דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות קיר רב שימושיים 

מאת    [ 08/12/2019 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1455 פעמים ]

ארונות קיר – לא רק ארונות בגדים
לא כל אחד יכול לסדר לעצמו שבירת קירות על מנת לעשות חדר ארונות מרווח שיכיל את כל הבגדים, הנעלים ויהיה מספיק מרווח לתכנון צד לכול אחד מבני הזוג ברוב הבתים עדיין שלד ארון קיר בחדר השינה זו עדיין ברירת מחדל שמבחינה עיצובית היא אופציה כמעט יחידה בארץ לאחסנה.

בצפון אמריקה למשל חדר ארונות נפוץ גם בדירות להשכרה, סגירת נישות לאחסנה רק בעזרת דלתות מתקפלות זו גם אופציה מאוד מקובלת, באירופה לעומת זאת השוק קצת יותר מגווןוכולל אף ארונות להרכבה עצמית שמאוד פופולארים בעיקר לסטודנטים.

בארץ ארונות לחדרי שינה ולחדרי ילדים, עשויים מחומרים שונים חלקם עשויים מעצים נדירים ויקרים, בד"כ על מנת להשתלב עם רהיטים נוספים באותו חדר. ארונות שעשויים מחומרים לא יקרים כמו שבבית דחוסה או מ.ד.פ. מצופים בחיקויים או מראות המשווים לארון מראה טבעי. ארונות בניגוד לתפישה המקובלת לא משמשים היום רק לאחסנת בגדים, ארונות קיר מיוצרים על מנת למצוא פתרונות אחסון למכלול שרותי הבית, דוגמה פופולרית היא אחסנה של צעצועים, ניתן למצוא ארונות קיר שמתוכננים עם מגירות גדולות לאחסנת צעצועים, אלו מגירות שיכולות לשאת עומסים גדולים, בעלי חלל גדול שמסוגל להכיל את כמויות המשחקים שיש היום לילדים.

בארון ילדים עם מגירות לצעצועים חשוב לשים לב שנגישות המגירות לילדים תהיה טובה ותקווה גדולה ואולי בכך אנחנו מסייעים לארגון החדר וחוסכים את הבלגן של צעצועים מפוזרים בחדרי ילדים. ארונות קיר יכולים לשמש גם לאחסנת ציוד הבית כמו משחקי וידיו ומחשב, מכשירים חשמליים וכלים למטבח שלא בשימוש יומיומי,אף אחד לא באמת מעוניין לטפס לבויידאם  או לצאת למחסן להביא משהו שחסר. אם כך תכנון נכון של ארון קיר, שילוב מדפים יעודי או תאים בגודל נכון לאחסנת ציוד יעודי שומרים יותר טוב על הציוד וחוסכים מאמץ ואי סדר מיותר. 

ארונות קיר מיוצרים בגוונים שונים וניתן להשתמש במראה הארון כדי ליצור אוירה מבוקשת כמו מראה יוקרתי או גוונים מרגיעים לחדרי ילדים ,גוונים בהירים להגדלה אופטית של חללים קטנים וכד ארונות קיר עשויים כמעט בכל הגדלים ובתכנון נכון ופרטני של ארון קיר החיים הרבה יותר מאורגנים וצבעונים בבית. 

ארונות כניסה לבית מאוד פופולאריים במזרח אירופה ובשנים האחרונות יותר מפעלים בארץ התחילו לייצר ארונות קיר לכניסה לבית המשמשים בעיקר לאחסנת מטריות, נעליים וג'קטים הארונות בדרך כלל משולבים במראה נמצאים בכניסה ונוחים מאוד לבדיקה אחרונה של המראה לפני יציאה מהבית . 

אם כן ארונות קיר מולטי פונקציונאלים מגוונים במראה, בעיצוב ושימוש בהתאם לצרכים שלכם אני ממליץ להיעזר במתכנן מקצועי לניצול מיטבי של חללי האיחסון שלכם. 

אבישי הררי גיבלי מתעסק בתחום השינה ורהיטים ב 15 שנה אחרונות ושמח לשתף בידע וניסיון http://www.rahit4u.co.il 1-800-305-306




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב