דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 טיפים מנצחים להצלחת תיאום פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים! 

מאת    [ 07/06/2020 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1759 פעמים ]

מדוע צריכים בכלל תיאום פגישות עסקיות?

תיאום פגישות עסקיות עם לקוחות אפשריים הנו הכרחי לבעלי עסקים הרוצים להגדיל את חוג לקוחותיהם ואת מכירות העסק שלהם.

מי לא מכיר את מונח "המשפך השיווקי", שאומר שיש ליצור מספיק הזדמנויות מכירה ופגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים חדשים בחודש, על-מנת ליצור ולייצר מספר מספק של לקוחות חדשים בכל חודש.

הבעיה נוצרת כאשר אין מספיק פניות מהאינטרנט או "מפה-לאוזן" ואז אין מנוס מלהיות אקטיבי, ולבצע "שיחות קרות" עם לקוחות פוטנציאליים.

בואו נודה על האמת: אף אחד אינו אוהב לבצע שיחות קרות ללקוחות פוטנציאליים! לעיתים אין לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את הזמן הנדרש לביצוע תיאום הפגישות (טלמיטינג, בשפה המקצועית), לעיתים אין להם מי שייעשה את זאת, ולעיתים אין להם את הרצון ו"החשק" לביצוע פנייה קרה ללקוחות אפשריים.

לשם כך קיימים שירותי טלמיטינג חיצוניים לעסק, המבוצעים ע"י חברות טלמיטינג, שיודעות להגיע ללקוחות עסקיים פוטנציאליים ולבצע עבור העסקים תיאום פגישות על בסיס יומיומי.

טיפים לביצוע עצמי של תיאום פגישות עסקיות בשיחות "קרות"

אז איך בכל זאת עושים תיאום פגישות עסקיות ויצירת פגישות עבודה בעסק? להלן מספר טיפים ודרכים לעשות זאת יעיל, נוח ובקלות יחסית:

טיפ 1: להתמקד במוצר או בשירות הנוח ביותר לקידום ע"י טלמיטינג. במידה ויש לעסק כמה וכמה שירותים או מוצרים, רצוי מאד לבחור בשירות או במוצר אחד שיחסית קל לכם למכור אותו, שאתם כבעלי העסק חשים בנוח במכירתו-כך יהיה לכם קל הרבה יותר לשווק אותו בשיחותכם עם לקוחות פוטנציאליים, וכן בפגישות עצמן.

טיפ 2: בחירה בקהל מטרה אידיאלי- פלח מטרה שמניסיונכם הכי קל לכם לשווק אליו. רצוי בנישה הכי פחות תחרותי, שבה השירות שלכם או מוצריכם יתנו פיתרון אידיאלי ורב ערך ביותר לאותה נישה עסקית.

טיפ 3: הכנה מראש של חומר שיווקי מעולה- לשליחה ללקוחות אפשריים, כחלק מתהליך תיאום הפגישות העסקיות איתם. הכינו גם נוסח של מייל פנייה כדי שלא תצטרכו כל פעם לכתוב הנוסח מחדש.

טיפ 4: הכינו דאטה בייס, כלומר: רשימות לפנייה מספקות ואיכותיות. דאטה טובה מהווה 50% מהצלחת תהליך תאום פגישות ולכן השקיעו בדאטה איכותית ומדויקת. עוד על הכנת דאטה בייס איכותי לטלמיטינג וטלמרקטינג ניתן לצפות בסרטון הקצר.

טיפ 5: הכינו לכם מראש תסריט שיחה מקורי, מדויק ואפקטיבי, כזה המתמקד בתועלות הלקוחות האפשריים. הכינו לכם גם סעיף של התגברות על "התלבטיויות" או "התנגדויות", כדי לתת מענה לכל התחבטות של הלקוח במהלך השיחה עמו. עוד טיפים להכנת תסריט שיחה לתיאום פגישות בסרטון.

טיפ 6: בצעו פולואו אפ מסודר, מדויק ועקבי אחר פעילות הטלמיטינג שלכם! זכרו שתהליך תיאום פגישות הנו תהליך מתמשך, ודורש השקעת זמן גבוהה, סבלנות, ובעיקר: תהליך "חיזור" מתמשך אחרי הלקוחות האפשריים, שבינתיים אינם מכירים את השירותים או המוצרים הטובים שלכם!

חברת טלמיטינג לתיאום פגישות עסקיות- יתרונות

טיפ 7 והחשוב ביותר: שקלו להיעזר בחברת טלמיטינג מקצועית במיקור חוץ לביצוע תיאום הפגישות העסקיות שלכם. טלמיטינג הנו מקצוע לכל דבר, הדורש "אופי", ניסיון ומקצועיות וככזה חברת טלמיטינג חיצונית יכולה לספק לכם זאת

יאיר אבני, MBA "מחוץ לקופסה- טלמיטינג לעסקים"


www.box1987.co.il 054-6811426


מייל: out.box1987@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב