דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 סיבות טובות מדוע לבחור בהזמנה דיגיטלית 

מאת    [ 03/06/2019 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2201 פעמים ]

מתכננים אירוע? זקוקים להזמנות לחתונה או הזמנה לבר מצווה? אפשרות אחת היא לגשת לבית הדפוס, כמו כולם, ולהזמין הזמנות מודפסות לחתונה. אבל האם ידעתם שניתן להפיק הזמנות לאירועים באמצעות סרטוני ווידאו קצרים? הרשו לנו לתת לכם 6 סיבות טובות מדוע לבחור בסרטוני אנימציה במקום הזמנות מודפסות.

 

הזמנה ברוח התקופה – אנו חיים בעולם דיגיטלי הנשלט על ידי רשתות חברתיות ואפליקציות להעברת מסרים מידיים. עלינו להתאים את עצמינו לרוח התקופה. הזמנות לחתונה, לבר או מצווה או כל סוגי - הזמנות לאירועים , המופקות כסרטון אנימציה, מותאמות בצורה מושלמת לעידן האינטרנט. הן מושכות תשומת לב וניתן לשתף אותן בקלות ברשתות החברתיות ואפליקציות המסרים כמו וואטסאפ ואחרות.

 

צריך לדאוג גם לסביבה – הזמנות מודפסות בעצם עושות שימוש בנייר וגם בכימיקלים מזהמים המלווים את תהליך הדפוס. שימוש בהזמנות לחתונה המגיעות כסרטוני אנימציה מאפשר לכם להפחית את השימוש בנייר ובחומרים מזהמים, כך אתם תורמים למניעת כריתת יערות ולשמירה על איכות הסביבה.

 

העברת מסרים יעילה – שימוש באודיו/ווידאו בהזמנות לחתונה מאפשר לכם להעביר את המסרים בצורה יעילה יותר. ב – 15 שניות של סרטון ניתן להעביר כמות של מסרים אשר מחליפה מלל ארוך ומייגע. כך ניתן לשלב הומור ואפילו לבטא את הסיפור האישי שלכם בהזמנה לחתונה.

 

הזמנות יוצאות דופן  - כאשר אתם מארגנים אירוע, אתם תמיד רוצים משהו שונה ויוצא דופן. אתם משתדלים להקפיד על כך כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע, את אופי האירוע והאטרקציות שבו. אז למה שלא תתחילו כבר מהרגע הראשון בהזמנות לאירועים יוצאות דופן העושות שימוש באנימציה.

 

זה לא יקר – הפקת אירועים היא עסק יקר ואתם תמיד מחפשים איך לחסוך בהוצאות. הידעתם שהפקת סרטוני אנימציה לצורך הזמנות לאירועים משתווה לעלות הזמנות מודפסות?

 

צורת דיוור קלה ומהירה – כאשר אתם מדפיסים הזמנה לבר מצווה או הזמנות לחתונה בבית דפוס, עליכם לשלוח אותן באמצעות הדואר או למסור אותן באופן אישי, דבר המוסיף לעלויות שלכם. שימוש בהזמנה דיגיטלית מאפשר לכם דיוור מהיר ונוח של ההזמנה.אז זה נכון שיהיו כמה מוזמנים שאולי פחות יאהבו את הרעיון החדש שלכם , אך כידוע לפי פעמון גאוס תמיד יהיו צדדים לכאן ולכאן .  ניתן בקלות לשתף אותן ברשתות חברתיות ולתייג חברים; לשלוח בוואטסאפ או במסנג'ר ואפילו באימייל. זה זול יותר ומהיר יותר.

בהצלחה !

אנו מקווים שהטיפים פרשו לכם את היריעה על מנת להבין את כל היתרונות.

 

 

לפרטים נוספים: 


Adirom-tech




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב