דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בקר סלולרי - מי צריך ולאן? 

מאת    [ 06/08/2019 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1565 פעמים ]

אם אתם גרים במושב או עובדים במפעל ודאי יצא לכם לראות שהכניסה והיציאה דורשת לרוב פתיחת שער חשמלי על ידי שיחת טלפון. על אותו שער מותקן בקר סלולרי איכותי שיכול לקבל את השיחה ולהעביר את הפקודה לפתוח או לסגור את השער. בעוד ישנם בקר שבהם עושים שימוש בשלט, הרי שבקרים מתקדמים יותר מופעלים על ידי שיחת טלפון, SMS, אפליקציה ולעתים אפילו אימייל (תלוי ברמה הטכנולוגית של הבקר). כמובן שיש לכך גם יתרונות רבים אחרים.

בקר סלולרי ושער חשמלי לשמירה על הביטחון:

בקר סלולרי הוא בעצם חלק המותקן על השער החשמלי ומפעיל אותו בעת פקודה מרחוק (כמו שאמרנו קודם לכן, בדרך כלל על ידי שיחה, אפליקציה וכד'). עובדה זו מאפשרת לשמור על ביטחון השטח מפורצים, גנבים ואנשים לא רצויים. כך למשל שער חשמלי בכניסה למפעל או אפילו בסיס צבאי, יהווה אולי את הכניסה והיציאה היחידים האפשריים במקום. גם האופן שבו השער נפתח יחסית באיטיות אינו מאפשר בריחות מהירות למסתננים, דבר שהוא גורם מעכב עבור פורצים וגנבים למשל ולכן עשויים שלא לקחת את הסיכון.

אפשרויות מתקדמות:

לבקרים סלולריים שונים יש אפשרויות מתקדמות שונות בהתאם לפיתוח הטכנולוגי שלהם. בקרים מתקדמים למשל יכולים לכלול מסד נתונים של אלפי משתמשים ויותר שיכולים לפתוח/לסגור את השער מהנייד שלהם. כמו כן ניתן להגדיר העברת דיווח ונתונים לגבי כמות הפעמים שהשער נפתח/נסגר. לדוגמה אם מאבטח צריך לסגור את השער האחורי במושב מסוים בשעה 22:00 בלילה ועבר שעה זו ומרכז הבקרה של חברת האבטחה לא קיבל עדכון עדיין שהשער נסגר הרי שיש צורך להתקשר למאבטח במקום ולבדוק את הנושא.

בקר סלולרי לשער הביתי:

הבית שלנו הוא המבצר שלנו. לא רק מבחינת נוחות אלא שכל החיים שלנו נמצאים בבית שלנו ועל כן אנו רוצים לשומר עליו מכל משמר. התקנת בקר סלולרי בשער חשמלי ביתי או בשער כניסה לחנייה משותפת של הבניין יאפשרו לכם לשמור על הפרטיות שלכם, להפחית את הסיכון לפריצות וגניבות וכן גם לנהל את הפתיחה והסגירה של השער בקלות דרך הטלפון שלכם כשאתם בתוך הרכב ומבלי הצורך לזכור לקחת אתכם שלט.

תתרשמו ממגוון בקרים סלולריים מתקדמים ואז תקבלו החלטה.. כמו כן תוכלו להתרשם ממגוון בקרים סלולרים איכותיים ומתקדמים ולהתאים את הבקר לצרכים שלכם ולשער שלכם. בין אם מדובר בשער פרטי או עבור שער ברזל בכניסה למפעל או מתחם אחר תוכלו למצוא את הבקר המתאים לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב