דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזעת יתר בכפות הרגליים 

מאת    [ 20/10/2019 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 791 פעמים ]

יש אנשים שסובלים בעיקר מהזעת יתר בכפות הרגליים. בעייה זאת שונה מההזעה בכפות הידיים בכמה אופנים. הבעייה העיקרית של הזעת יתר בכפות הרגליים היא הריח הרע שנפלט מהגרביים. התהליך שגורם לכך הוא התרבות של בקטריות בגרביים הנמצאות תמיד במצב של לחות מהזיעה שנספגת בהם.

אדם הסובל מרגליים מזיעות, גם אם יחליף גרביים שלוש פעמים ביום וירחץ את רגליו, תמיד ימצא את עצמו במצב בו הוא חושש לחלוץ את נעליו בנוכחות אנשים אחרים. הריח הרע מביך מאוד ולא נעים ומשאיר תחושה של הגיינה לקויה וחוסר אסתטיקה. בנוסף לכך, הסביבה הלחה והחשוכה של הגרב הרטובה בתוך הנעל, מעודדת גם התרבות בקטריות וצמיחת פטריות עור בלתי נעימות המהוות מפגע נוסף.

סובלים מבעייה זאת גם ילדים ובני נוער וגם מבוגרים. כל זוגיות חדשה יכולה להיפגע מתופעה זאת וליצור אי נוחות ואי נעימות לשני הצדדים. ידוע שבצבא התופעה מפריעה הן לאלה המפיצים את הריח והן לאלה הסובבים אותם, וכך גם בפעילות של תנועות הנוער, בזמן טיולים ופעילויות שטח.

לטובת כל הסובלים מהזעת יתר בכפות הרגליים (והידיים), קיים פתרון יעיל ובטוח שאינו כרוך בניתוח או זריקות. טיפול זה, ששמו הגנרי הוא Iontophoresis, מאפשר בתוך שלושה שבועות של טיפול יומי בן 20 דקות להיפטר מהזעת היתר. בהמשך יש לערוך טיפול נוסף של 20 דקות בפעם ב-6 ימים כדי לשמור על ידיים יבשות ונעימות.

הטיפול נעשה כאשר שתי כפות הרגליים (או הידיים) טבולות בשני מגשים עם מי ברז רגילים. קופסת בקרה אלקטרונית מנהלת באופן אוטומטאטי את הטיפול, ומעבירה זרם חשמלי חלש ומבוקר בין שתי הכפות. הטיפול נעשה בבית ואין צורך לקבוע סדרת תורים במרפאה.

טיפול זה מוכר על ידי רופאי העור בישראל ובכל העולם. כדוגמא לכך, איגוד רופאי העור בבריטניה פרסם בחודש יוני 2019 דף רשמי ובו מוצג טיפול זה כיעיל ביותר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים.

ניתן להשיג מכשירים כאלה אצל מספר ספקים בישראל המייבאים את המכשיר מחו"ל. קל למצוא את הספקים בחיפוש בגוגל ולבחור ביניהם. רוב המטופלים מעדיפים לבחור מכשיר שאינו מחובר לחשמל שבקיר בזמן הטיפול, אלא מכשיר הפועל על סוללה נטענת ללא חשש התחשמלות. חלק מהספקים מאפשרים גם להחזיר את המכשיר לאחר מספר שבועות אם אין שביעות רצון מן התוצאות.

לסיכום, הזעת יתר הינה בעייה הפוגעת באופן משמעותי באיכות החיים של אלה הסובלים ממנה וגם של הסובבים איתם. חבל להמשיך לסבול מכך כאשר קיים פתרון זמין, יעיל ובטוח שיכול להוות שינוי ממשי בחיים.

 

 

 שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב