דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע כללי על תרופת הסיאליס 

מאת    [ 20/11/2019 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 1491 פעמים ]

סיאליס הינה אחת התרופות הידועות בעולם, לטיפול בקשיי מין. נדגיש כי מדובר בתרופה שמיועדת לגברים. לנשים החוות קשיים משלהן, יש תכשירים ופתרונות אחרים. לאחרונה שמענו על טענה כי סיאליס יוצרת התמכרות או שמעוררת תשוקה עזה ובלתי אנושית ליחסי מין. האם זה נכון? האם זה לא נכון? קבלו מידע בדוק, בשאלות אלה וגם אחרות.

מה ההבדל בין סיאליס לבין סיאליס גנרי

טיפול בבעיות זקפה קל מתמיד, בזכות פתרונות תרופתיים. מאז שהומצאו לראשונה התרופות היעילות לשיפור הזקפה לגברים, הרבה דברים השתנו. קודם כל, שמות של ויאגרה או סיאליס הפכו למוכרים. בנוסף, נכנסו לשוק גם פתרונות גנריים. אז מהו בעצם ההבדל שבין תרופת הזקפה סיאליס לבין סיאליס גנרי? אתם שואלים ואנו עונים.

קודם כל, התרופה המקורית, שהפכה לראשונה בשוק במכירות (ועברה את המכירות של ויאגרה) הוכיחה יעילות מרשימה. זו תרופה שמתאימה לגברים שסובלים מקושי להגיע לזקפה לצורך יחסי מין. משתמשים בתרופה גם גברים שיכולים להגיע לזקפה אבל פשוט רוצים ליהנות יותר. אבל מה ההבדל בין תרופת המקור לבין הגרסה הגנרית: התשובה מאוד פשוטה. הפתרון הגנרי מבוסס בדיוק על אותם חומרים הפעילים כמו תרופת המקור. אבל, לאחר שפג התוקף של התרופה המקורית, נכנסו חברות נוספות לאותה הנישה. גם הן מייצרות את התרופה, אך אסור להן כמובן להשתמש באותו השם. אז אם תרופת המקור נקראת, כאמור, סיאליס, הרי התרופה היותר חדשה, שיוצרה באותו "מתכון" נקראת סיאליס גנרי.

מבחינת המשתמש, מדובר באותו הדבר. זה אפילו לא כמו ג'ינס רגיל או חיקוי ג'ינס. שניהם אותו הדבר, משיגים את אותה השפעה. אבל, מכיוון שחברה גנרית לא השקיע בעלויות פיתוח התרופה, היא גם מוכרת את המוצר, כלומר הפתרון ליחסי מין מהנים יותר, במחיר יותר נמוך. אותו מוצר, בפחות כסף.

האם סיאליס זהה לויאגרה?

שתי התרופות, הן סיאליס והן ויאגרה, כבודם במקומן מונח. שתיהן מאוד פופולריות. שתיהן מאפשרות הנאה מיחסי מין, על ידי שיפור הזקפה. אבל, שתי התרופות הללו לא זהות ולא בדיוק דומות. יש הבדלים מסוימים. למשל, סיאליס משווקת גם בגרסה חזקה יותר, שמשפיע לאורך יותר זמן. יש לזה יתרונות וגם חסרונות. יש גברים שמעדיפים את הפתרון האחד ויש שמעדיפים את הפתרון השני.

האם היא ממכרת

לפי הידוע עד כה, סיאליס, כמו גם תכשירים אחרים לשיפור האון המיני בגברים, אינם ממכרים. על כל פנים, לא באותו אופן שבו למשל ניקוטין ממכר. כלומר החומר הפעיל אינו יוצר תלות. יש לזה משמעות ברורה – לאחר שמגלים מהו המינון הכי יעיל (התכשיר נמכר במספר מינונים) הוא לא צפוי לעלות. ואם שמעתם על גברים המכורים למין, יש בהחלט דבר כזה. אבל אף פעם זו לא התרופה לשיפור הזקפה שאשמה. יש כל מיני גורמים אחרים, פסיכולוגים ורגשיים.

איך אפשר להשיג סיאליס

בבתי המרקחת נמכרות תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. חלק מהתרופות ללא מרשם נמכרות אפילו בחנויות נוחות. בשלב זה, לכל הפחות, אין להשיג סיאליס בחנות נוחות או בסופרמרקט. אפשר להשיג אך ורק בבתי המרקחת של קופות החולים, בפארמים למיניהם ובקיצור – רק בפניה לרופא ואז לרוקח מוסמך.

מה קורה אם לא רוצים להוציא מרשם

חיי המין הם עניין אינטימי. לא כולם מרגישים צורך לספר או לשתף. על כל פנים, לא כאשר מתעוררים קשיים. אם פעם גברים מסוימים העדיפו לוותר על חיי מין בשל אין אונות, רק בגלל הבושה לדבר עם הרופא, כיום יש פתרון. לא חייבים להוציא מרשם וגם לא חייבים לנסות להשיג חיקוי לא מורשה. באינטרנט ניתן להשיג תחליפי סיאליס, גם ללא מרשם. רק חשוב לשים לב שמדובר בפתרון איכותי, שמיוצר במעבדות מוסמכות, יצרנים בעלי מוניטין.

הקשר בין סיאליס לבין חשק מיני

זו רק אגדה אורבנית, שסילאיס מעלה את החשק המיני באופן בלתי נשלט או מוגזם. על פי הידוע, מדובר בפתרון שרק מחזק את הזקפה בגברים. שיפור זרימת הדם, שחרור שרירים שמאפשרים זקפה חזקה. התשוקה המינית היא עניין אחר ושונה. בסופו של דבר, זה הכל בראש. הרצון שקיים או לא קיים. יש השפעות הורמונליות מסוימות, אבל כפי שכבר אמרו אנשים נבונים – המוח הוא איבר המין הכי חזק. אם יש תשוקה, אם יש רצון, הסיאליס פשוט מגשימה את היכולת.

שמעתי על סיאליס גנרי, מה זה אומר?

מדובר בפשטות על תחליף שמיוצר לא על ידי החברה המקורית. יש חברות שמרגע שפג הפטנט החלו לייצר את התחליף ומוכרות אותו במחיר הרבה יותר נמוך. זה יותר עניין רגולטורי מאשר כל דבר אחר. מבחינת המשתמש, ממש לא משנה מהו שם היצרן שרשום על האריזה. רק חשוב להוסיף שהגרסה הגנרית משווקת לעיתים גם בתצורות נוספות. למשל, בג'ל או בתכשיר מציצה (כן, ממש כמו סוכריות בטעמים, רק לא לילדים...).

לסיום, סיאליס, ממש כמו ויאגרה, מוכיחה שהעולם לא צריך להיות שייך רק לצעירים. חיי מין סוערים, בכל גיל, ניתן ואפשרי!

אלברט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב