דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי או חקירת משטרה 

מאת    [ 23/03/2020 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1248 פעמים ]

ההבדל בין חוקר פרטי לבין חקירה משטרתית

באילו מקרים עדיף לפנות אל חוקר פרטי ובאיזה מקרים כדאי לפנות למשטרה?

אנשים או חברות נתקלים במצבים, כמו גניבת מידע, גניבת מודיעין עסקי, ריגול תעשייתי, מעילה, בגידה ורבים נוספים, אותם רוצים לחקור או להוציא את האמת לאור. לעתים חברות או אנשים רוצים לחקור חשד מסוים, אך לא מעוניינים לחשוף את פרטי החקירה, מחשש לבושה או שהם לא רוצים שהפרשה תיחשף בתקשורת, הם לא רוצים להוציא שם רע לחברה, לא רוצים לעורר מהומות, הם מעוניינים להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית. במקרים האלה כדאי להתייעץ עם חוקר פרטי.

חוקר פרטי יוכל לחקור כל נושא בסודיות ובמקצועיות בעזרת הכלים והנסיון שיש בידיו, וכן פרטי הלקוח ופרטי החקירה נותרים חסויים. כיום ישנם חוקרים פרטיים רבים העוסקים בחקירות מסוגים שונים. לאיזה חוקר פרטי כדאי לפנות מבין כולם?

כל עניין לגופו השאלה היא מהי התוצאה הרצויה ומהי העמדה בה אוחזים. צריכים לקחת בחשבון את ההשלכות שתהייה לכל פעולה. מה רוצים להשיג בחקירה שרוצים לבצע? או מהו האופן הטוב ביותר על מנת לפתור את הבעיה?

הגשת תלונה במשטרה הינה הכרחית במקרים מסוימים. בדרך כלל עדיף להגיש תלונה כשיש ראיות מוצקות וחותכות. ברגע שאין את הראיות, לעתים החקירה עלולה להיות ממושכת ומורכבת. למשטרה לא תמיד יש משאבים, זמן, או מספיק כוח אדם כדי להמתקד בחקירות מסוימות בעיקר כאשר מדובר בחקירות שאינן משליכות על טובת הכלל ואשר אינן קשורות בעבירה מסוג פשע. כמו כן, ישנן חקירות בהן המשטרה לא מתערבת, חקירות כמו בגידות, חקירות כלכליות וכדומה. חוקר פרטי יוכל לפתור את המקרים האלה ביתר יעילות ויסודיות. כאשר מחליטים להגיש תלונה או תביעה בבית המשפט, יחד עם ראיות מוצקות, התלונה או התיק יהיו הרבה יותר חזקים ומבוססים והחקירה תהייה יותר יעילה ויסודית.

בידי החוקר הפרטי יש רישיון לבצע חקירות מטעם משרד המשפטים, זאת בניגוד לאדם אשר אינו מחזיק ברשיון חוקר פרטי. לאדם פרטי אסור לבצע חקירות פרטיות היות וזה מנוגד לחוק. אדם שהוא אינו חוקר ואין לו את הנסיון הדרוש או ההיתר, עלול לעבור על החוק במקרה הגרוע ובמקרה הפחות גרוע, לפגוע בחקירה עצמה עקב חוסר נסיונו. 

חוקר פרטי מכיר את החוקים של המדינה, הוא יודע איך להתנהל במהלך ביצתוע החקירות, הוא עובד יחד עם אנשי קשר ואנשי מקצוע שונים. כמו כן, בידיו כלים רבים וידע שצבר. חוקר מיומן יוכל לבצע חקירות מסוגים שונים באופן דיסקרטי ומקצועי ולאתר ביתר קלות וחשאיות את הראיות הנחוצות.

כדאי להגיע למשרד חקירות לייעוץ ובפגישה להחליט על הדרך הטובה ביותר על מנת להתמודד עם הנושא. כל מקרה לגופו, תלוי התוצאות הרצויות ומורכבות החקירה. חשוב לגשת ולעבוד עם משרדי חקירות המתמחים בתחום אותו מעוניינים לחקור, כמו למשל משרדי חקירות שמתמחים במודיעין עסקי או חקירות בחו"ל ונוספים. כמו כן, משרדי חקירות בקשרי עבודה עם עורכי דין במידה והלקוח יזדקק לייצוג בהמשך. כמו כן, חשוב לבדוק שמשרד החקירות בעל רשיון לעריכת חקירות.

קודם לקיום הפגישה עם חוקר פרטי, ניתן להתעדכן במחירון החקירות השונות. חוקר פרטי מחירים לחקירות יוכלו לספק לכם קודם לביצוע הפגישה מידע על מנת שתוכלו לתכנן את התקציב ועל פיו להחליט על החקירות השונות אותן תרצו לבצע.

חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מהתחום הרלוונטי שיוכלו לבצע את החקירה על הצד הטוב ביותר. להם הידע, הניסיון והטכנולוגיה לחקור מקרים מסוגים מסוימים. משרדי חקירות מיומנים ומנוסים יוכלו לייעץ ולבנות יחד עם הלקוח אסטרטגיה לפעולה.

 

 

משרד חקירות דיטקט


www.detect.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב