דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון ג'אגלינג מהנה 

מאת    [ 18/02/2020 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1636 פעמים ]

אימון ג'אגלינג יכול להיות מאוד מהנה וכעבור זמן מה יכול להיות משעמם ומתיש וצריך לדעת להישאר בכיף, זו עובדה מדעית שהמוח מגיב יותר טוב לאימון מהנה והלימוד יותר אפקטיבי, המוח שלנו מקטלג את הפעילות כחיובית ומהנה ואנחנו מסיימים אימון רעננים ומלאי חיים לעומת אימון שנעשה כי צריך, כי אני מצפה מעצמי להשתפר ואני רוצה להטמיע מיומנות בכוח וזה עובד פחות טוב.

כל ג'אגלר מנוסה שמתחזק שגרת אימונים מכיר את התסכולים שבדרך, את ההתמודדות עם קשיים מנטליים, צריך הרבה אמונה וכוח רצון לפעמים כדי להצליח תרגיל קשה במיוחד או רצף תרגילים מורכבים מבלי להפיל באמצע את הכדור לדוגמא, אני מציע לנסות להכניס כיף לאימון ולגוון את האימון, להלן כמה טיפים:

1- אם אתה לא נהנה מהאימון שנה אותו או שתחליף אימון, אני התאמנתי על נאמבר אלות למופעי קרקס שלי במשך שנתיים, מאוד נהנתי עד שמיציתי, בשלב המיצוי עברתי לאימון תחזוקה שכולל אימון אלות קצר משהו כמו פעמיים בשבוע במשך חצי שעה בלבד, חשוב להרגיש מתי התשוקה דואכת, מתי השגת את היעד ואפשר לעבור לדבר הבא. במידה ואתה מרגיש שלא השגת את היעד אבל האימון כבר איבד מהתשוקה והכיף אני מציע לשנות את סדר האימון, את המיקום ו/או את הזמן ביום בו אתה מתאמן, יש לי חבר שמתאמן לפעמים בתחנות רכבת במצב בו תמיד אנשים מסתכלים עליו וזה מכניס לו אנרגיות חדשות לאימון, יש לי עוד חבר שמתאמן באינטרוואלים לפי מספר דקות לתרגיל מסויים, אז עובר לפעילות שונה לחלוטין (למשל קפיצה בחבל, שכיבות שמיכה או כל דבר אחר) ואחרי כמה דקות חוזר להתאמן על תרגיל אחר באותו כלי, כל זה לפי סטים של אינטרוולים קבועים מראש.

2- לרקוד! לשלב ריקוד באימון זה מאוד מומלץ, למה?- לפעמים המוח צריך הפוגה מהריכוז האינטנסיבי הדרוש ללמידת מיומנות, השרירים עייפים וזקוקים להרפייה אבל הרפייה קלסית (שכיבה על הגב ונשימות) תגרום לגוף להתקרר ואחרי זה קשה לחזור לאימון, אני מצאתי שבמצב שהגוף והמוח מבקשים הפסקה אני מניח את הכדורים בצד, שם לי שיר קצבי ורוקד בצורה חופשית ומשוחררת עד סוף השיר, יש בריקוד משהו מרומם נפש שמחזיר אותך לאימון בתחושה של כיף.

3- יום מנוחה, אצל רוב האנשים הקושי הוא להוציא את עצמם פעמיים בשבוע לאימון של חצי שעה, אצל רוב הג'אגלרים הקושי הוא הפוך, לדעת לנוח, גם אצלי... להגדיר יום בשבוע שלא מתאמנים בו בכלל זה מבורך, אפשר במקום אימון לצאת להליכה נעימה בטבע, לתרגל יוגה או לעבוד בגינה.

4- זה לא טיפ אלא מחשבה על מופעי ג'אגלינג,  כשאנשים רגילים וילדים מסתכלים על מופע הדבר העיקרי שהם נהנים לראות זה אמן קרקס בטוח בעצמו, נהנה מעצם היותו על הבמה, כמובן שרמה טכנית גבוהה זה חשוב אבל בסדר החשובויות זה לא בראש הרשימה, אנחנו לא מכונות ג'אגלינג אלא אנשים ואם אנחנו מקיימים שגרת אימונים מתישה, לא מהנה זה משליך על צורת החיים שלנו ועל המופע שלנו בצורה ישירה.

גיל אינלנדר - 'קרקס בגיל' להטוטן


 לפרטים נוספים- 050-7675152


kirkasbegil@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב