דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצורך של מי שסובל מהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים לקבל מידע על המכשיר והטיפול 

מאת    [ 08/05/2020 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 1216 פעמים ]

למרות שניתן להבין את כל הנדרש ולבצע רכישה של המכשיר ישירות מן האתר באינטרנט, כמעט אף אחד לא עושה זאת. לפני רכישה, הלקוח מעוניין לדבר עם מי שמוכר לו את המכשיר, לשמוע על המכשיר והטיפול ולהתרשם מכל זה כדי לקבל החלטת קנייה.

את זה למדתי לאחר שנה של הפעלת האתר לשיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים, ומתוך שיחות עם למעלה מ-100 לקוחות. בדיעבד זה נראה לי ברור ומובן.

כחלק מן התהליך רכשתי מספר תובנות. מי שסובל מהזעת יתר בכפות הידיים ו/או הרגליים, מחפש לעצמו פתרון. הבעייה כל כך מעיקה, שהסובל ממנה ממש חייב פתרון. ואצלי נמצא הפתרון הטוב ביותר עבורו או עבורה, אבל מכאן ועד לרכישה יש כמה דברים הכרחיים. קודם כל, הלקוח צריך לדעת על עצם קיומו של הפתרון שאני מציע לו, המכשיר למניעת הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. את זה אני עושה דרך האתר שלי, שאני מקדם גם בפרסום ממומן וגם בקידום אורגני. בהמשך, הלקוח צריך להתרשם מתוכן האתר ולהבין שמדובר בפתרון רציני ואמיתי. את זה אני עושה בתוכן האתר, כולל הסברים מפורטים והבאת מחקרים מדעיים אודות שיטת הטיפול בה פועל המכשיר. גם הדף שפרסם בשנה שעברה איגוד רופאי העור בבריטניה מסייע למשימה זאת, שהרי הם הציגו באופן רשמי את דעתם על טיפול זה כשיטה היעילה והבטוחה ביותר לטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. אחד הדברים שמקרבים את הלקוח לקבלת החלטה, היא העובדה שמדובר בשיטה מבוססת שקיימת ומוכרת על ידי רופאי עור בכל העולם כבר שנים רבות, והטיפול נחקר והוכח במאות אלפי מקרים.

נקודה נוספת שחשובה ללקוח היא ההשוואה בין סוגי הטיפולים הקיימים. רוב הלקוחות מבינים שפתרון הבעייה על ידי ניתוח אינו רצוי. מדובר בניתו משמעותי, הכרוך בהרדמה מלאה ואישפוז ומלווה בתופעות לוואי אפשריות ובלתי נעימות, אשר לעתים מביאים את האדם למצב בלתי הפיך גרוע יותר מן הבעייה המקורית. כמו כן, אנשים יודעים שהטיפול הזריקות בוטוקס אכן עוזר, אך זריקות אלה יקרות מאוד, כואבות מאוד ויש לחזור עליהן בכל 3 עד 6 חודשים. אל מול כל אלה, ובמיוחד לאור תוצאות המחקרים שפורסמו, רוב הלקוחות מבינים שהמכשיר למניעת הזעה הפועל בשיטת iontophoresis הוא הפתרון היעיל ביותר. אנשים מוצאים בגוגל גם משחות שונות למניעת הזעה. כאשר לקוח מציין בפני שלפני החלטת רכישה הוא מעוניין לנסות טיפול במשחה, אני רושם זאת, ולאחר מספר שבועות מתקשר לשאול האם המשחה עזרה. עדיין לא נתקלתי בלקוח שהמשחה עזרה לו להפסיק את ההזעה.

מסר חשוב ביותר אני שומע מלקוחות שרכשו את המכשיר ומתמידים בטיפול בו פעם בשבוע (לאחר חודש ראשון אינטנסיבי). לקוחות כאלה אומרים לי: היה חבל לסבול כל כך הרבה שנים מבעיית ההזעה, כאשר קיים פתרון כל כך יעיל במחיר סביר. זה נכון גם מבחינת הורים שליבם נחמץ כשהם רואים איך בעיית ההזעה משפיעה על ילדיהם, בעיקר בגיל ההתבגרות, מבחינה תפקודית ובעיקר מבחינה חברתית. ההורים מרגישים שהבעייה ממש פוגעת בהתפתחות ובהערכה העצמית וגם בבטחון העצמי של ילדם, באופן שיכול להשפיע על כל חייהם בעתיד. חלק מן ההורים גם חשים רגשות אשם מתוך מחשבה שאולי מדובר בתופעה גנטית שהם הורישו לילדיהם (דבר שהוכח מדעית בחלק מן המקרים).

מכל הדברים האלה וכמה נוספים, הבנתי את הצורך של הלקוחות לקבל מידע לפני החלטת רכישה. לכן התארגנתי כך שאני זמין בטלפון ובדואר אלקטרוני לספק ללקוחות את כל המידע הדרוש להם (לפני וגם אחרי הרכישה) כדי לחוש בטחון בהחלטת הרכישה שלהם, מתוך ידיעה שהטיפול בטוח ויעיל. בנוסף, כמסר מרגיע, קיימת ההתחייבות הכתובה באתר בדבר הזכות של כל לקוח להחזיר את המכשיר ולקבל את כל כספו בחזרה אם אינו שבע רצון מן התוצאות.

ולסיכום, את הסיפוק הרב ביותר אני שואב מן המשובים של הלקוחות שמספרים לי שהמכשיר פשוט שינה את חייהם.

שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים www.nosweat.co.il
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.


 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב