דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין בונה אתרים בוורדפרס לבין מקדם אתרים? 

מאת    [ 07/01/2020 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1611 פעמים ]

כאשר מדובר על בונה אתרים, חשוב לציין שלא מעט פעמים, דווקא מי שלכאורה מתמחה בתחום,

יודע להסתכל רק על הנישה הספציפית שלו. בתחום השיווק באינטרנט, חשוב הדבר להיות בעל ידע נרחב בכמה תחומים, שהרי אם מישהו בנה לך אתר, והוא לא יודע שבנייה בפלטפורמה X בעייתית מצד הקידום של העסק באינטרנט, אז זה משהו שהוא מאוד חשוב ויכול בהחלט לפגוע ולבזבז זמן יקר בהמשך, וכמובן לא מעט כסף.

לכן לפני בניית האתר, חשוב מאוד לשים לב מה הידע של אותו אחד שבונה לכם את האתר בקידום בגוגל.

מקדם אתרים טוב, עושה המון מניפולציות “לא טבעיות” על מנת לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אבל אני אגלה לכם סוד על אף זאת (בינינו) על טכניקה לקידום האתר שבכלל לא בטוח שאדם שבונה לכם את האתר מודע אליה: אם תיכנסו לאתר שמקודם יפה בגוגל,ותמשיכו להסתובב בדפי האתר, תשימו לב לכמה דפים עם טקסטים זהים מאוד לטקסט שאליו הגעתם בהתחלה. רק בוריאציה שונה של מילים ומשפטים.

מדוע אני אומר זאת? משום שאדם שמתרכז רק בבניית האתר ואין לו את הידע הזה, לא ידע להטמיע את התוכן ולסדר את הדפים בצורה הנכונה כאשר הוא בונה את האתר!

עכשיו בוא נאמר שאתם מעוניינים באתר לאיזה קליניקה מסוימת או עו"ד, קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים או דרך האייפון – %56 ) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ככלל גורף מהדף הראשון. 

על פי מחקר, גולשים שמבקרים בדף נחיתה לא נשארים יותר מ 10 – 20 שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אולם אם המסר של דף הנחיתה נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן לגרום להם להתעקב אפילו כמה דקות. אז מדוע זה משנה לנו לשיווק? מנוע חיפוש שוקל את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

יש סיכוי  שאתם מכירים את ההרגשה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בלב זה מרגיש שאולי הוא לא כלכך אמין, כך התחושה עם מפרסם אתרים ובצדק. במיוחד כשמשווק אתרים לא משתף את הלקוח במה הוא עושה. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. תמיד יש להיות צעד אחד קדימה וכמובן שגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים החדשים ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום.

עדי אלון- מנכ"ל ומייסד Adirom-tech העוסקת בכל תהליך המיתוג והשיווק לעסק חדש ולעסק קיים.


 


https://adirom-tech.space




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב