דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד עובדת מערכת ניהול לידים? 

מאת    [ 24/03/2019 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1719 פעמים ]

לידים הם הלקוחות הבאים שלכם! ובכן, רק אם תהיו חכמים וזריזים מספיק לטפל בהם כהלכה. אז בהחלט ישנו סיכוי שהלקוח הפוטנציאלי יהפוך ללקוח קיים. על מנת אכן להשיג זאת רצוי להשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים הקיימים בימינו, ובמילים אחרות - מערכת ניהול לידים חכמה ומתקדמת שתוטמע בבית העסק ותעשה את העבודה עבורכם.

מערכת ניהול לידים – במה בדיוק מדובר?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהתעניין בשירות או במוצר באמצעות השארת פרטים וממתין למעשה שבית העסק יצור עימו קשר בחזרה. כיום בעידן העסקי הכה תחרותי לקוחות משאירים פרטים במספר רב של מקומות, וככל הנראה מי שחוזר אליהם ראשון גם מצליח להפוך אותם לללקוחות קיימים ולא פוטנציאליים.

אתם רק יכולים לדמיין עד כמה כמות הלידים שפונה בכל יום לבית העסק יכולה להיות גדולה, במיוחד אם מדובר בקמפיין שיווקי מוצלח שהועלה ברשת. וכשהכמות גדולה, גדלים גם הסיכויים כי לא תצליחו לפנות לכולם בלי עזרה טכנולוגית מתאימה. פה בדיוק נכנסת לתמונה אותה מערכת ניהול לידים מדוברת.

מדובר במערכת שמסוגלת לנטר את כל הפניות של הלידים שלכם מרחבי הרשת – פנייה דרך המייל, בפייסבוק, דף הבית, דפי נחיתה ועוד. הניטור כולל פתיחת תיק לקוח עבור כל אחד מהפונים ותיזמון הפנייה אליהם בהתאם. על מנת שלא ייווצר כאוס בעבודת המכירות והשיווק, המערכת מראה בדיוק לאלו לקוחות כבר פנו ולאלו לא, אלו לקוחות לא ענו ואלו ענו בשלילה או חיוב.

למעשה, מערכת ניהול לידים מלבד לסידור עבודה מושכל, תורמת גם רבות לאפיון הקמפיינים השיווקיים, כך שניתן לדעת בדיוק אלו הצליחו ואלו נכשלו, מי רכש דרך איזה קמפיין, אילו מאפיינים משותפים לרוכשים וכו'.

תכונות נדרשות ממערכת ניהול לידים מתקדמת

בבואכם לבחור מערכת ניהול לידים, עליכם לשים לב לתכונות הבאות:

1. יכולת עבודה בענן – חוסכת מבית העסק התעסקות מיותרת עם שרתים ותוכנות מחשב. כל שיש לעשות הוא להתחבר לתוכנה דרך רשת האינטרנט בלבד.

2. סינכרון מלא עם מערכות נוספות בעסק – יומן משימות עובדים, CRM, תיבות הדוא"ל.

3. יכולת הפקת דוחות בצורה קלה ואינטואיטיבית ובזמן אמת.

4. ממשק Follow up – יכולת לבצע ניתוח עמוק של הפניות ומצב הטיפול בהם כך שניתן יהיה לחזור אל לקוחות בעלי מאפיינים מסויימים ולהגדיל את סיכויי הרכישה. למשל, חזרה אל לקוח שמתלבט, שמירה על קשר עם לקוח שכבר ביצע רכישה, חזרה אל לקוחות שלא ניתן היה ליצור עימם קשר וכו'.

כמו כן חשוב לרכוש מערכת ניהול לידים שמהווה חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מתקדמת וממותג ידוע בארץ ובעולם. מערכת שכזאת תספק לכם את מקסימום האפשרויות, ותשדרג את מערך קשרי הלקוחות שלכם באופן ניכר.

המאמר מוגש בחסות רעות וואן
www.reutone.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב