דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הקלה להנות מסדרת טלויזיה טובה 

מאת    [ 09/12/2019 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 1405 פעמים ]

העשור האחרון הביא לחיינו שינוי משמעותי ביותר, הסמארטפון. אחד השינויים העיקריים הוא כמובן העובדה שכדי להתעדכן בחדשות, באירועי ספורט או בחדשות הבידור האחרונים, כל שעלינו לעשות הוא לפנות אל הסמארטפון שלנו. כן היום אפשר לצפות גם בתכניות שהוקלטו מראש וגם לצפות בשידורי הטלוויזיה בשידור חי, והכל בכף ידנו.

העולם של הצעירים

כן לאט אבל על בטוח, מבינות הרשתות שונות, כמו גם ספקי התקשורת כי חל שינוי  באופן שבו חלק נכבד מהצופים, בעיקר הצעירים שבהם, בטלוויזיה ובסרטים בימינו עושים זאת. זוהי ככל הנראה הסיבה לכך שחלקם מציעים אפליקציות המשלימות למנוי הכבלים או הלויין הקיים, אולם ישנם גם לא מעט אפליקציות עצמאיות שיעבדו לרובנו על הטלפון גם אם איננו לקוחות של חברת כבלים כזו או אחרת.  

כן הצעירים גילו זאת זה מכבר, בשבילם נוח לקחת את הטלויזיה לכל מקום, ולראות מתי שנוח. אז אילו אפליקציות כדאי לכם להכיר כדי להפוך את הצפייה שלכם לישירה.

האפליקציות הפופולאריות

בפרטנר טי.וי. תוכלו לצפות בערוצי הטלוויזיה של ישראל, ערוצי הספורט, ערוצי הילדים, ערוצי בידור ולייף סטייל, ערוצי דוקו וטבע וכמובן ערוצים בינלאומיים שונים. בנוסף, קיימת כאן ספריית VOD גדולה המאפשרת לכם לצפות בכל התכנים המוקלטים באופן אוטומטי שבועיים לאחור, והדובדבן אפשרות להתחברות ישירה לאפליקציית נטפליקס.

אפליקציית התוכן NEXT מתאימה במיוחד לחובבי סדרות מושבעים. כאן תוכלו למצוא מבחר עצום של סדרות מקור ישראליות מצליחות בעיקר מבית היוצר של HOT או לחילופין אם אתם מחפשים אחר  סדרות מצוינות של HBO. אלא שבאפליקצייה הזו אין אפשרות לצפות בערוצים חיים ולכן גם לא תמצאו כאן את ערוצי הספורט או את ערוצי הילדים.

לעומת זאת, בשיטת המנויים הנהוגה אצל סטינג טיוי, המנויים דואגים להרכיב לעצמם את החבילה בהתאם להעדפותיהם האישיות ולהרגלי הצפייה שלהם. אולם כל חבילה כוללת את כל הערוצים הישראליים החיים, את ספריית ה- VOD וכמובן את הערוצים החיים השייכים לאותה חבילה. בין שלל החבילות המוצעות כאן תמצאו חבילות סרטים, סדרות, ספורט, ילדים, מדע וטבע וכן חבילה משפחתית הכוללת מספר ערוצים מתחומים שונים, ואשר פונה לטעמם של כל בני הבית. השירות הזה מאפשר ביצוע הקלטות מהנייד וכמו כן צפייה בהקלטות.

כמובן שנטפליקס היא האפליקציה שבהחלט קופצת לרובנו לזכרון כאשר אנו חושבים על אפליקציות צפייה. ומה הפלא? נטפליקס מחזיקים בבלעדיות על סרטים וסדרות מקור יחד עם ספריית תכנים עשירה ומגוונת הכוללת סרטי קולנוע מז'אנרים שונים, סדרות ישראליות מוכרות, תכנים לילדים, מופעי סטנדאפ, סרטים דוקומנטריים ועוד. לחלק מהתכנים התווספה גם אופציית דיבוב לעברית. ההבדל הוא שלנטפליקס אין ערוצים חיים.

מנויי יס בוודאי ישמחו לשמוע כי כמעט כל מה שהם יראו בטלוויזיה יס זמין לצפייה גם בשירות האפליקציה  יס גו, ובחינם. כאן עומדים לרשותם 107 ערוצים חיים. במידה והם גם לקוחות VOD הרי שהם נהנים גם מספריית ה- VOD של יס. לא ניתן לצפות בהקלטות אומנם אך בהחלט ניתן להזמין הקלטה מרחוק באמצעות האפליקציה, כך שתתבצע ע"ג הממיר הביתי.

לעומתה אפליקציית התוכן של הוט פליי, מאפשרת צפייה בספריית התוכן החינמית של הוט, אולם ללא אפשרות להזמנת תכנים בתשלום. כאן אין אפשרות לצפייה בערוצים החיים. השירות הזה מיועד ללקוחות הוט המנויים לשירות ה- VOD.

מה צריך כדי להצליח לצפות בטלויזיה באמצעות הסמארטפון

כדי להצליח לצפות כראוי בטלויזיה באמצעות הסמארטפון שלכם תצטרכו חבילת גלישה ראויה, שהיא מעל ה- 40 ג'יגה לפחות. בבדיקה שעשינו לצורך השוואת מחירי תקשורת ניסינו לחפש מי מציע חבילה מתאימה. מצאנו ברשת פלאפון מבצעים מתאימים.

חבילת הבסיס שבדקנו מיועדת ללקוחות חדשים בלבד, עם הצעה לשיחות והודעות ללא הגבלה כמובן, כשאליהן מצטרף נפח גלישה של 80  ג'יגה במחיר של  34.90 ש"ח לחודש, עבור מנוי יחיד. לאחר הוספת שני מנויים לקו הראשון ישתנה המחיר ל- 29.90 ש"ח לחודש עבור כל מנוי. פלאפון גם נותנת בונוס של 100 ג'יגה לשלושת חודשי ההצטרפות הראשונים.

קיימת גם אפשרות להצטרף לחבילה של 100 ג'יגה, בעלות של 44.90 ש"ח לחודש.  צירוף שני בני משפחה להמנויים יוזיל את הסכום ל- 39.90 ש"ח למנוי, בן משפחה שלישי במספר, יוזיל את סכום המנוי ל- 34.90 ש"ח לחודש לכל מנוי. גם כאן מוסיפה פלאפון את הבונוס של ה- 100 ג'יגה הנוספים.

אבל אם אתם חוששים להצטרף לחבילה ולגלות שהמחיר השתנה או שפשוט לא בא לכם מה יהיה מחיר החבילה בשנה הבאה, מציעה פלאפון גם הצעה נוספת שלפיה מחיר החבילה יהיה קבוע לחמש השנים הבאות. כמובן שבחבילה זו נכללים שיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח של 100 ג'יגה בתור בונוס תקבלו כאן חיבור לתוכנות פלאפון קלאוד ופלאפון סייבר, ואם יש לכם רצון להקליט כמה תוכניות העסק הזה יכול בהחלט להיות שימושי וחשוב מאוד עבורכם במיוחד בעידן הסמארטפון.

 

 

 

 

 

.

טליה פלד נתנאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב