דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי בעצם הזעת יתר? 

מאת    [ 20/10/2019 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 921 פעמים ]

קודם כל שיהיה ברור: עצם ההזעה הינה פעולה חיונית של הגוף כאמצעי לקירור בכל פעם שהגוף מתחמם מעל 37 מעלות. מתחת פני העור מפוזרות על פני כל הגוף מיליוני בלוטות זיעה המפרישות דרך נקבוביות את נוזל הזיעה. כאשר הזיעה מתנדפת, נפלט החום העודף אל האטמוספירה והגוף מתקרר.

בלוטות הזיעה נשלטות על ידי מערכת העצבים. העצבים המפעילים את בלוטות הזיעה מגיבים לגירויים מסוגים שונים: מסרים מהמוח על חימום יתר של הגוף, פעילות הורמונלית, רגשות, פעילות גופנית. אצל אנשים הסובלים מהזעת יתר, בלוטות הזיעה מספקות תגובה מוגברת לגירויים אלה ובהתאם מייצרים זיעה מעבר לנדרש.

ניתן לתאר זאת כך: אצל אנשים שסובלים מהזעת יתר, בלוטות הזיעה נמצאות רוב הזמן במצב פעולה, ולא רק כאשר התנאים מצריכים זאת. אגב, בניגוד לדעות שגויות, הזיעה מורכבת ב-99% ממים ומעט מלחים וחלבונים ואין בה רעלים. הכבד והכליות הם איברי הגוף האחראים על סילוק רעלים ולא בלוטות הזיעה.

ישנן על פני העור בלוטות זיעה מסוגים שונים, לפי האיזור בגוף. המכשיר שנקרא Iontophoresis המוכר בארצות רבות בעולם, מיועד ומתאים רק להזעת יתר בכפות הידיים והרגליים ואינו משמש למניעת הזעה בשאר איזורי הגוף.

נתון מעניין לידיעה: כ-3% מתושבי מדינת ישראל סובלים מהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. כלומר - כ-300,000 אנשים. חלקם ילדים ובני נוער וחלקם מבוגרים בגילאים שונים.

כל אותם אנשים, נלחצים לפני כל מפגש וחוששים מלחיצת יד, וגם מתקשים באחיזת חפצים ותפקוד יום יומי. מדובר בפגיעה ממשית בתפקוד ובאיכות החיים וגם במגבלה חברתית וחבל: יש פתרון מוכח שמחקרים הגדירו כטיפול יעיל ובטוח לעצירת התופעה של הזעת יתר.

הבשורה הטובה היא שקיים פתרון יעיל ובטוח לבעיית ההזעה בכפות הידיים והרגליים. מדובר בטיפול ביתי באמצעות מכשיר אשר מעביר זרם חשמלי חלש ומבוקר בין כפות הידיים (או הרגליים) כשהן טבולות במי ברז רגילים. הטיפול מבוסס על עיקרון מוכר וידוע מזה עשרות שנים ורופאי העור בכל העולם מכירים בו כטיפול היעיל והבטוח ביותר שמפסיק את התופעה.

איגוד רופאי העור בבריטניה הוציא במחצית שנת 2019 דף עמדה בו הם מציגים פתרון זה כפתרון היעיל והבטוח ביותר. גם רופאי העור בישראל מכירים את המכשיר לטיפול, ששמו הגנרי הוא Iontophoresis.

ניתן להשיג מכשירים כאלה בישראל אצל ספקים שונים. כל המכשירים בישראל טובים באותה המידה ומביאים לתוצאה הרצויה של הפסקת ההזעה.

לפני רכישה כדאי לבדוק האם המכשיר מחובר לחשמל שבקיר בזמן הטיפול. רוב האנשים מעדיפים טיפול במכשיר הפועל על סוללה נטענת, מחשש להתחשמלות.

דבר חשוב נוסף: חלק מן הספקים מאפשרים להחזיר את המכשיר ולקבל את מלוא הכסף בחזרה גם לאחר טיפול של מספר שבועות. אפשר למצוא את הספקים השונים בחיפוש בגוגל, באמצעות מושגים הקשורים להזעת יתר בידיים וברגליים. לסיכום, יש פתרון יעיל ובטוח לבעיית ההזעה, חבל שילדים ובני נוער, וגם מבוגרים, ימשיכו לסבול מן התופעה.

 שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב