דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רתימת החדשנות שבאפליקציית זום (ZOOM) לצורך תיאום פגישות עסקיות 

מאת    [ 10/05/2020 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 1303 פעמים ]

שיחות זום – "נפגשים" מבלי להיפגש

תקופת הקורונה שנכפתה עלינו, אזרחי העולם, הינה מהמאתגרות ביותר שידענו, הן מהבחינה האישית-משפחתית והן כעובדים ובעלי עסקים.

אם בכל זאת נתעקש לחפש יתרונות גם בתקופה לא קלה זו, נוכל למנות את ההכרות שכולנו (בדגש על "כולנו") רכשנו עם האפשרויות שמאפשרות פלטפורמות צ'אטים קבוצתיים בכלל, ובראשן: אפליקציית Zoom. האפליקציה אפשרה לנו "להיפגש" ללא סיכון עם משפחה, חברים ומכרים, כמו גם לרכוש ידע, להרחיב עניין וללמוד ב"מפגשים" וירטואליים, סמינרים, מפגשי נטוורקינג, הרצאות ועוד.

נשאלת השאלות: מהם היתרונות של אפליקציית ZOOM ודומיה? וכיצד ואיך ניתן לרתום ידע וניסיון זה שרכשנו ולרתום אותו לתחום העסקי, כדי להפיק ממנו את המיטב "ליום שאחרי הקורונה"?

יתרונות השימוש בזום בהקשר של קביעת פגישות עסקיות

היתרונות בשימוש באפליקציית ZOOM לנו כאנשים פרטיים, אם כך, הינם ברורים.

לגבי התחום העסקי ניתן להצביע על כמה וכמה יתרונות שתאפשר לנו אפליקציית ZOOM. כמובן שכבר כיום ישנן חברות וארגונים הנעזרים בה לקיים ישיבות צוות ו"פגישות וירטואליות" למשל עם משקיעים מחו"ל, ספקים וכו. בד"כ נעזרים באפליקציה חברות הייטק, שרוצות לשמר על הקשרים עם חטיבות ומחלקות שלהן באתרים שונים בעולם.

אין ספק שגם שימוש זה יתרחב מעתה לגופים ועסקים רבים נוספים, לווא דווקא בתחום ההייטק, כיוון שהיתרונות של השימוש ונוחות השימוש בו כבר הוכחו לכל.

אחד האתגרים הבולטים בתחום העסקי הנו ביצוע טלמיטינג, כלומר ביצוע "שיחות קרות" טלפוניות לצורך קביעת פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים.

כאן ניתן "לרתום" את יתרונותיה של אפליקציית ZOOM לצורך קביעת פגישות עסקיות. בראש ובראשונה: חיסכון עצום בזמן. אין צורך יותר לבזבז שעות רבות בכבישים ובפקקים ולבזבז לעיתים ימי עבודה שלמים. כאשר הפגישות הן וירטואליות ישנו חיסכון עצום בזמן יקר זה, לשני הצדדים ואף יותר המשתתפים ב"פגישה".

מעבר לכך, קיום של פגישה עסקית עם לקוח פוטנציאלי באפליקציית ZOOM משמעותה גם חיסכון כספי ניכר: אין תשלום על דלק, חנייה, כבישי אגרה וכו.

בנוסף, "אחוזי ההמרה" בשיחות הטלמיטינג לקביעת פגישות בזום מן הסתם יהיו גבוהים יותר מאחוזי ההמרה לצורך קביעת פגישות פיסיות. בקביעת פגישה עסקית "פיסית" רמת המחויבות של הלקוח האפשרי הינה גבוהה מאד, לעומת רמת מחויבות נמוכה יותר שיש בקביעת פגישה עסקית בזום, שפחות "מחייבת" הן הלקוח הפוטנציאלי והן את נציג המכירות שאמור להיות בפגישה.

יתרון עצום נוסף הוא שבאפליקציית ZOOM ניתן לשתף מצגות, נתונים, שקפים וכו. – מה שמאתגר מאד לעשות בפגישה פיסית.

מעבר לכך: ניתן גם להקליט בקלות את הפגישה, כולל כמובן החלק של המצגת העסקית, וכך נשאר אצל הלקוח הפוטנציאלי מידע שיווקי רב ערך, שמהווה בסיס להמשך הקשר והמו"מ העתידי עם נציג החברה שעמו הוא "נפגש".

האפשרות למספר משתתפים רב בשימוש באפליקציית ZOOM הנו עוד יתרון, כאשר ניתן לקבוע עם מספר "פונקציות" בארגון את הפגישה הווירטואלית יחד עם נציג החברה. בכך גובר משמעותית הסיכוי לסגירה חיובית של העסקה, בזכות העובדה שכל "מקבלי ההחלטות" בארגון "נמצאים" בפגישה.

לשם הדוגמא: בפגישה שמטרתה לקדם מכירת תוכנת ניהול "רצפת ייצור" בחברה תעשייתית, יכול להשתתף הן מנהל המפעל, המנכ"ל, מנהל הכספים ואחראי מערכות המידע בחברה- מה שיגדיל משמעותית את סיכוי מכר התוכנה, ויקצר מאד את זמני המו"מ לעסקה.

אימוץ החדשנות בשימוש באפליקציית ZOOM ע"י חברות טלמיטינג

ברוב המקרים, חברות וארגונים נעזרים בחברות טלמיטינג המומחיות לתחום קביעת פגישות עסקיות לתחום המוסדי (B2B).

חברת טלמיטינג איכותית ומקצועית תדע "להרים הכפפה" אחרי שעברנו את "עידן הקורונה" ולתרגם יתרונות בולטים ומשמעותיים אלו שאותן סקרנו בשימוש באפליקציית ZOOM לתחום תאום הפגישות העסקיות עם לקוחות פוטנציאליים לחברות ועסקים.

חברה לטלמיטינג מומלצת תיישם במהירות וביעילות את השינוי הנדרש, שעשוי להביא למהפכה ממש בתחום העסקי, לייעל את עבודת סוכני ומנהלי מכירות ושיווק, כמו גם למנף יותר מכירות ויותר לקוחות עסקיים חדשים לרווחת חברות ועסקים שאותה היא מייצגת.

יאיר אבני, MBA "מחוץ לקופסה- שירות טלמיטינג לעסקים"


www.box1987.co.il 054-6811426




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב