דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקדם סרטונים באינטרנט? - אסטרטגיות לקידום וידאו 

מאת    [ 20/05/2019 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1534 פעמים ]

שיווק באמצעות וידאו הינה ללא ספק אחת מאסטרטגיות השיווק המיושמות ביותר בעולם היום. למעשה, 51% מאנשי השיווק ברחבי העולם, מחשיבים סרטונים לכלי השיווקי בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר.

למרות זאת, אין שום סיבה להשקיע בהפקה של סרט תדמית או סרט מוצר, אם אף אחד לא ירצה לצפות בו ויותר מכך, לשתף אותו. מסיבה זו, עוד לפני הפקת הסרטון, חשוב לתכנן אסטרטגיה שיווקית ולהתאים את סגנון הסרטון, התוכן וההפקה למאפייני קהל היעד- דאגו שיהיה להם מעניין, ושונה! בסיום ההפקה, כמובן, נרצה להפיץ את הסרטון לכמה שיותר אנשים רלוונטיים.

אז אילו אסטרטגיות קידום יכולות לעזור לנו?


    • העלו את הסרטון לאתר youTube. היוטיוב נחשב היום למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ולאתר השלישי הנצפה ביותר באינטרנט. ברגע שהסרטון שלכם עולה לאתר זה, יפתחו בפניכם אפשרויות רבות להגיע לקהל היעד הפוטנציאלי.  
    • השתמשו בכלים הזמינים ב- YouTube- יש לספק כותרת ותיאור מפורט ומדויק של הסרטון שלך ולהשתמש בתגים (מילות מפתח) הרלוונטיים ביותר. פעולה זו תוביל להגדלת הקליקים.
    • שלבו את סרטון הווידאו באתר האינטרנט של החברה.
    • דאגו לאנדקס את הסרטון (וערוץ ה- YouTube) במנועי החיפוש העיקריים, כולל Google ו- Yahoo!
    • שלבו את הסרטון במשלוח דוא"ל שיווקי. ידוע כי הוספת המילה "וידאו" או "סרטון" בשורת הנושא בדוא"ל מגביר את שיעור פתיחת הדוא"ל והקליקים משמעותית. אם תוסיפו תמונה ממוזערת כקישור לסרטון, מעורבות הקורא תגדל אף יותר.
    • קדמו את ערוץ ה- YouTube שלכם באמצעות חומרים שיווקיים מודפסים ובחתימות הדוא"ל.
    • קדמו את הסרטון ללא תשלום במדיות החברתיות. במדיה החברתית אנשים נוטים לשתף תכנים שמעניינים אותם, ובכך בעצם לחשוף את הסרטון לקהל יעד נוסף שבסופו של דבר יצפה בסרטון ויגיע לדף הנחיתה.
    • הריצו קמפיין בתשלום במדיה החברתית. פרסום במדיה החברתית הינו פרסום ממוקד, חסכוני ובעל שיעור המרות גבוה.
    • הקרינו את הסרטון באירוע. כנס או אירוע חברה יכולים להיות הזדמנות נהדרת להקרנת הסרטון ולחשיפת התוכן לקהל רחב ורלוונטי.
    • הצמידו (PIN) את הסרטון לראש דף הטוויטר. על ידי הצמדת ציוץ לראש הדף, אתם מוודאים כי הפוסט נשאר ראשון ולא "נעבד" בתוך טוויוטים נוספים שאתם מעלים בתדירות.
    • שתפו את הסרטון בקהילות מקוונות. בין אם מדובר בצ'אט של Twitter, בקבוצות LinkedIn או בקהילה מקוונת פופולרית שנוצרת בתעשייה שלך, שתפו את הסרטון בכל מקום שהתוכן שלו יכול להיות רלוונטי.

 

בהצלחה בקידום הסרטון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב