קיימות שפע של נוסחאות קופירייטינג שיעזרו לכם לכסות את כל הבסיס שאתם צריכים כדי להיות מקצוענים. אז באיזה מהן עליכם להשתמש?
נוסחאות שונות פועלות למטרות שונות, סוגי תוכן וסגנונות כתיבה. כדי לעזור לך לבחור את הטוב ביותר עבורך, עשיתי את המחקרים שלי ביחס למומחים החזקים ביותר בתחום. המשך לקרוא כדי לקבל את חמש נוסחאות הקופירייטינג בהן הם משתמשים, מדוע הנוסחאות הללו עובדות כלכך טוב, ודוגמאות לכל אחת מהן.
מה הופך נוסחת קופירייטינג לטובה?
לדברי קופירייטרים פרילנסרים, בנוסחאות הקופירייטינג הטובות ביותר יש כמה דברים משותפים: קל לזכור אותן ולשלוט בהם, הם יכולים לעזור לקופירייטרים חדשים ומנוסים כאחד להפיק במהירות עותק יעיל, ויש להם גם רשומות מסלול מוצלחות -במקרים מסוימים, רשומות מסלול מוצלחות של עשרות שנים.
אז הנה סקירה של כמה מנוסחאות הקופירייטינג הנפוצות ביותר בחוץ - ומדוע כדאי לכם לשקול אותן.
ארבעת המאפיינים בדרך לניצחון
על פי נוסחה זו, קופירייטינג משכנע יש ארבעה מאפיינים: ברור, תמציתי, משכנע ואמין. בואו נבין את זה קצת יותר..
ברור: כל אחד צריך להבין את מה שכתבת. אתה יכול להבהיר את הכתיבה שלך באמצעות מילים מועטות, משפטים קצרים, כותרות ונקודות החוזק, אך בהירות אמיתית מתחילה בהבנת הקהל שלך והמטרות שלך.
תמציתי: זהו העברת מידע במילים המועטות ביותר האפשריות.
משכנע: הכתיבה חייבת להיות מספיק מעניינת כדי שהקהל שלך יוכל לקרוא בפועל. המפתח? התמקדות בקורא ובצרכים שלו, בבעיות וברצונות שלו.
אמין: לבסוף, מה שאתה כותב אמור להיות אמין. פרסם מאמרים על מנהיגות מחשבתית והמלצות של לקוחות. סוגי תוכן אלה יכולים עדיין להעביר מסרים עיקריים של המותג תוך שהם גוברים על ספקנות הקוראים.
בעיה, תסיסה, פיתרון
על פי Maciej Duszynski, כותב תוכן באתרי עצות קורות חיים Zety ו- ResumeLab, זוהי נוסחת קופירייטינג "בית ספר ישן" בה הכותב מציג בעיה שהקורא חווה, משתמש ברגשות ואז מציע פיתרון.
"כשמשתמשים נכון, הבעיה, התסיסה, הנוסחה הקופירייטינג של הפתרונות מביאה לידיעתו המלאה של הקורא," אמר מייקל תומאשבסקי, סופר אחר ב- Zety.
"הם ימותו לגלות מה הפיתרון. כשאתה סוף סוף מציע אותו - ויזרוק קריאה לפעולה ברורה, תמציתית, משכנעת ואמינה - תניב לידים באיכות מעולה, אני מבטיח," הוא הוסיף.
למעשה, בנג'מין האוי, מייסד קורס לימוד צרפתית בשפה הצרפתית יחד, אמר כי היא נוסחת הקופירייטינג האהובה עליו מכיוון שקל אפילו לקופירייטרים מתחילים להשתמש ויש להם את היכולת להפוך במהירות את הבעיות של הקוראים לפתרונות חזקים.
"הרעיון הוא להתמקד בסוגיות מפתח עתידיות, להזכיר את זה בדוגמאות מלאות חיים, לדבר על זה עוד קצת ולבסוף להציע פיתרון."
המאמר נכתב על ידי סוכנות Adirom-tech לשיווק בדיגיטל וקידום עסקים בגוגל.