דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המופע של מודי 

מאת    [ 23/04/2008 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2797 פעמים ]

תכנית הטלוויזיה הטובה ביותר הקיימת היום בישראל היא ללא ספק אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט. לא אחד נגד מאה, לא הישרדות ולא כוכב נולד- כל אלה לא מגיעות לקרסוליים של אולפן ליגת האלופות בניצוחו של הגדול מכולם - מודי בר און. כל חובב ספורט ובוודאי כל חובב כדורגל והימורים בישראל יודע שהדבר הכי חשוב הוא האהבה והתשוקה לתחום. ואת זה יש באולפן ליגת האלופות בשפע. זה לא משנה אם אתה אוהד של הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, ליברפול או ברצלונה - אולפן ליגת האלופות זה הדבר האמיתי, הרבה בזכות מודי בר און.

כי מבחינתי מודי בר-און יכול להיות ראש הממשלה. או שר החוץ. או אולי מגיש המהדורה המרכזית, מוסף התרבות או תחזית מזג האוויר. הוא גם יכול להיות המוכר בפיצוציה מתחת לבית. זה לא משנה. ממעקב אחר פועלו של מודי בר-און בשנים האחרונות עולה מסקנה אחת ברורה - בכל תכנית שהוא יצר, הנחה או הוביל היה אלמנט אחד קבוע : אהבה. ובלי אהבה אין ספורט, אין אוהדים, אין קבוצות, אין הימורים - אין כלום!
אצל מודי בר-און אי אפשר לפספס את זה. הוא מעניק לצופים אהבה אין סופית, ויוצר הרגשה של עניין אמיתי בכל דבר בו הוא עוסק. אי אפשר שלא להידבק.

וזה גם לא משנה באיזה תחום מדובר, אם זה בתחום הספורט ב"אולפן ליגת האלופות", או "עולם הכדורגל", בהיסטוריה ("הכול אנשים") או בהומור ("במדינת היהודים"). למעשה אין הפרדה של ממש בין התחומים, שהרי תכניות הספורט של מודי בר און, כמו גם הסדרה על ההומור הישראלי, הן במידה רבה גם שעורי היסטוריה, גיאוגרפיה וחברה.
ובהימורים, זאת יודע כל אוהד, יש חשיבות גדולה מאוד לא רק לידע בספורט אלא גם לידע בהיסטוריה (של הקבוצות למשל), בגיאוגרפיה (היכן מתקיים המשחק, באילו אצטדיונים וכו'), ולא פחות חשוב - במצב החברתי של כל קבוצה. צפייה באולפן ליגת האלופות משפרת את יכולת ההימור שלנו, בזכות הידע הרב שאנו מקבלים ממודי בר און וצוות המומחים שלו.

אז מי שרוצה לשפר את הסיכויים שלו בהימורי ספורט שונים, שלא יבנה על תכניות הספורט העלובות של ערוץ 1 ואפילו לא על השידורים של ערוץ 10. ועל ערוץ 2 בכלל אין מה לדבר... כי כל מה שחסר לערוץ 2 יש למודי בר-און. למעשה, ערוץ 2 ומודי בר-און הם דבר והיפוכו. הוא כאילו צועק לך בפרצוף - אנחנו לא מוכרים או מקדמים כאן שום דבר, לא יהיו פרסומות ולא שאר קשקושים. רק כדורגל משובח ומוזיקה טובה בסוף התכנית. בלי חנופה, בלי רדידות, בלי כוכב נולד ובלי יגאל שילון. כל כך הרבה אנשי תקשורת המאיסו עלינו את הצפייה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, ומודי בר-און מחזיר לנו את האמונה שאפשר גם אחרת.

אייל מושקוביץ הוא חבר בצוות ביג-טיפ, האתר שהוא המרכז הישראלי להמלצות ווינר והימורי ספורט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב