דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרון של דשא סינטטי 

מאת    [ 24/08/2019 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1372 פעמים ]

 מדשאה ירוקה היא בהחלט מראה מלבב המשדרג את מראה הגינה. המדשאה היא מקום עליו הילדים יכולים לשחק ואפילו ניתן להציב עלייה ריהוט גינה ולארח אנשים. דשא בריא ומטופח יכול להשתקם בקלות מהעומס הנגרם לו כאשר דורכים עליו, יותר מכל צמח אחר. אבל בפועל לדשא יש גם את החסרונות שלו ולכן רבים מבעלי הגינות מחפשם אחר פתרונות אלטרנטיביים. פתרון אחד הוא להחליף את הדשא בריצוף, אך המראה והתחושה שונים לגמרי. הפתרון השני שזוכה לפופולריות רבה הוא שימוש בדשא סינתטי.

 למה לבחור בסינטטי ?

 על מנת ליהנות ממדשאה ירוקה ובריאה (עם דשא טבעי) עלינו להשקיע הרבה בטיפוח המדשאה. חשוב לדאוג לגיזום הדשא, השקיה בכמות הדרושה ודישון המדשאה. זוהי גם עבודה רבה, הדורשת ציוד ואפילו גננים במדשאות גדולות. כל מחסור במים, או עודף מים, יכולים לפגוע במראה היפה של המדשאה. לעומת זאת מהצד השני יש לנו דשא סינתטי המעניק תשובה לבעיות אלו.

 לדשא סינתטי יתרונות רבים ולכן עבור רבים הוא הבחירה המועדפת. דשא סינתטי אינו דורש טיפול וגינון והדבר חוסך לנו זמן וכסף. אין צורך להשקות אותו ואין צורך לגזום דשא סינתטי; אין צורך להשתמש בחומרי הדברה; אין צורך לדשנו והוא שומר על מראה ירוק ויפה כל השנה. דשא סינתטי מתאים במיוחד לאקלים הישראלי ולבעיית המים הקשה שיש לנו בארץ - הוא מאפשר לנו לחסוך במים. מי שבחר בדשא סינתטי ייהנה מדשא ירוק ונעים למגע בכל עונות השנה. ניתן גם למקם עליו ריהוט גן ושמשיות מבלי לגרום להצללה.

 בחירת דשא סינתטי

 על מנת ליהנות מדשא סינתטי לאורך זמן חשוב לבחור אותו בקפידה. ישנם יצרנים ומשווקים שונים המציעים דשא סינתטי, אך לא כולם בעלי אותה האיכות. שימו לב לגובה הדשא, ככל שהוא גבוה יותר כך יש לו מראה טבעי יותר. בדקו גם את צפיפות הדשא, דשא סינתטי בצפיפות גבוהה מסתיר את מרבד הבסיס ונראה טבעי יותר. חשוב להקפיד שתהיה לו הגנת UV ואחריות יצרן.

 

ישנם הפרשים גדולים במחירים של דשא סינתטי; כמובן שהיקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב ביותר, אך כדאי להיות זהירים ממוצרים זולים במיוחד; בדרך כלל הם בעלי איכות נמוכה, מראה לא טבעי ו/או אורך חיים קצר.

 

כאשר אתם רוכשים דשא סינתטי, חשוב מאוד לשים דגש על האיכות ולא על המחיר. בסופו של דבר, אם המוצר איכותי, הוא ישמש אתכם במשך שנים רבות ולא תידרשו להשקעות נוספות, מלבד ההשקעה בהתקנה. זאת בניגוד לדשא טבעי הדורש טיפול שוטף ויוצר עלויות בהתאם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב