דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח באתר הכרויות מודרני 

מאת    [ 20/02/2020 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 1999 פעמים ]

האם היכרות דרך האינטרנט יכולה להיות התחלה של מערכות יחסים חזקות? הנה כמה טיפים כיצד להגיש את עצמך ברשת.

טופס הבקשה השלם ביותר הוא מחצית ההצלחה. גם אם אתה מעריך באופן אובייקטיבי את המראה שלך ולא חושב פעמיים שתוכל להתחרות פול ניומן. פשוט בחר את התמונות המועדפות עליך ובקש מאישה שאתה מכיר (אמא, אחות, עמית לעבודה) לציין את התמונות בהן לדעתך אתה נראה הכי טוב. אם כל התמונות נדחות, אל תתייאש. מוטב לבקש מחברים לעזור ולהכין כמה צילומים בטלפון נייד.

חשוב מאוד לזהות נכון את יעדי הנוכחות שלך באתר. כמובן שאם אתה מעוניין רק במין, אין זה סביר שיהיה כנה מצידך שתבחר על "חיפוש אחר אישה לעתיד". אחרת, אל תהססו להיראות אמיתיים וסמנו את התיבות שליד "חברות", "תקשורת", "התכתבויות".

אם יופי קטלני בחזיית נמר מסתכלת עליכם במבט רפה מתמונת פרופיל, עליכם להבין כי סביר להניח שפתיינית זו לא תזדקק לסרנדות, לווידויים, לשושנים אדומות והבטחות "לחיות באושר ועושר." נשים כאלה טורפות ספונסרים. ככלל, הם מסננים הודעות נכנסות בקפדנות רבה - הם לומדים פרופילים של מעריצים כדי לוודא שיש להם דירות, מכוניות, יאכטות ותכונות אחרות של חיי יוקרה. המראה של הגבר יהיה גם בונוס. בהבנה שאתה לא יכול רק לצפות לאהבה גדולה וטהורה, בנות כאלה במקרה הטוב פשוט לא יענו.

אפשר לפסוח על מועמדים לא רצויים ללא סיבה, או גסי רוח. אבל אל ייאוש! ישנן הרבה בנות יפות וצנועות שהחליטו לחפש מחזרים ברשת, באמת בגלל חוסר האפשרות מסיבות שונות לארגן חיים אישיים.

קח יוזמה. פשוט התחל בצ'אט. גלו על האינטרסים של בן שיחתכם, דרכיה לבלות זמן פנוי, תחביבים שלה. אל תהסס להחמיא אם אתה אוהב את סגנון הכתיבה של הנערה, או שאתה אוהב את התמונה החדשה שלה. בדיחה, דונו בחדשות האחרונות (רצוי לא פוליטיות), שלחו סלפי ואל תפחדו להציע דייט.

בהתחלה, קרוב לוודאי שתישלל (האישה זקוקה לזמן כדי להתאהב). היו סבלניים ואל תכריחו אירועים. אבל אחרי זמן מה, שוב רמזו על פגישה. כשלים מתמידים צריכים להתריע. יתכן שבצד השני של הצג נמצא מישהו שפשוט לא צריך מערכת יחסים רצינית.

תן לרצינות שלך להיות ברורה. לרוע המזל, חייהן של נשים רווקות רבות אינן סוכר כלל. הן משופעות במעשים ובעיות (במיוחד עם ילד), סובלות מחוסר תקשורת עם חברים וגברים, כך שיוכלו להתחיל לשתף את רגשותיהם ודאגותיהם בהתכתבויות. אולי זה יבריח גברים מסוימים, אבל אז האישה פשוט תמשוך בכתפיה ותגיד לעצמה "ידעתי את זה, הוא פשוט לא מוכן למערכת יחסים רצינית."

אבל אתה לא סיסי אינפנטילי אומלל, נכון? תן לה לדבר, עודד אותה, לתת לה הזדמנות לראות בך כי אפשר לסמוך אליך בכל מצב.

כל אישה לפחות פעם אחת בחייה חושבת להירשם לאתר היכרויות כדי לחפש אהבה או סתם תשומת לב. רבים מהרמאים מסתתרים באתרי הכרויות תחת שמות כוזבים ותמונות משופעות, מכנים זאת "קונספירציה". למרות שמי ולמי זה המקום בו איש כבר לא מכיר מישהו, זה לא ברור. אולי "הנשואות" חוששות שבעליהן יתחקו אחריהן.

"נשים נשואות" גם מעדיפות להיפגש עם גברים לא פנויים כך שיהיו פחות בעיות - אין תלונות ומיילים בלילה.

יש הרבה סוגים של אנשים שם ברשת ולוקח זמן להבין מי הם ומה הם מחפשים. האם יש התאמה ביניכם. לכן חכו את הזמן ואל תוותרו בקלות גם אם צריך להשקיע ולהתכתב קצת. בסופו של דבר רק בדייט אפשר לראות אם יש כימיה ביניכם.

קרין לקרני
אתר הכרויות פייט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב