דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים חיוניים לתיקון הדלת בכוחות עצמנו 

מאת    [ 05/02/2020 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1484 פעמים ]

מפתחות בדלת ביתכם מסתובבים בצורה קצת לא טובה וקשה במנעול הדלת? קיים פתרון טוב והיום נספר איך נטפל במנעול הקשה בטיפ המעניין שלנו בדף מנעולן, הכותב פה שהוא גם מנעולן, וותיק והסביבה מורשה וותיק הולך להגיש לכם טיפ מועיל מאוד, כמעט לכל דלת במדינתנו וגם בעיר וגם בכפר, בכל פעם שנגשתי לדירת הלקוח בזמן שהוא נמצא מחוץ לביתו או אפילו שהוא נמצא בתוך הבית מפני והמפתח נותן פעולה של חצי סיבוב וקורא עכשיו והוא עכשיו תפוס, שהגעתם לתרחיש זה הבעיה פה היא יחסית בעיתית ואין לנו כנראה מה לעשות במקרה, ככל הנראה אתם צריכים לקרוא לפורץ מוסמך פורץ מנעולים שיבוא לפרוץ את דלת ביתכם, רגע לפני שזה מתקיים אני רוצה לתת לכם עצה איך להימנע מתקלה זו. ניתן להתקשר למנעולן 24 שעות לקבלת מענה וייעוץ בחינם.

תיאור הבעיה| תרחיש לבעיה זו, המוט תקוע למעשה בתחתית הדלת, עכשיו הוא ככל הנראה פגום וכל הזמן שהנכם נועלים את הדלת  קיימת הרגשה שזה נסגר בקושי וגם יש לנו תחושה מרוב שזה קשה עוד מעט המפתח נתקע בפתח הצילינדר.

כיצד לתקן| מאוד פשוט,נשתמש בדוגמה של תיקון דלת בעיר מסויימת, עלינו להביא סיכה או דבר שונה ולנקות את החריץ של הבריח מתחת לדלת בחלק למטה, למעשה בכל דלת מכל תוצרת יש בריח בדופן התחתון, החור שהנכם פוגשים ברצפה מתחת לדלת שם. למעשה נכנס הבריח, מתי שיש שם פסולת רב שהצטברה במשך הזמן הוא מקשה למוט דלתיכם לחדור לחריץ וגורם לכניסה בלחץ, וכעת עכשיו הנכם מרגישים קשיים בנעילת דלת הבית בעזרת מפתח. אם אחרי ניקיון החריץ עדיין ישנו קשיי נעילה בסגירת הדלת יש מצב שנגרם נזק למנעול הדלת ויש להחליפו בחדש ולקרוא למנעולן, מיותר לומר שיש לאתר את מקור התקלה מקרוב ולא להשליך רעיונות כל שהם, עלול לקראת גם שיש לעשות איזון דלת גם או אפילו פשוט לשמן בתרסיס WD-40 שמן את המנעול, יחד עם זאת מומלץ לבחון את הצילינדר שגם הוא עלול ליצור לבעיות, צילינדר בלוי בהחלט עלול ליצור לצרות בדלת שלכם. עוד הבהרות במותגים וותיקים יותר של דלתות ישנו בריח שנכנס למשקוף בדלת בחלק למטה, לא לכל דלת קיים בריח שנכנס לחור הרצפה, אם הגעתם למצב שפתחתם את מנגנון הנעילה לסוף המהלך ועדיין הדלת מסרבת להפתח ורצונכם במנעולן פורץ דלתות מוסמך ומקצוען שיבוא לעזרתכם.

 

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323 http://eyalock.co.il//




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב