דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 עובדות וטיפים על ג'אגלינג עם דיאבלו 

מאת    [ 17/02/2019 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2930 פעמים ]

לפני אשתחיל את המאמר אני רוצה להבהיר מה זה משחק הדיאבלו, מדובר בסוג של יו-יו גדול שמשחקים איתו בעזרת שני מקלות מחוברים בחוט דק. האביזר הזה מתווסף לרשימה ארוכה של כלי משחק מעולם הג'אגלינג והקרקס.

6 עובדות וטיפים:

1- אני לא ממליץ לקנות דיאבלו פשוט וזול בחנויות צעצועים, הגישה הרווחת של הרבה הורים היא שהילד בכל מקרה לא יתמיד ויאבד את הדיאבלו ולכן לא צריך להשקיע יותר מ-30 שקלים ובמקרה הזה התוצאה ידועה מראש, הילד מקלה משחק גרוע, שנשבר אחרי 10 נפילות והשימוש בו מאוד לא נוח (החוט לא מתאים והכלי עצמו לא מסתובב טוב ואינו במשקל מתאים למשחק). אז אם אתם לא מאמינים שהילד יתמיד עדיף שתקנו לו סתם כדור מאשר דיאבלו זבל שיגרום לו לא לרצות לשחק יותר עם דיאבלו לעולם כי הוא יהיה מתוסכל מהחוויה. אפילו לסדנאות ג'אגלינג בהם יש חוסרים של ציוד אני לא מביא דיאבלואים זולים כאלו.

אני ממליץ להשקיע את ה-150-200שח בדיאבלו איכותי עם מקלות עץ זולים (וחוט מקצועי), ככה נותנים לילד סיכוי טוב כן להצליח ולהתמיד באימון ומתנים לו את ההתמדה בקניית מקלות מקצועיים (פחם או אלומניום)

2- כיום נפוץ מאוד להשתמש בדיאבלו מיסב, זו טכנולוגיה יחסית חדשה, נכנסה לשוק לפני כ-5 שנים, המיסב גורם לציר להסתובב באופן חופשי לכיוון אחד ולהיות מקובע לכיוון השני, רוב הדיאבלואים עם המיסב מגיעים עם שני צבעים משני צידי הציר ככה יודעים באיזה צד הימינים משתמשים בו ובאיזה צד השמאליים משתמשים.

3- חסרון ויתרון של דיאבלו עם מיסב לעומת דיאבלו עם ציר רגיל:

חיסרון - בדיאבלו מיסב אי-אפשר לעשות מעלית או כל טריק בסגנון (מעלית שבת, מעלית כפולה וכו') 

יתרון - דיאבלו עם מיסב מסתובב הרבה יותר מהר ונשאר בסיבוב הרבה יותר זמן מדיאבלו רגיל מה שהופך אותו להרבה יותר נוח למשחק גם למתחילים וגם למתקדמים.

4- יש רמות שונות של דיאבלו עם מיסב, ראשית כל רצוי לקנות דיאבלו מיסב של חברות ידועות כמו הנריס/ ג'אגל דרים/ סנדייה ולא חיקויי זולים באי-ביי כי הם פשוט גרועים (אני יודע מנסיון כי חלק מהתלמידים שלי קנו ומאוד התאכזבו) דיאבלו עם מיסב אחד כמו דגם חוף של הנריס מאוד פופולארי כי הוא זול (150-180שח) ועובד ממש טוב, מי שרוצה לשדרג קונה דגמים גדולים יותר, עמידים יותר ומסתובבים מהר יותר כמו ויז'ן למשל ומי שרוצה ממש ללכת על הטובים ביותר צריך להשקיע מעל 300שקלים ולרכוש דיאבלו של חברת סנדייה עם 3 או 5 מיסבים, האפקט של המיסבים הנוספים הוא סיבוב מאוד מהיר וכמעט אפס איבוד מהירות, כלומר אפשר להתניע את הדיאבלו ולעשות 4-5 תרגילים ברצף לפני שצריך להתניע אותו שוב וזה ממש מתאים למשל למי שעושה מופעי קרקס עם דיאבלו.

5- מקלות, מקלות עץ כולם מכירים, הם זולים ומספיק טובים כדי ללמוד לזרוק ותפוס ואולי כמה טריקים בסיסיים ביותר, כשמתחילים ללמוד טריקים מורכבים יותר של קשירות וכו' כדאי מאוד להצטייד במקלות פחם או אלומניום, מה ההבדל?

במקלות אלומניום החוט מתחבר בקצה ממנו יוצא החוט ולפעמים הקשר שם מציק לתרגילים מסויימים וגם הרבה פעמים גורם לקריעה ושחיקת יתר של החוט לעומת מקלות פחם (קארבון) שהם מאוד קלים וחלולים ובהם החוט מתחבר בבסיס ואז הקשר לא מפריע ואין מצב של בלאי בחוט באיזור הקשר.

6- איך לכוון את אורך החוט? כלל אצבע אומר שמקל אחד צריך להיות מונח על הרצפה והשני במאוזן בגובה הכתף של מי שמשתמש בדיאבלו.

למי שרק לומד ומתחיל בזה אורך קצר יותר יהיה נוח ולמי שלומד קשירות מורכבות יותר יהיה נוח להשתמש בחוט ארוך אבל הטווח הוא סביב גובה הכתף. 

גיל אינלנדר - 'קרקס בגיל' להטוטן


 לפרטים נוספים- 050-7675152


kirkasbegil@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב