דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבלת פנים מיוחדת במינה לתושבים חדשים שמצטרפים ליישוב סביון 

מאת    [ 25/06/2020 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1533 פעמים ]

קבלת פנים מיוחדת במינה לתושבים חדשים שמצטרפים ליישוב סביון, והיא אפיית עוגה חגיגית ע"י השכנים והיא כמיטב המסורת הנהוגה בסביון מיום היווסדה.

 

 בסביון איכות חיים גבוהה, המתבטאת לא רק בסביבה הירוקה ובגודל המגרשים, אלא גם באיכות חיי הקהילה ובקבלת פנים חגיגית לתושבים חדשים ליישוב.

בסביון תחושת הקהילתיות והחמימות הינה אבן יסוד,ומתוך כך נהוגה מסורת ארוכת שנים של קבלת פנים חגיגית לתושבים חדשים ,כאשר מגיעה ליישוב משפחה חדשה, השכנים שולחים לה עוגה ומקבלים את פניה בסבר פנים יפות.

 לפי דבריו של המתווך יגאל רודה המתמחה למעלה מ- 26 שנה בשווק בתי יוקרה,הוא משמר את המסורת המבורכת של קבלת פנים חמה וחגיגית,תדמיינו לרגע איזה כיף זה להגיע ליישוב חדש, והשכנים מגיעים עם עוגה,כל פעם שכן אחר,זה גורם להרגשה טובה ולתחושת שייכות ונינוחות.

יגאל רודה דואג לשמר מסורת זאת לשנים, אומנם זה מחווה קטנה, אך ההרגשה לדייר החדש היא עצומה. וכמו תמיד דוגל במשפט :תעשה טוב,תקבל טוב.

סביון מציעה איכות חיים גבוהה, הבאה לידי ביטוי גם בסביבה הירוקה וגם בחיי הקהילה ביישוב ומעורבותם הרבה של התושבים בקהילה. כיישוב קטן מתקיימים בסביון אירועים קהילתיים, המשלבים את ותיקי היישוב והילדים, משפחות וצעירים, שמוצאים במקום איכות חיים, לצד מפעלים חינוכיים תרבותיים וספורטיביים מגוונים, גני-ילדים, בית ספר תשע שנתי, מוסדות תרבות, שבט צופים פעיל, חוגי העשרה וספורט ופעילות לגמלאים.

תושביה של המועצה המקומית סביון נהנים ממגורים ביישוב המהווה דגם מושלם של מרחב כפרי-קהילתי בלב הנוף האורבני שמסביב. סביון הינה פנינה אשר מעניקה לתושבים המתגוררים בה שירותים מוניציפאליים מתקדמים ואיכותיים בכל התחומים. בין השאר, המועצה המקומית משקיעה את מיטב תקציביה ברווחה, איכות חיים, חינוך, ביטחון וחיי קהילה עשירים

התושבים החדשים נרשמים לחוגים,קייטנות,קבוצות וואטאפ של היישוב ,עוד לפני מעברם לביתם החדש ביישוב,דבר שמגביר את תחושת השייכות והנינוחות בעת המעבר

הכנסת אורחים הפכה למסורת מבורכת, וכך התושבים החדשים מרגישים בבית מהרגע הראשון.משתלבים במהרה בחיי הקהילה ומרגישים חלק בלתי נפרד מהיישוב

אז אם הינכם מעוניינים להצטרף ליישוב המהווה דגם מושלם של מרחב כפרי-קהילתי בלב הנוף האורבני שמסביב,בעל תחושת קהילתיות וחמימות,ולהיות חלק מישוב בעל איכות חיים גבוהה  כולל מוסדות חינוכיים תרבותיים וספורטיביים מגוונים, גני-ילדים, בית ספר תשע שנתי, מוסדות תרבות, שבט צופים פעיל, חוגי העשרה וספורט ופעילות לגמלאים.

וכמובן לקבל עוגה חגיגית, אני יגאל רודה אערוך לכם סיור היכרות אישי ביישוב סביון.

Haneches@zahav.net.il

יגאל רודה אוהב את העבודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב