דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצה על סיורי אמנות בלונדון בעברית 

מאת    [ 04/09/2019 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1992 פעמים ]

אם אתם מגיעים ללונדון ואתם אוהבים אמנות, בין אם זה ציור, פיסול, וידאו, תמונות, הדפסים ועוד, כדאי לכם להצטרף לסיור אמנות בעיר הכולל בתוכו ביקורים בגלריות שכונתיות וקסומות ברחבי העיר ועד מוזיאונים וגלריות מפורסמים.

כבירת אנגלה בפרט והממלכה המאוחדת בכלל, העיר לונדון היא אחת הערים הכי חשובות בעולם מבחינת יצירות האמנות הגדולות, המפורסמות והמפוארות הנמצאות בה-

תוסיפו לזה גם המון תערוכות אמנות מתחלפות וזמניות העוברות בה בשנה, וקיבלתם את העיר האולטימטיבית עבור שוחרי וחובבי האמנות, האספנים וכל מי שיודע להעריך יצירת אמנות יפה.

הבעיה היא, שבגלל עודף היצירות, התערוכות, הגלריות והמוזיאונים בעיר, קל מאוד להסתחרר וללכת לאיבוד –

רק מבט חטוף אחד על רשימת המוזיאונים בעיר ויעלו לכם השאלות "באיזה מוזיאון לבקר?", "איזו תערוכה אסור לי להפסיד?" או "איך אני אנצל את הזמן שלי בגלריה על הצד הטוב ביותר?" ועוד.

ובכן, הדרך הטובה ביותר לפתור את כל הבעיות שהשאלות האלו מציפות, היא פשוט להצטרף אל סיורים מודרכים בלונדון בעברית המתמקדים אך ורק באמנות.

הסיורים הם עם דגש רק על גלריות, מוזיאונים, תערוכות ויצירות אמנות – ללא הביג בין, כיכר פיקדילי או רחוב אוקספורד אותם ניתן למצוא בכל סיור רגיל בלונדון.

הסיורים הם דרך נהדרת להכיר את סצנת האמנות הנפלאה בעיר – כי פשוט לבחור מוזיאון ולשוטט בתוכו מבלי להבין מה רואים, מה ניסה להעביר האמן ביצירה ומה הרקע וההשראה ליצירת היצירה, הוא לא באמת ביקור במוזיאון.

בעזרת סיורי גלריות בלונדון תוכלו להתבונן ביצירה ובאמת להבין מה אתם רואים – לקבל השראה, לשמוע סיפורים מרתקים בעברית, לקבל הסברים ולהיכנס אל תוך עולמו של העולם.

ישנם מספר סיורי אמנות המתאימים לכל הגילאים, למטיילים בודדים, לזוגות או למשפחות – כל מי שאוהב אמנות יקבל במסגרת הסיור חוויה אמנותית בלתי נשכחת שתהפוך לאחת מהחוויות הזכורות שלו ביותר מהטיול באנגליה.

בין הסיורים האלו ניתן למנות את סיור למוזיאון טייט מודרן המתאים למי שאוהב אמנות מודרנית, הנשיונל גלרי והנשיונל פוטרט גלרי המתאים למי שאוהב אמנות קלאסית ודיוקנאות, או סיורי אמנות בשכונת מייפר וסוהו הכוללות ביקור בסדנאות אמנים וגלריות אותנטיות אשר נמצאות מחוץ למסלול התיירות הרגיל בעיר.

הסיורים הם באורך שעתיים-שעתיים וחצי ומתקיימים בעברית ו/או באנגלית. התערוכות הכלולות בסיור נבחרות בקפידה כל חודש בחודשו על ידי המדריכה, כך שאתם יכולים להגיע חודש אחרי לאותו סיור והתכנים יהיו לגמרי אחרים.

כלנית שכנר-לאופר היא מדריכת סיורי אמנות בלונדון המתעדכנים כל חודש בחודשו ומכילים ביקורים בתערוכות קבועות בעיר לצד תערוכות מתחלפות וזמניות, במוזיאונים ובגלריות החשובים והגדולים בעיר, בגלריות פרטיות ופחות ידועות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב