דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות התוכן באתר לקידום אתרים בגוגל 

מאת    [ 04/07/2019 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 1797 פעמים ]

בשנים האחרונות נדמה כי כל לקוח חדש מגיע לאתר דרך מנועי החיפוש, כאשר מנוע החיפוש המוביל בעולם כיום הוא ללא צל של ספק גוגל. לכן חשוב מאוד לעבוד בצורה כזאת אשר גורמת לאתר שלכם להיות אהוד על ידי גוגל, וכזה אשר נמצא במקומות הגבוהים ביותר. כך תוכלו בקלות להגיע ללקוחות חדשים ולהעשיר את האתר שלכם בכניסות רבות ובלקוחות פוטנציאלים רבים הנמצאים כמעט מכל עבר. 

כיצד הרובוטים של גוגל מזהים תוכן איכותי?

כתיבת תוכן לאתרים היא אומנות לכל דבר ועניין, ולכן אסור להוריד מהחשיבות של הנושא הזה. אחת מהשאלות השכיחות ביותר שנשאלות כמעט בכל הזדמנות זה איך גוגל מזהה תוכן איכותי ויודעת לקדם אותו לעמודים הראשונים של החיפוש? 

הרובוטים של גוגל יודעים לסרוק את דפי האינטרנט השונים ולדרג אותם בהתאם להתעניינות של הגולשים בהם. הקריטריונים כמובן הם רבים ומגוונים, לכל קריטריון יש את המשקל שלו. כאשר מתעסקים עם כתיבת תוכן חשוב מאוד לעבוד על פי אותם קריטריונים ולדאוג כי האתר יעמוד בכל קריטריון וקריטריון שגוגל מציג.

הקריטריונים שעל פיהם בוחנים הרובוטים של גוגל את האתרים השונים עוברים לא מעט שינויים עם השנים. לכן חשוב מאוד שתבחרו במקדמי אתרים מנוסים אשר מכירים את כל הקריטריונים וגם יודעים לבחון את השינויים כך שהאתר שלכם תמיד יהיה מעודכן ונכון מבחינת סיכויי הקידום שלו.

אנו בחברת השקדן מעסיקים כותבי תוכן מנוסים אשר מכירים את הקריטריונים של גוגל בצורה הטובה ביותר. אנו מספקים כתיבת תוכן לאתרים ברמה הגבוהה ביותר כך שהיא תואמת בצורה הטובה ביותר כל קריטריון של גוגל בין אם מדובר על קריטריון גדול יותר או גדול פחות.

כמה זמן הגולשים נמצאים באתר שלכם?

כתיבת תוכן לכל סוג של אתר חייבת לגרום לגולשים להתעניין בתוכן. אחד מהקריטריונים החשובים ביותר שגוגל שם אליהם לב זה כמות הזמן שכל גולש נשאר באתר שלכם. להתנהגות של הגולשים יש חשיבות גדולה מאוד, ולכן אסור לזלזל בתוכן שאתם שמים באתר שלכם. באופן קל וברור, תוכן מעניין יגרום לגולש להישאר זמן באתר שלכם וכך גוגל יוכל לדרג אותו במקום גבוה.

בנוסף כיום בזכות קיומם של הרשתות החברתיות, גוגל שם לב לכל אינטראקציה של הגולש עם הרשתות החברתיות המקושרות לאתר שלכם. על כל תגובה, לייק או שיתוף תוכלו לקבל נקודות זכות אשר ימקמו את האתר שלכם במקום גבוה במיוחד. אנו בחברת השקדן נספק לכם את המעטפת השלמה על מנת שתוכלו לקבל את התוכן האיכותי ביותר לכל מקום ובכל זמן.

חיבור התוכן באתר למקומות רלוונטיים

עוד אלמנט שחשוב מאוד לתת עליו את הדעת זה הוצאת קישורים מהאתר שלכם. גוגל משדלים את בעלי האתרים השונים לקשר את האתר על ידי הוצאת קישור חיצוני למקור המידע ששמנו התוכן נלקח. כך בעצם יוצרים בגוגל סוג של שיתופים שונים אשר גורמים לגולשים לנוע מאתר אחד לאתר אחר על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי.

זוהי ללא ספק אחת מהמטרות המשמעותיות ביותר של כתיבת תוכן לאתרים, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד תוכלו להוציא קישורים נכונים אך באותה מידה לא לפגוע באיכות של התוכן המופיע באתר שלכם. זוהי אחת מהסיבות לכך שלא כל אדם מן השורה יוכל לבצע כתיבת תוכן לאתר מסוים, ונדרש מעורבות של איש מקצוע אשר מכיר את התחום על בוריו. זוהי ההזדמנות שלכם לפנות אלינו על מנת שהצוות המיומן שלנו יוכל לספק לכם את הדברים החיוניים ביותר על מנת שהאתר שלכם יהפוך להיות במקומות הראשונים בגוגל, ולא פחות חשוב יביא אליכם בכל זמן נתון לקוחות חדשים אשר מתעניינים במוצרים או בשירותים שאותם אתם מספקים.

 

השקדן, כתיבת תוכן www.shakdan.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב