דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזעת יתר בכפות הידיים והתפתחות אישית של ילדים ובני נוער 

מאת    [ 20/10/2019 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1002 פעמים ]

הורים לילדים ובני נוער הסובלים מהזעת יתר בכפות הידיים, מוטרדים בצדק מהשפעת התופעה על ההתפתחות האישית של ילדיהם. שלא באשמתם, ילדים אלה סובלים בתחומי חיים רבים. מבחינה חברתית, ילדים אחרים מתרחקים מהם ומעירים להם שמגע ידם אינו נעים. לנוכח תחושת הדחייה הילד מסתגר בתוך עצמו ובטחונו האישי נפגע.

בגיל ההתבגרות, כאשר נערים ונערות מתחילים לגלות אלו את אלו, תחושת הערך העצמי של הסובלים מהזעת יתר נמוכה במיוחד ומונעת מהם יצירת קשרים אישיים עם בני המין השני. גם במפגשים משפחתיים, הידיים המזיעות מהוות מקור למבוכה הן לילדים והן להורים. לעתים אנשים מפרשים לא נכון את התופעה וסבורים שידיים מזיעות הן עדות להפרעות שונות באישיות או במצב האישי למרות שלרוב זה לא נכון.

נושא חשוב נוסף בהתפתחות האישית נמנע מילדים ובני נוער הסובלים מהזעת יתר: תחביבים. ידוע שלתחביבים שונים תפקיד חשוב בעיצוב האישיות של צעירים לקראת החיים. בין אם מדובר בספורט, או בתחביבים כמו ציור, מוזיקה, ריקוד, ושאר פעילויות, הזעה בכפות הידיים (ולעתים גם בכפות הרגליים) מהווה בעייה. וכמובן, בלימודים, ידיים מזיעות מפריעות בפעולות פשוטות של החזקת עט, דף נייר ואפילו הנחת כף היד על השולחן בעת השיעור. הדבר ניכר בעיקר בזמן מבחנים, בדיוק כאשר הלחץ מתופעת ההזעה מתווסף ללחץ מן המבחן ושני אלה יחד פוגמים בתוצאות ויוצרים מעגל שלילי של גורם ותוצאה שיכולים לדרדר את מצב התלמיד גם בלימודים, בציונים, ואחר כך בהמשך הדרך באוניברסיטה.

המצב השתפר מעט כאשר חלק ניכר מהתלמידים עברו להשתמש במחשב במקום במחברת ועט, אך גם הקלדה בידיים לחות מהווה בעייה הן בתחושה והן במראה המקלדת הרטובה. אפילו השימוש בעכבר המחשב ובטלפון סלולארי מהווים בעייה למי שסובל מהזעת יתר.

להמשך החיים, האנשים הינם במידה רבה תוצר של תקופת הילדות והנעורים, ואז מתגברים החוסרים הנובעים מהזעת יתר.

עבור הסובלים מהזעת יתר בידיים, קיים פתרון יעיל ובטוח. אין צורך להגיע לטיפולים במרפאה, הטיפול כולו נעשה בבית באמצעות מכשיר ששמו הגנרי Iontophoresis. מכשיר זה מבוסס על עיקרון שידוע כבר שנים רבות ומוכר על ידי רופאי עור בכל העולם כפתרון היעיל ביותר לבעייה של הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. בזמן הטיפול טובלים את הידיים במגשים ובהם מי ברז רגילים. באמצעות קופסת בקרה אלקטרונית, מועבר זרם חלש ומבוקר בין שתי כפות הידיים (או הרגליים). לאחר טיפול של 20 דקות ביום במשך 3 שבועות, ההזעה נפסקת. בהמשך יש לערוך טיפול של 20 דקות פעם ב-5-6 ימים כדי לשמור על ההישג של ידיים יבשות ונעימות.

איגוד רופאי העור בבריטניה פרסם בחודש יוני 2019 דף רשמי בו מוגדר טיפול זה כטיפול היעיל ביותר להפסקה של הזעת יתר. מכשירים הפועלים על עיקרון זה ניתן להשיג בישראל אצל מספר ספקים.

 לפני רכישה חשוב לבדוק את אופן פעולת המכשיר: רוב המטופלים מעדיפים מכשיר שאינו מחובר לחשמל שבקיר בזמן הטיפול, אלא פועל על סוללה נטענת ללא כל חשש התחשמלות. חלק מן הספקים מאפשרים להחזיר את המכשיר גם אחרי מספר שבועות של טיפול אם התוצאות אינן משביעות רצון.

ניתן למצוא את הספקים השונים בחיפוש בגוגל באמצעות מילות חיפוש הקשורות בהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים.   

 

 שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב