דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טעימות יינות ישראלים למחלקת הביזניס של אל על : לא דובים ולא יער 

מאת    [ 01/10/2019 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 4090 פעמים ]

טעימת יינות ישראל במחלקת הביזניס של אל על – לא דובים ולא יער

ככבכל שנה מכנס איש היין יאיר היידו חבורה של טועמים כדי לבחור בטעימה עיוורת את היינות שיכנסו לתפריט של מחלקת העסקים של חברת אל על. הוא עושה זאת בפורמט דומה לזה של מיזם 'טעימת יינות ישראל' השנתי של אתר WINET בבעלות יועד (עדי) אבישר, שמתקיים כדי לקדם יינות שנשלחו לטעימה, שגם אותו הנחה היידו עד השנה. המשימה שמוטלת על כתפי החבורה, היא להחליט איזה יקבים ואיזה יינות ייצגו את היינות הישראלים האולטימטיביים, והטובים שביניהם יככבו בתפריט היין של  "חברת התעופה הלאומית". לא באמת, אם תעשו סקר קצר בין האנשים שטסים באל על, סביר להניח שרבים יגידו שמחירי הטיסה בה הם בין היקרים בעולם, ושהשירות והאוכל לא משהו. אבל מבחינת אל על זהו מהלך יחסי ציבור שכדאי להשקיע בו.

אתחיל עם הפרט הכי בסיסי: אל על היא לא החברה הלאומית של ישראל; היא חברה פרטית בבעלות האחים בורוביץ. דבר שני: עם כל הכבוד ליאיר היידו, ובהחלט יש כבוד, הוא הדרת עשרות יקבים מהתואר רק בגלל שהם לא כשרים. מדובר בטעימה לצורך מכירת יינות ישראלים לחברה פרטית.  היקבים ישלחו יינות, המארגנים יכנסו חבורה של חובבי יין בדרגות שונות, ביניהם בלוגרים וכתבי יין על מנת לקבל חשיפה, יבחרו את היקבים שנמצאים במילייה הקבוע של יאיר היידו, כי אלו יקבים שמערכת יחסי הציבור שלהם משומנת והם יודעים למנף את עצמם (למשל רמת הגולן, קסטל, רקנאטי, טפרברג), ומדי חודש יהיה יקב אורח כדי להגיד שיש גם יקב אורח. אבל האם התפריט מייצג את היינות הישראלים? בשום פנים ואופן לא, התפריט מייצג את היקבים הכשרים שיכולים להרשות לעצמם להיות בתפריט של אל על, ולא מדובר רק בגלל כמות היין שהם מייצרים. 

יינות ישראלים הם לא רק הפטיט קסטל, או הקברנה סוביניון של רמת הגולן. יינות ישראלים אלו היינות המשוגעים של יקב סוסון ים, הלבנים של ספרה, היינות של רמי נעמן ויקב אסף.  ומה עם יין של ייננית ישראלית, אורנה צ'ילאג או לורי לנדר מצפרירים? אז אל תקראו לזה טעימת יינות ישראל, אף אחד לא הסמיך אתכם להחליט שיין לא כשר הוא לא יין ישראלי.

בסופו של דבר מדובר בטעימה יחצנית ותו לא, שמקבלת הרבה פרסום, רב העם לא נוסע במחלקה המהוללת הזו ומי שמבקש יין במחלקת התיירים של אל על יקבליינות שהחברה רוכשת במחירים מגוכחים מיקב ברקן ודומיו. 

שף אלון גונן  קייטרינג אל בריו, מסעדת LA MIERER in Bastia  כתב ומבקר היין של אתר אכול ושאטו  ובאתר היין אדום או לבן ובעל טור  בהארץ  און ליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב