דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר אינטרנט חינם 

מאת    [ 31/05/2020 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 1633 פעמים ]

בניית אתר אינטרנט בחינם זה תהליך פשוט מאוד, או מורכב מאוד. תלוי עד כמה תרצו להשקיע. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לכם בתהליך, רק צריך לבחור. בין הכלים הנפוצים ביותר אנחנו נדבר היום על 3 כלים, חלקם חינמים לחלוטין, וחלקם חינמים למחצה, בהתאם לצרכים של העסק שלכם. החל מגוגל ביזנס ועד מערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר, וורדפרס. 

הכלי הראשון והנפוץ ביותר לבניית אתר לגמרי בחינם הוא Google My Buisness. כלי זה מאפשר לכם לבנות אתר בקלות רבה עם כל הפרטים על הכסק שלכם. החל ממחידע בסיסי כמו כתובת ועד למידע הספציפי ביותר כמו מוצרים או שירותים. בין אם יש לכם כבר אתר קיים אם לא, עדיין מומלץ מאוד להקים עמוד בגוגל ביזנס, שכן זה יכול להביא לחשיפה נוספת לאתר שלכם. גוגל מאפשרת לכל עסק להגיע לאלפי לקוחות בעזרת גוגל ביזנס. כל שתאלצו לעשות הוא להקים את העמוד שלכם בקלות ובמהירות. בסיום התהליך תישלח אליכם בדואר חבילת אישור. לאחר שהחבילה תגיע, תוכלו לאשר את העמוד שלכם ולהתחיל להציג את העסק שלכם לאלפי לקוחות בקלות רבה מאוד. 

כלי נוסף שאפשר להשתמש בו בחינם בקלות הוא WIX. וויקס הוא אתר, בעל כלים רבים מאוד, שמאפשרים לכל אחד לבנות אתר אינטרנט חינמי. האתר יקבל כתובת אינטרנט חינמית ובמידה ותרצו לשייך כתובת משלכם, תאלצו לשלם תשלום חודשי קטן. המערכות של WIX לבניית אתרים הן מהמתקדמות בעולם, ומאפשרות לכל אדם בלי כל ידע טכני בכלל לבנות אתר יפיפה בקלות. למעשה, וויקס היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2006 ומאז, משמשת כמובילה עולמית בבניית אתרים. וויקס הנגישה את בניית האתרים לקהל הרחב והגדילה את התחרות בקרב בוני האתרים רבות. וויקס נסחרת בבורסות רבות בעולם ושווה מעל ל6 מיליארד דולרים. 

העלויות הכרוכות בבניית אתר וויקס הן - 0. במידה ואתם רוצים דומיין (כתובת אתר) משלכם תאלצו לשלם על הדומיין בין 60 ל100 שקלים לשנה. בנוסף עבור השימוש בוויקס תשלמו בין 5 ל25 דולר בחודש, בהתאם לחבילה שתבחרו.

אפשרות אחרונה ומעט יותר מורכבת הוא השימוש באתר WORDPRESS. וורדפרס מצריכה קצת יותר ידע במחשבים וידע טכני. היא מערכת ניהול התוכן המתקדמת בעולם ותאפשר לכם ביצועים וגמישות רבה מאוד מבחינת היכולות של האתר שלכם.  וורדפרס  מאפשרת לכם להשתמש בתבניות מוכנות. התבניות הללו הן תבניות של אתר מוכן לחלוטין. מעוצב ומותאם הן לנייד והן למחשב האישי. הן בנויות בצורה כזו שכל מה שנשאר לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם. אפשרות זו פחות מומלצת לאדם אשר אינו מעוניין ללמוד ואין לו זמן להתעסק עם האתר כלל, שכן זו אפשרות קצת יותר מורכבת.

העלויות הכרוכות בהקמת אתר וורדפרס הן לרוב - דומיין : עלות דומיין נעה בין 60 ל100 שקלים בשנה. זהו מחיר עבור שנה בלבד והתשלום מתחדש כל שנה. ניתן לרכוש דומיין מראש לשנים קדימה. איחסון : איחסון זהו תשלום שאתם משלמים עבור השרת שעליו יושב האתר. האתר שלנו מורכב מקבצי קוד, תמונות, ועוד. ולכן יש לאחסן אותו במקום מאובטח, שיהיה זמין 24 שעות ביממה. על כך משלמים בין 30 ל100 שקלים בחודש, בהתאם לגודל האתר. תבנית וורדפרס: תבנית וורדפרס עולה בין 70 ל100 דולר. שימו לב, ישנן גם תבניות חינמיות שעולות 0 שקלים. אך לעיתים הן יותר מוגבלות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב