כיצד עובדת מערכת ניהול לידים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד עובדת מערכת ניהול לידים? 

מאת    [ 24/03/2019 ]
מילים במאמר: 398   [ נצפה 360 פעמים ]

 
 

לידים הם הלקוחות הבאים שלכם! ובכן, רק אם תהיו חכמים וזריזים מספיק לטפל בהם כהלכה. אז בהחלט ישנו סיכוי שהלקוח הפוטנציאלי יהפוך ללקוח קיים. על מנת אכן להשיג זאת רצוי להשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים הקיימים בימינו, ובמילים אחרות - מערכת ניהול לידים חכמה ומתקדמת שתוטמע בבית העסק ותעשה את העבודה עבורכם.

מערכת ניהול לידים – במה בדיוק מדובר?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהתעניין בשירות או במוצר באמצעות השארת פרטים וממתין למעשה שבית העסק יצור עימו קשר בחזרה. כיום בעידן העסקי הכה תחרותי לקוחות משאירים פרטים במספר רב של מקומות, וככל הנראה מי שחוזר אליהם ראשון גם מצליח להפוך אותם לללקוחות קיימים ולא פוטנציאליים.

אתם רק יכולים לדמיין עד כמה כמות הלידים שפונה בכל יום לבית העסק יכולה להיות גדולה, במיוחד אם מדובר בקמפיין שיווקי מוצלח שהועלה ברשת. וכשהכמות גדולה, גדלים גם הסיכויים כי לא תצליחו לפנות לכולם בלי עזרה טכנולוגית מתאימה. פה בדיוק נכנסת לתמונה אותה מערכת ניהול לידים מדוברת.

מדובר במערכת שמסוגלת לנטר את כל הפניות של הלידים שלכם מרחבי הרשת – פנייה דרך המייל, בפייסבוק, דף הבית, דפי נחיתה ועוד. הניטור כולל פתיחת תיק לקוח עבור כל אחד מהפונים ותיזמון הפנייה אליהם בהתאם. על מנת שלא ייווצר כאוס בעבודת המכירות והשיווק, המערכת מראה בדיוק לאלו לקוחות כבר פנו ולאלו לא, אלו לקוחות לא ענו ואלו ענו בשלילה או חיוב.

למעשה, מערכת ניהול לידים מלבד לסידור עבודה מושכל, תורמת גם רבות לאפיון הקמפיינים השיווקיים, כך שניתן לדעת בדיוק אלו הצליחו ואלו נכשלו, מי רכש דרך איזה קמפיין, אילו מאפיינים משותפים לרוכשים וכו'.

תכונות נדרשות ממערכת ניהול לידים מתקדמת

בבואכם לבחור מערכת ניהול לידים, עליכם לשים לב לתכונות הבאות:

1. יכולת עבודה בענן – חוסכת מבית העסק התעסקות מיותרת עם שרתים ותוכנות מחשב. כל שיש לעשות הוא להתחבר לתוכנה דרך רשת האינטרנט בלבד.

2. סינכרון מלא עם מערכות נוספות בעסק – יומן משימות עובדים, CRM, תיבות הדוא"ל.

3. יכולת הפקת דוחות בצורה קלה ואינטואיטיבית ובזמן אמת.

4. ממשק Follow up – יכולת לבצע ניתוח עמוק של הפניות ומצב הטיפול בהם כך שניתן יהיה לחזור אל לקוחות בעלי מאפיינים מסויימים ולהגדיל את סיכויי הרכישה. למשל, חזרה אל לקוח שמתלבט, שמירה על קשר עם לקוח שכבר ביצע רכישה, חזרה אל לקוחות שלא ניתן היה ליצור עימם קשר וכו'.

כמו כן חשוב לרכוש מערכת ניהול לידים שמהווה חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מתקדמת וממותג ידוע בארץ ובעולם. מערכת שכזאת תספק לכם את מקסימום האפשרויות, ותשדרג את מערך קשרי הלקוחות שלכם באופן ניכר.

המאמר מוגש בחסות רעות וואן
www.reutone.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב