דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילטר פחם - לא מפסיקים לעשן, אבל מפחיתים את הנזק בצורה משמעותית 

מאת    [ 10/06/2019 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2119 פעמים ]

פילטר פחם - הדרך שלכם לא להפסיק לעשן אבל לגרום לגוף שלכם לספוג הרבה פחות נזקי עישון מאותה הפעולה בדיוק.

פילטר פחם (Carbon Filter) הוא מוצר עישון, פחות או יותר, ואחד הפתרונות הכי מדליקים שצצו בשנים האחרונות בשוק של מוצרי עישון והפסקת עישון, או יותר נכון במקרה הזה הפסקת נזקי העישון והפליטה של חומרים מזהמים ושאר תוצרי שריפה מפעולת העישון אל תוך הריאות ושאר מערכות הגוף החיוניות.

להפסיק לעשן זה ממש לא משחק ילדים, ואת העובדה הזאת מגלה כל מי שמנסה להפסיק לעשן או אפילו להפחית בכמות העישון ולשנות את הרגלי העישון והתפיסה המנטלית לגבי פעולת העישון. כל מה שהיה ב"משחק" הזה יודע ממש לא פשוט להפסיק לעשן בלי להשתמש בעזרים או מוצרים שונים, לכל הפחות שירותים פסיכולוגיים של גמילה מעישון באמצעות כל מיני שיטות של מכוני גמילה, ולכן ישנם מוצרים רבים – כגון פילטר פחם - שמשווקים באופן פרטי ישירות לצרכנים שמעוניינים לחסוך את הכסף הגדול שמושקע בהרשמה לכל סוג של טיפול מכון גמילה שכזה.

ההבדל המשמעותי ביותר בין פילטר פחם לבין שאר מוצרים המיועדים להפסקת העישון, הוא שלמעשה פילטר פחם כלל אינו מיועד כדי לגרום לכם להפסיק לעשן. המטרה של פילטר פחם היא לחסוך לכם ולגוף היקר שלכם (כמעט) את כל החומרים המזיקים שנפלטים בעת פעולת העישון – ולא משנה אפילו אם מדובר בעישון של קנאביס רפואי או כל חומר צמחי אחר שאינו טבק ואינו כולל ניקוטין (כל צמח שנשרף פולט חומרים מזיקים), ובכך למנוע את מרבית הנזק הבריאותי שגוררת פעולת העישון ואשר ממנו מנסים בדרך כלל הנגמלים מעישון להתרחק.

הפעולה הפסיבית שמבצע פילטר פחם היא פשוטה: צינוריות (Nano-Tubes) הפחם השזורות בתוך הפילטר סופחות לאט לאט את כל החומרים המזיקים שנפלטים מהסיגריה – לרבות שאריות זפת, פחמן חד חמצני ושאריות שרופות של חומר צמחי – ובעקבות כך העשן שנפלט מאותה סיגריה עליה מותקן פילטר פחם יוצא שונה לחלוטין ממה שמכיר כל מעשן סיגריות. העשן יוצא נקי ואוורירי יותר, עם הרבה פחות חומרים מזיקים ומסוכנים.

"התקנה" של פילטר פחם היא קלה עד כדי גיחוך, וזהה למעשה לכל פילטר קרטון רגיל שצריך לגלג כדי להתאים לסיגריה, מלבד העובדה שפילטר הפחם בא מוכן ולא דורש גלגול מראש. פשוט מגלגלים את הנייר עצמו סביב פילטר הפחם, ויש לכם סיגריה מסוננת שאינה פולטת תוצרי שריפה מזיקים לחלל הפה שלכם, כמעט ברמת סינון של 100% והכי קרוב לפוטנציאל המקסימלי האפשרי.

אז נכון, פילטר פחם לא יגרום לכם להפסיק לעשן בשום צורה, אבל זאת בדיוק הסיבה שמדובר בפתרון הכי יעיל בצורה מיידית עבור אנשים שמנסים ונכשלים בתהליך הגמילה המלא. במקום להפסיק לעשן, תתחילו מהפסקת נזקי העישון הנלווים לפעולה, ובכך כבר חסכתם לעצמכם את הבעיה העיקרית עם ההרגל המגונה. פילטר פחם: הדרך שלכם להפסיק את נזקי העישון.

ג'וני סלומון מנהל
תוכן וקיפירייטינג - דוראן משרד פרסום דיגיטלי
/>Johnnie.s@duran-seo.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב