דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עד פי 5 נפח זיכרון בפתרונות החומרה של Apacer 

מאת    [ 22/04/2008 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2388 פעמים ]

כמה מסמכים, מצגות ומוסיקה ניתן לשמור על גבי Disk On Key בנפח של Giga1? קרוב לפי 5! מדובר בפיתוח ייחודי ופטנט בלעדי של חברת Apacer הטיוואנית, הנחשבת לשלישית בגודלה בעולם בתחום פיתוח וייצור זיכרונות Flash, ציוד ותוכנה לאחסנה דיגיטאלית. את פתרונות החומרה של Apacer תשווק בישראל חברת Toyo Ram המתמחה באספקת פתרונות תקשורת, סלולאר, אבטחה, וידיאו, תשתיות ואלקטרוניקה לסקטורים שונים במשק.

חברת Apacer מציעה לשוק ה-Consumer מגוון של זיכרונות Flash הכוללים כרטיסי זיכרון מהירים במיוחד SD x150, Compact Flash x300, כרטיסי MicroSD Class 6 למכשירי סלולאר ושאר המכשירים התומכים. כרטיסי הזיכרון של החברה לתעשיית הצילום מגיעים עם תוכנה לעיבוד תמונה המאפשרת מגוון של פעולות כגון הסרת "עיניים אדומות", תיקון גוון עור, Morphing ועוד.

ל-Apacer מגוון של כונני USB Flash מהירים המאפשרים, בעזרת תוכנת ACE (Apacer Compression Explorer), שפיתחה, דחיסת נתונים עד פי 5 מהנפח המקורי. תוכנת ACE דוחסת באופן אפקטיבי קבצי תמונות, מצגות, מסמכים, אודיו ווידאו ומאפשרת ניצול מקסימאלי של זיכרון הפלאש. בנוסף, מספקת ה-ACE הגנת סיסמה לקבצים הדחוסים שמופעלת בכל חיבור של הזיכרון אל המחשב. ACE מובנת בזיכרונות החברה והפעלתה אוטומטית בכל העברת קבצים לזיכרון הפלאש.

כמובילה עולמית בתחום ה-Flash memory מציעה Apacer מגוון של פתרונות אחסון מתקדמים גם לתעשיית ה-Industrial. פתרונות אחסון של כרטיסי Compact Flash, ATA - Disk Module, ATA - Disk Chip, Serial ATA (SATA) ועד פתרונות ייחודיים של כרטיס Embedded SD ו-Apacer 2.5" SRFD (Raid) העושה שימוש בשני כרטיסי CF.

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram, רועי וילקובסקי: "כולנו מסתובבים היום עם לפחות כרטיס זיכרון אחד ותמיד מרגישים שחסר לנו מקום. מלבד העיצובים המיוחדים וקלות התפעול של פתרונות Apacer אני משוכנע שהישראלים יקשרו מהר מאוד לאופציית הדחיסה וההכפלה שמציעה החברה ויסתגלו לקונספט חדש של זיכרונות ניידים. ההחלטה לשווק את מוצרי חברת Apacer נבעה גם מהביקוש לפתרונות אחסון מתקדמים גם במגזר התעשייתי המתפתח שמבקש לעשות שימוש בפתרונות והמוצרים המתקדמים ביותר בעולם".


אודות Toyo Ram
חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, Neonode, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ורבות אחרות. הנהלת Toyo Ram ממוקמת ברעננה והיא מעסיקה בישראל כ-25 עובדים. אתר החברה www.toyoram.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב