מאז שיש הרבה יוזמות נדל"ן, שאלו את עצמם משקיעים רבים: במה כדאי להם להשקיע, בבורסה או בנדל"ן? היום שואלים המשקיעים שאלה אחרת: האם להשקיע בנדל"ן או בנכסים דיגיטליים? והתשובה היא, תלוי באיזה נדל"ן ותלוי באילו נכס דיגיטליים.
רבים נרתעים ונרתעו מהשקעה בבורסה. גם כאשר מנתחים גרפים רבים, קוראים את כל הטורים הכלכליים ושוכרים את שירותיו של ברוקר מנצח, מי יודע לאן תנשב הרוח ומה יפיל את המניות או אגרות החוב שזה עתה סחרתם בהם.
מסיבה זו ובשל מחסור בקרקעות עתידיות למגורים, מצאו אנשים רבים את תחום הנדל"ן כמקום הראוי להשקיע בו את כספם. אם זה באמצעות קרן גידור שמשקיעה בנדל"ן או באמצעות השקעה משותפת, והיום הטרנד הכי חם הוא להשקיע במקום כלשהו בחו"ל. בעקבות הברקזיט הבריטי, מסמנים את אנגליה כיעד להשקעה, ובגלל משבר הסאב פריים של 2008 מסמנים עדיין את ארה"ב כיעד של בתים זולים שהבנקים אשר סיפקו משכנתאות לכל דורש, תקועים עם אלפים כאלה ברחבי ארה"ב.
השקעה בנדל"ן לא דורשת סכומים גדולים, אבל היא חייבת להיות רווחית. לכן, לפני שאתם מבצעים עסקה כלשהי, תעשו זאת מול חברת נדל"ן ישראלית, אשר מתנהלת מול חברת ניהול נכסים מקומית בחו"ל, אמינה ועם קבלות.
נכס דיגיטלי מה זה בדיוק?
בעולם דיגיטלי אנו זקוקים לנוכחות דיגיטלית. כל מי שמחפש היום משהו אם זה מוצר או שירות, פונה לרשת. היום כבר לא דופקים על הדלת של השכן ושואלים אותו על איזה מטבח הוא ממליץ, גם לא הולכים קודם לאולמות תצוגה. אפילו לא יוצאים מהבית, יושבים מול המחשב, גולשים לאתרים של יצרני ומעצבי מטבחים, מתרשמים. בודקים את כל מה שצריך. חומרי גלם, אפשרויות עיצוב, מידות ועוד ורק אז יוצאים להזמין את המטבח.
כך אנו נוהגים מאז שיש רשת אינטרנט ומאז שיש לנו אפשרויות לבחון את מה שאנחנו זקוקים לו, לא בלחץ, לא בחנות ולא באולם התצוגה אלא, בבית בשקט, וגם להתייעץ עם מי שרוצים. לבחון כל מיני אפשרויות.
אפשר לומר בוודאות שהיום אנו קונים בצורה הרבה יותר מדויקת, כי יש לנו זמן ואפשרויות לבחור יותר נכון מאשר כאשר אנו כבר נמצאים במקום ואיזה מוכר יושב לנו על הראש. כמה פעמים טעינו בבחירות שלנו רק בגלל זה, היום זה לא קיים יותר. היום מדייקים, יודעי
ובגלל שחנויות און ליין כל כך מבוקשות, ובגלל שכך אנשים קונים היום ולא רק קונים אלא מוצאים קוסמטיקאית, סלון, רופא שיניים ורהיטים, השקעה בנכס דיגיטלי היא השקעה מניבה עם הכנסה חודשית יפה.
להיות חלק מהעולם הדיגיטלי- שווה לכם כסף
כולנו מחפשים לקנות ברשת, לקבל שירותים. להשוות מחירים ועושים זאת בדרך שלנו. העולם הדיגיטלי חי ותוסס והוא מציב בפנינו הרבה אפשריות נוחות. לכן נכס דיגיטלי מושקע, עשוי להניב רווחים יפים.
בעולם ההשקעות היום יש שתי אפשרויות טובות מאוד להשקעה: בנדל"ן מניב או בנכס דיגיטלי. האמת היא שאפשר לשלב את שניהם. מה דעתכם על נכס דיגיטלי שמציע לכם נדל"ן מניב. אתר נדל"ן שמציע לכם להשקיע בנדל"ן. אז מצד אחד יש לכם נכס דיגיטלי מצד שני הוא מציע את הדבר הכי חם היום- השקעה בנדל"ן.
כבר מזמן מדברים על כך שהשקעה בנדל"ן מניבה יותר ממה שהכסף של כל אחד עושה בבנק. מול ריבית של 1.5% יש לכם הכנסה יפה משכירות על נכס נדל"ן שהשקעתם בו, ואם לא היה לכם את כל הכסף להשקיע בו, אז ייתכן שעשיתם את זה דרך קרן גידור שמציע נכסי נדל"ן או עם שותפים אחרים להשקעה.
כל נכס דיגיטלי חייב השקעה
כדי שיהיה לכם נכס דיגיטלי, אתם חייבים ראשית לאתר תחום שיש לו ביקוש ברשת. הדבר השני הוא להקים אתר מרשים ומושקע, ולא אתר פשוט וקיקיוני, אלא מיוחד. אחר כך צריך לחשוף את האתר הזה בפני לקוחות פוטנציאליים. כדי שיגיעו אליו כדאי מאוד שייעשה לו קידום אתרים, ולא רק זה אלא גם קמפיין בגוגל שעשוי להביא לכם לקוחות. פנייה אל קהלי היעד בכל נושא שקשור לאתר שלכם. להפיץ את שמו, להיות מאוד חשופים ומעורבים ברשת. כי כדי שתרוויחו מנכס דיגיטלי הוא צריך להיות מאוד בולט וכזה שיופיע בגוגל, ורצוי במקום טוב.
יש לכם שתי אפשרויות להשקיע בו בקידום אורגני שהוא תהליך לטווח ארוך, של קידום ברשת עם מילות מפתח ורשת של קישורים. דרך נוספת היא קידום ממומן של מודעות בגוגל, וגם זה אמור להביא לכם קהלי יעד וטראפיק לאתר.
דף פייסבוק כנכס דיגיטלי
לצורך העניין, גם דף פייסבוק עם הרבה מאוד תנועה ואוהדים, עשוי להיות נכס דיגיטלי. אם לדף יש הרבה לייקים ויש הרבה מתעניינים, הוא כמובן שווה יותר מדפי פייסבוק שאינם פעילים, כי ממש כמו שקורה באתר, בדף פייסבוק חייבים להשקיע. להעלות פוסטים שווים ומעניינים. ליצור אינטראקציה עם הגולשים, לקבל הרבה תגובות וליצור באזז. הבאזז הזה שווה לכם הרבה כסף. כדי לקדם דף בפייסבוק אפשר לפנות לאיש שיווק בפייסבוק ככה זה נקרא משום שככל שהוא יקדם את הדף יותר, כך בעל הדף ימכור או יציע את השירותים שלו ליותר גולשים שירצו ממנו את זה. כלומר, הצלחתו של דף פייסבוק לחלוטין נקבעת ע"י הנחיצות של הדף בקרב קהלי היעד שלו. כמה אנשים נכנסים כל יום, מה הם עושים בדף, האם יש כמות יפה של לקוחות ועוד.
ניהול דף פייסבוק שיגיע למעמד של נכס דיגיטלי, מחייב בחירה נכונה של פוסטים, לצד השקעה בויזואל ובנראות שלו אם זה תמונות או סרטונים או כל דבר אחר שיהפוך אותו למושך ומעניין בעיני הגולשים. ואם זה יהיה דף שמציע לכם נדל"ן, עוד יותר טוב.