דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות ציורי קיר 

מאת    [ 21/02/2020 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1604 פעמים ]

רוב האנשים מנהלים אורח חיים עסוק ועצבני. לכן, מגיע להם להנות ממקום נעים ורגוע, בו יוכלו להרגע מתלאות היום. עבור רוב האנשים, המקום הרגוע הזה הוא הבית. לכן, עלינו לעשות הכל כדי להפוך אותו למזמין ונעים. דרך אחת לעשות זאת היא על ידי ציורי קיר לעיצוב הבית. לפניכם מספר שיטות לציור על קירות, שתוכלו לשמור ולנסות בעתיד, כאשר תהיו מוכנים ליצירת אוירה חדשה לגמרי בבית.

שיטת העננים: מתאימה ביותר לעיצוב קירות בחדר השינה או האמבטיה. ברגע שתכנסו לחדר שעל קירותיו מצויירים עננים, מייד תרגישו רעננים. תחילה עליכם לשרטט את הקווים החיצוניים של העננים על הקיר. לאחר מכן, צבעו בצבע בהיר מסביב לענן, ותנו לו להתייבש. לאחר מכן צבעו את שאר הקיר בצבע כהה יותר. שיטת העננים מעולה גם אם אתם רוצים ציורי קיר לחדרי ילדים.

שיטת השיש: תפקידה העיקרי של שיטת השיש הוא ליצור תחושה רכה ונינוחה בחלל הבית. היא מתאימה ביותר לחדרי שינה, וגורמת לחדר להיראות מתוחכם ועשיר.

שיטת העיתון: בעזרת שיטה זו הקירות יבלטו וחדר המגורים יראה פשוט נהדר. אתם תאהבו את המראה האופנתי והמודרני של שיטה זו. שימוש בצבעים רבים יתן לחדר את האפקט המירבי. בתהליך זה, אנו משתמשים במגוון של חתיכות עיתון קרועות בגדלים שונים, והדבקתם על הקיר כשהצבע עוד טרי. משיכת העיתונים מן הקיר תיצור גימור מחוספס ופשוט יפהפה.

שיטת קיר הגרניט: טכניקה זו שמורה לאנשים המעוניינים בקירות בעלי מראה קלאסי. מאות נקודות קטנות מושפרצות על קיר הצבוע בצבע כהה טרי. מומלץ להשתמש בשבלונה מרובעת על מנת ליצור אפקט דרמטי וגימור מדהים ביופיו. ניתן להשתמש גם בספוג אלמוגים ליצירת אפקט נוסף.

פסים אלכסוניים: שיטה זו לוקחת את עיצוב החדר רמה אחת קדימה, על ידי הוספת גוונים של צהוב, חום וכתום. תוכלו לבחור את הגוונים שאתם אוהבים, כמובן, אך בכל מקרה, ההרגשה החמימה שנוצרת בזכות שימוש בשיטה זו, יגרמו לכולם לעשות כל שביכולתם כדי לנסות לחקות את עיצוב הפנים שלכם.

הכנת הקירות לצביעה ולציורי קיר פנימיים וחיצוניים היא החלק הקשה ביותר בתהליך הצביעה. אך אם לא תשקיעו את הזמן הדרוש לגירוד, למילוי סדקים בשפכטל, לשיוף הקירות ולכיסוי בצבע יסוד, התוצר המוגמר יראה בהתאם.
לכן, אם אתם מעוניינים בקירות בגימור חלק ומרשים או מעוניינים בציור קיר שיראה הכי טוב שאפשר, עקבו אחר הטיפים הבאים - תזמינו רק בעלי מקצוע!

 

הסטודיו של מארט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב