דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת יונים ללא הוצאת כספים מרובים 

מאת    [ 18/03/2019 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2219 פעמים ]

רובנו, המתגוררים בבנייני מגורים, מוצאים את עצמנו מתמודדים מול הקושי הכרוך בהרחקת יונים, ציפורי דרור, ציפור המיינה ושאר בעלי כנף שונים. הרחקת יונים מתבצעת על הצד הטוב ביותר כאשר אנו שוכרים את שירותיו של מרחיק יונים מקצועי, היודע כיצד להתמודד עם סוגים שונים וגדלים שונים של בעלי כנף כאלו ואחרים.

 

מסתמן כי עבור כל בעלי כנף קיימת דרך הרחקה מעט שונה ובמאמר הבא נעמוד על מספר הבדלים בין שיטות ודרכים להרחיק יונים ובעלי כנף מסוגים שונים. כבר נציין מראש, כי הפיתרונות הביתיים עבור הרחקת יונים בדרך כלל פחות יעילים. אמנם ההשקעה הכספית תהיה אפסיתנמוכה, אך לעיתים עדיף כי אדם ישכור שירות של איש מקצוע בתחום לשם הרחקת יונים מוצלחת.

 

בעוד שרבים בוחרים להחזיקן ולגדלן כחיות מחמד, יונים עשויות להוות מטרד של ממש עבור חלקנו. החל בלשלשת מרובה העשויה להזיק בריאותית לאדם, דרך נוצות שמתפזרות בבית וכלה בטפילים ווירוסים שונים, נדמה כי הרחקת יונים הינה פעולה כמעט אלמנטרית - עבור אלו הזקוקים לה.

 

"להעיף" את המטרד כל עוד הוא עדיין אינו מטרד, על ידי פעולות מנע

קיימת הסבירות כי אתם לא מודעים לכך אפילו, אך על ידי פעולות שגרתיות ויום-יומיות, אנו למעשה מעודדים את בואם של היונים ומספקים להם תנאי מחייה פשוט מצוינים.

 

רוצים לדעת למה אנחנו מתכוונים?

 

נסו להיזכר בארוחת הערב האחרונה בביתכם. בתום הארוחה, האם קרה ולקחתם את מפת השולחן בזהירות רבה (בכדי שלא יתפזרו פירורים בבית) והשלכתם את שאריות המזון החוצה? או שמא, בעת טאטוא הבית, הואלתם לפנות את הלכלוך למרפסת?

כל זאת ועוד, מעודדים את בואם של בעלי הכנף ועם כך צריך להתמודד עוד לפני שאנחנו זקוקים לשירות של הרחקת יונים. במידה ונואיל לשמור על סביבת מגורים נקייה וסטרילית, נוכל להרחיק במידה רבה את בעלי הכנף השונים התרים אחר מזון.

 

דוגמא נוספת?

רבים מאיתנו מחזיקים כלבים וחתולים בביתנו. קעריות מים ומזון עבור כלבים אשר מונחות במרפסות ובגגות - גורמות לבואם של בעלי כנף גם כן.

עדיף כי את כל הקשור במזון - נואיל לשמור בביתנו ועל ידי כך נמנע מיונים ובעלי כנף לסמן את הבית שלנו כאיזור מחייה אופטימלי עבורם.

 

מרחיקי יונים רבים משתמשים בשיטות שונות ומגוונות לשם ההרחקה של הציפורים. קיימות שיטות אשר הוכחו כיעילות עד מאוד ורבות השיטות המאולתרות, אשר לא ממש מפיקות תועלת.

כאשר דנים בתועלת אל מול עלות - יש להיוועץ עם מרחיק יונים מקצועי אשר יידע לחסוך בעלויות עבורכם בטווח הארוך. ככל שהפיתרון יהיה אופטימלי ומקצועי יותר, כך תצטרכו פחות להמשיך ולהשקיע כספים בעתיד על הרחקת ציפורים.

 

בדרך כלל, הפיתרונות הביתיים פחות יעילים ועל כן יש לשכור את שירותיו של איש מקצוע בתחום. תפקידו של מרחיק יונים הינו לאבחן את שטח ואיזור המגורים, להתאים פיתרון אידיאלי וליישמו בשטח.

 

בהצלחה בהרחקה.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב