנהלים, לפי התוצאות בפועל ולא לפי כושר הדיבור שלהם.

הסיפור של קייזמן: מיזם נדל"ן שהתחיל בברלין, שאותו לא ניהל ברוב השנים  - הצליח, ואילו מיזם נדל"ן אחר בברלין שהקים וגם ניהל נכשל. התוצאה  משקיעים מתוסכלים ותביעות משפטיות.

הסיפור של רון: חברת תקשורת שרון עבד בה במכירות אך לא ניהל אותה - הצליחה, חברת התקשורת שרון הקים וגם ניהל אותה היתה כישלון ונסגרה, והתוצאה שמעל 100 עובדי החברה פוטרו.

 

עדי קייזמן - מנכ"ל ברלין אספייר

חלק מהחומר לקוח מתוך כתבות שהתפרסמו במשך השנים בעיתונות הכלכלית בארץ.

עדי קייזמן החל את דרכו העסקית כצעיר רב קסם וחד לשון, והיה בין הראשונים לגלות את הכסף שנמצא בנדל"ן בברלין. בזכות הקסם ויכולות השיווק שלו, הצליח לגייס מיליונים רבים ממשקיעים קטנים, תוך שהוא מבטיח להם תשואות טובות ובטוחות.

קייזמן בנה את עצמו במשך שנים דרך אייטמים חיובים בתקשורת, בעיקר במדורי הרכילות, כאיש עסקים מצליחן.  הנישואים לעופרה שטראוס ב–2005, פתחו לו דלתות רבות בקשרים עם צמרת שוק ההון הישראלי. ב–2010 הוא ושטראוס התגרשו. כעבור שנתיים הוא התחתן עם דוגמנית הצמרת אסתי גינזבורג, לה הוא נשוי עד היום.

קייזמן כאיש שיווק מוכשר היה זה ששכנע אישית משקיעים רבים לרכוש בחברתו דירות בברלין. לא מעט מהם טוענים שאילולא נוכחותו של קייזמן בעסקה, הם לא היו נכנסים להשקעה.

בפברואר 2019 פירסם העיתון הגרמני ברלינר צייטונג תחקיר נרחב ובו טענות של דיירים גרמנים על האגרסיביות של קייזמן, שמנסה בשיטות מלוכלכות להוציא אותם מהדירות לטובת משקיעים ישראלים — ומשם הדברים התגלגלו במהירות.תחקירים רבים החלו להופיע ובהם לקוחות נזעמים עם טענות שונות.  במאי 2020 הוגשו נגד קייזמן ארבע תביעות. שתיים מהן מצד לקוחות שקנו דירות בברלין. בתביעה אחרת, של זוג מהדרום, נטען שהחברה של קייזמן קיבלה הלוואה של 200 אלף יורו, אך מעולם לא החזירה אותה.

בתחילת שנת 2020 קייזמן ומשפחתו נסעו ללוס אנג'לס, במה שנראה ללקוחותיו כמו בריחה מהירה מפני אלה שהוא חייב להם הרבה כסף.  הוא הותיר אחריו משקיעים מתוסכלים ותביעות משפטיות. לפי פרסומים בעיתונות, החברות של קייזמן נטלו בשנים האחרונות הלוואות במיליוני שקלים מאנשי עסקים מוכרים, חלקם חברים של קייזמן.  עדכון אחרון שהתפרסם בעיתונות ביוני 2020 בפרשה. עדי קייזמן איש העסקים שנמצא בעיצומו של משבר תקשורתי שכר את שירותי אשת יחסי הציבור אושרת קמחזי. בית המשפט הטיל על נכסיו של קייזמן עיקול בסך של כ-6 מיליון.

 

יוסי רון - מנכ"ל TNN

למחבר היכרות אישית עם יוסי רון, מתקופת עבודתו ב-TNN. יוסי רון, אל"מ (מיל) מחיל האויר התמנה לאחר פרישתו, כמנכ"ל TNN שהוקמה כשותפות בין החברות תדיראן תקשורת הישראלית וניוברידג' הקנדית,. קדם להקמת החברה הסכם שיתוף פעולה הדוק, שבמסגרתו שיווקה תדיראן תקשורת את מוצרי ניוברידג' בישראל, בעיקר לחברות גדולות ולחברת בזק.

TNN נחשבה לספק הגדול בארץ למערכות תקשורת נתונים רחבות סרט בטכנולוגיות של TDM, פריים ריליי ו-ATM, כאשר עיקר המחזור מקורו במכירות לבזק. הוא הסתכם ב-1998 ב-40 מיליון דולר.

פעילות TNN נמסרה בצורה תמוהה ליוסי רון ומנהלי החברה  האחרים ללא תמורה כספית מצידם, ע"י חברת תקשורת הנתונים  אי.סי.איי, טלמטיקס, שקנתה את חברת תדיראן תקשורת שנמכרה.

למרות שיוסי רון הינו איש עם כריזמה ויכולות שיווק מרשימות, בעל כושר דיבור ומכירה מעולים, תחת ניהולו החברה נקלעה לקשיים מיוזמות שונות שהחליט כמנכ"ל TNN, לדוגמה הקמת מחלקת פיתוח חדשה ב-TNN שהייתה חברת אינטגרציה בלבד, ללא ניסיון פיתוח קודם בחברה. סגירתה של מחלקת הפיתוח לאחר השקעות גדולות, גרמה בין היתר שהכסף שהרוויחה TNN במרוצת השנים מעסקים רווחיים מול חברת הבזק - נעלם.

נכסיה האחרונים של חברת התקשורת  נמכרו תמורת סכום קטן לחברת רפק הבורסאית,  חברת TNN נסגרה ומעל 100 עובדי החברה פוטרו. יוסי רון עבר לעבוד  בחברה חדשה TNN" תקשורת" של רפק בתחום המכירות.

 

 

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב