דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניינים חולים בהם שהות ממושכת הופכת אלרגטית עקב הצטברות בקטריאלית בחרירי הקירות הנושמים 

מאת    [ 17/02/2020 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2769 פעמים ]

בניינים "חולים" הופך למושג מוכר לאנשים השוהים שעות רבות בין קירותיו של בנין כזה. תופעות אלרגיות של התעטשות, נזלת, גרדת, חוסר נוחות, כאבי ראש, יכולים להפוך למטרד חריג הפוגע באיכות החיים של השוהים במבנה ובכושר העבודה והריכוז. הזנחת הנושא וחשיפה מתמשכת פוגעת בבריאות השוהים במבנה. קירות המבנה חשופים לזיהום אוויר סביבתי המגיע מפליטת גזי המכוניות, עישון, אבק הנישא ברוח ולחות באוויר המספיגה כל אלה לתוך חרירי הצבע הנושם שעל הקיר. מגדלי משרדים בהם האוויר מגיע בעיקר ממערכות מיזוג האוויר המזדהמות עם הזמן, מחזקות ומחמירות את התופעה. חיידקים חד תאיים המתפתחים בנקבוביות הקירות הנושמים, מתפתחים וגדלים ויוצרים עובש ופטרת ואף ניתן לזהותם על פי ריחם וצבעם. ריח טחב ועובש וכתמים שחורים קטנים, מוכר ממקומות סגורים ולחים כגון מרתפים, מקלטים, משרדים ללא חלונות ומבנים תת קרקעיים בהם האיוורור הטבעי מינימלי. שינה במבנים מסוג זה יכולה לגרום למחלות נשימתיות וקוצר נשימה כרוני.

אלה פוגעים באיכות החיים ואף גורמים למחלות. בניינים אלה מוגדרים "בניינים חולים".

הפתרון היחיד והמיידי לחיסול הבעיה הוא צביעת הקירות בצבע בקטרינול. צבע אנטיבקטריאלי זה נבדק במעבדות IMSL INDUSTRIAL MICROBIOLOGICAL SERVISES באנגליה. שתי תכונותחו העיקריות: חיסול מיקרואורגניזמים חד תאיים קיימים ומניעת התפתחות חדשים. טיפול נכון בקירות בניינים "חולים" יביאו הקץ לקירות "חולים". צביעה של כל הקירות בבקטרינול ימנע התפתחות בקטריאלית של חיידקים ומיקרואורגניזמים , ימנע טחב, פטרת, עובש וימנע ריחות רעים. יטהר את האוויר והאווירה. צביעת קירות זו תשפר את איכות החיים הסביבתית, מצב הרוח ותפוקת העובד. 

הבקטרינול נבדק גם לחיידקי קולי ושפעת החזירים. התוצאה מדהימה - חיסול 99.94-99.5 אחוז מהם. נתון מרשים זה מראה יעילות אפקטיבית במלחמה נגד החיידקים אלימים ככל שיהיו. (ויתכן גם אפקטיבי לווירוס הקורונה אך זה טרם נבדק). דהיינו שימוש בחדרי שרותים, חדרים רטובים, בתי חולים, בניינים חולים, מרתפים לסוגיהם, הוא הפתרון האולטימטיבי לבעיה. שימוש בצבע כזה אחת לחמש שנים מומלץ לקבלת מראה נקי ובריא. הצבע יגרום לנקיון הקירות מחיידקים, ימנע התפתחות פטרת, עובש, טחב, מושבות חיידקים, האוויר בחדר יהיה נקי ובריא יותר. בריאו, בריאות, בריאות.

בתקופה זו עם כל הווירוסים והאוויר המזוהם עליו הם נישאים, חכם להקדים תרופה למכה ולטפל בקירות הבית ו/או המשרד, כל טיפול מונע המגדיל נקיון סביבתי יכול להועיל לבריאות הציבור. אוויר נקי הינו אחד מעמודי התווך של שמירה על בריאותנו. העולם כולו מתגייס להקטנת זיהום האוויר והכל מהמודעות הבלתי נתנת לערעור כי אוויר מזוהם הוא גורם עיקרי למחלות רבות מהן סובל האדם, החי והצומח. תרומתו של כל אחד מאיתנו לשיפור איכות האוויר בסביבתנו הקרובה, תתרום בסך הכל לשיפור איכות האוויר בעולם.

מדינת ישראל עוברת מתחנות כח פחמיות לגז ולא בכדי. זאת לשיפור גלובלי עולמי, אנו נדאג לעצמנו באופן אינדיבידואלי. בהצלחה.

דר' בלן יבגניה


לייעוץ חינם: 050-3551549    050-3551551




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב